кузовні роботи

Volkswagen Type 2 (VW T3), выпускался Май 1979 – Июнь 2002 (Volkswagen Bus Transporter Caravelle Multivan VW T3)

Модераторы: stas, Мановар, кацык, leopolis, Or4ik

кузовні роботи

Сообщение ac 9981 » 14 май 2016, 21:53

хлопці попросили відкрити нову тему по кузовним роботам. Про себе - доводилось працювати і маляром і рихтовщиком, спілкуватися з технологами і т.д. на даний час професійно цим на життя не заробляю, але для душі частину вільного часу провожу в майстерні (зараз в майстерні машина брата - субару лєоне 4х4 1989 рік стан- "друшляк" хочемо дати їй друге життя). Свого т3 купив за 1500 у.є. 4 роки назад, сам робив усі кузовні роботи. Давайте поспілкуємось кому цікава ця тема.
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: кузовні роботи

Сообщение Rozvidnuk » 14 май 2016, 21:59

:JC_JC_goodpost: Дуже добре що створили таку тему!
На даний час виникає запитання , як вберегти ще цілу підлогу? Варіантів є купа ,жоден не подобається. Ваш варіант,хотілось би почути.
Ще питання по підйомному механізму вікон, опускаються легко ,підіймаються важко. Чи можливо без повного розбирання усунення проблеми? Це причина регуліровки самої шиби (вліво - вправо),чи сам механізм?
Последний раз редактировалось Rozvidnuk 14 май 2016, 22:50, всего редактировалось 1 раз.
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: кузовні роботи

Сообщение leopolis » 14 май 2016, 22:14

Тема цікава думаю всім.

Перше питання. Зрідка, але періодично, доводиться шпаклювати. Чи є у профі якісь секрети для витримування пропорції шпаклі і затвердника?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: кузовні роботи

Сообщение ac 9981 » 14 май 2016, 22:43

Rozvidnuk писал(а)::JC_JC_goodpost: Дуже добре що створили таку тему!
На даний час виникає запитання , як вберегти ще цілу підлогу? Варіантів є купа ,жоден не подобається. Ваш варіант,хотілось би почути.
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: кузовні роботи

Сообщение ac 9981 » 14 май 2016, 22:59

вибачаюсь ще не навчився користуватись сайтом. отож чи фарбована підлога? бажано щоб під фарбою був епоксидний грунт. не покривати підлогу матеріалом який як губка тримає вологу. Можна підлогу, а особливо кутки обробити мовілем АРР, я на свою підлогу поклав фатеру і з верху прогумовану тканину, так як підлога має виступи то фанера і метал підлоги лежать не щільно і мають продухи що допомагає вберегти метал від впливу вологи.
Шпаклівку з затверджувачем змішую на око, Колись на початку зробив собі з тюбіка від герметика мірку налив 100 грам води і обрізав, видавлював поршнем що лишився а затверджувач шприцем, але це морока та і змішувати потрібно вагові а не обємні частини то краща навчитись додавати на око
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV

Re: кузовні роботи

Сообщение ac 9981 » 14 май 2016, 23:07

по вікну думаю треба розібрати і дивитись система не складна
ac 9981

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t4 2003
Тип двигателя и объем: 2,5 tdi ACV


Вернуться в Гараж VW Т-3 (Volkswagen Bus VW T3 Transporter Caravelle Multivan)

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1