Ura FOX писал(а): мотор 1.6td (SB, з джетти, а вмене саме такий стоїть) має 80 німецьких конячок, на 10 більше ніж рідний JX. ....... Головне щоб ГБЦ була ціла, без тріщин. А там як кажуть: вскритіє покаже
Твій СБ мав 80 коняк колись дуже-дуже давно, в нього ще така байда була для бодрості, інтеркулєр:
А з ГБЦ ти почнеш ремонт, а може нею і закінчиш перед тим як поставити сучасніший мотор. Бо тріщини це фігня, вони там між сідлами клапанів мусять бути і це найменше зло. Але коли тобі скажуть спочатку "шліфувати головку", а потім "нема вже куди", ти захочеш знайти якусь іншу ремонтопридатну... після п"ятої "ідєальної" яку тобі будуть тулити ти нєвзначай поцікавишся ціною нової неоригінальної, якась італійська гола коштувала десь 500 євро 5 років тому і не знаю чи вони є зараз. А до голої голови ще треба відерко нових пружинок, клапанів і болтиків. Той шлях пойдений вже не один раз.
Але чудеса бувають - може твоя рідна голова ще проживе трохи і продовжить агонію проекту 1,6...