Мой шестдесят шестой

Кто чем занимается в свободное время

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Славіша » 06 фев 2015, 20:46

ВАСЯМБА писал(а):Если кому-то понравилась моя машина-могу поменятся на бус.Устроил бы Volkswagen T3 Caravelle или Multivan cоответствующего моей машине состояния. :uch_tiv:

Шо на шо міняєм? 66-го на Т3-го то не получиться, а от того всюдихода німецького, то можна подумати.
Бо чесно кажучи задовбався за тракторами бігати (щоб витягли). Думав на Т3-му підняти прохідність, ну там якісь блокіровки в КПП ставлять, але запчастини ті днем з вогнем ........
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 07 фев 2015, 00:03

Славіша писал(а): а от того всюдихода німецького, то можна подумати..


Мультикар - не всюдихід. Всюдиходом була Іфа, шо в Крим поїхала.

Сиджу і прикидаю : з Іфи на 66-й пересісти :kli_ny: це ж, для тих, хто не в курсі, ну десь як з Т5 в ЄрАЗік ...
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 07 фев 2015, 08:23

Марк писал(а):Сиджу і прикидаю : з Іфи на 66-й пересісти :kli_ny: це ж, для тих, хто не в курсі, ну десь як з Т5 в ЄрАЗік ...


Не думаю що це правильна аналогія. Скорше - як пересісти з Трабанта на жигуля. Чи з Баркаса на буханку. Не все так однозначно, ГДР не був еталоном в автомобілебудуванні.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 08 фев 2015, 00:16

leopolis писал(а):Не думаю що це правильна аналогія. Скорше - як пересісти з Трабанта на жигуля. Чи з Баркаса на буханку. Не все так однозначно, ГДР не був еталоном в автомобілебудуванні.


Щоб зрозуміти - треба проїхатись на тому і іншому. Іфа - казка проти 66-го
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Б.А.Р » 08 фев 2015, 01:29

leopolis писал(а):
Марк писал(а):Сиджу і прикидаю : з Іфи на 66-й пересісти :kli_ny: це ж, для тих, хто не в курсі, ну десь як з Т5 в ЄрАЗік ...


Не думаю що це правильна аналогія. Скорше - як пересісти з Трабанта на жигуля. Чи з Баркаса на буханку. Не все так однозначно, ГДР не був еталоном в автомобілебудуванні.


:ni_zia: В трабіка обєм в два раза менший- 589 cm³
Скоріше з трабіка на ЗАЗ .
В Баркаса обєм 900 cm³
Куплю vw Т2 , Т3 . 050 10 35 144 vw4.ter@gmail.com
Аватар пользователя
Б.А.Р

 
Сообщений: 1870
Зарегистрирован: 29 апр 2011, 16:47
Откуда: Біля файного міста .
Модель и год выпуска машины: T 3 doka
Тип двигателя и объем: 1 Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 08 фев 2015, 01:53

Ну так і ІФА 5-тонка, а газ 66 - 2т всього-навсього. Це різні машини. До речі, Газон їде досить весело, має - лебідку, автопідкачку коліс, типувебасто, гідропідсилювач, могла бути така ось стріла (в мене була, пІднімає 1500 кг)
Изображение
Шишка - пацаняча машина, а Іфа - це щоб шось сумно возити. 66-го треба порівнювати з злобним Хумером американським, тут канєшно газон злиє, але злиє хаммеру від якого він на 30 років старший, а не якомусь камазоподібному уйобіщу.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 08 фев 2015, 01:59

Б.А.Р писал(а): В трабіка обєм в два раза менший- 589 cm³
Скоріше з трабіка на ЗАЗ .
В Баркаса обєм 900 cm³


В заза 1200. Теж в два рази більше від траба.
В баркаса 3 цил двохтактний мотор удівітєльної конструкції, і привід на одне (!!!) переднє колесо. Ліве. Щоб не ставити диференціалу - ну що тут скажеш. Хоча сам бусік з певним шармом.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Б.А.Р » 08 фев 2015, 03:46

leopolis писал(а):
В заза 1200. Теж в два рази більше від траба.
В баркаса 3 цил двохтактний мотор удівітєльної конструкції, і привід на одне (!!!) переднє колесо. Ліве. Щоб не ставити диференціалу - ну що тут скажеш. Хоча сам бусік з певним шармом.


Я мав на увазі ЗАЗ-968 , ЗАЗ-968А , ЗАЗ-968М
Куплю vw Т2 , Т3 . 050 10 35 144 vw4.ter@gmail.com
Аватар пользователя
Б.А.Р

 
Сообщений: 1870
Зарегистрирован: 29 апр 2011, 16:47
Откуда: Біля файного міста .
Модель и год выпуска машины: T 3 doka
Тип двигателя и объем: 1 Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 12 фев 2015, 21:20

leopolis писал(а):Шишка - пацаняча машина, а Іфа - це щоб шось сумно возити. .


Хай на ній пацани і їздять! Бажано - кацапські :-)
Так, Іфа по класу як ЗіЛ, а не ГАЗ. Просто тут про обмін Іфи на 66-й, то й порівнюю. То земля і небо, як кажуть.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 12 фев 2015, 21:25

leopolis писал(а):В баркаса ... привід на одне (!!!) переднє колесо. Ліве.


Схаменіться!!! figase Звідки такий бред???
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 13 фев 2015, 09:26

Напевно, треба сказати - в баркаса з яким я мав справу... а що не так? бо інтернет відповіді не дав. Як там в нього, розкажи.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение vit » 13 фев 2015, 12:31

шукаєм мотор для 66го. можна і дизеляку. туда.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 13 фев 2015, 23:46

leopolis, наскільки б Баркас не був унікальною машиною, але про привід на одне колесо - то вже перебор... Як ти собі уявляєш старт-розгон на такій машині?
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение валентин 777 » 14 фев 2015, 00:18

Марк писал(а):leopolis, наскільки б Баркас не був унікальною машиною, але про привід на одне колесо - то вже перебор... Як ти собі уявляєш старт-розгон на такій машині?


у трабанта був привид на одне колесо :-)
валентин 777

 
Сообщений: 495
Зарегистрирован: 31 окт 2012, 13:20
Откуда: НИКОЛАЕВСКАЯ ОБЛ ВОЗЛЕ С КОБЛЕВО
Модель и год выпуска машины: т4 2003 LONG ПАСАЖИР 8+1
Тип двигателя и объем: acv 2.5 TDI 75

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 15 фев 2015, 01:24

Люди!!! ДЕ ви таку х...ню взяли???

figase


:fool:
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Б.А.Р » 15 фев 2015, 01:42

"Поперечная установка двигателя перед осью[править | править вики-текст]

Типичная компоновка силового агрегата при поперечном расположении двигателя перед передней осью.
Двигатель расположен поперечно, обычно последовательно с трансмиссией. Данная компоновка позволяет достичь большой компактности силового агрегата в продольном направлении и за счёт этого очень эффективно использовать длину автомобиля, при этом отсутствует необходимость в дополнительном усложнении силового агрегата, характерном для компоновки с расположением двигателя поперёк над осью. Благодаря этому данная компоновка является основной на современных малых автомобилях и имеет широкое распространение на автомобилях среднего класса.[4] В была применена видимо на прототипах фирмы DKW ещё до Второй мировой войны, от её продукции была перенята ГДР-ровским «Трабантом» и шведским «Саабом». "

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0 ... 0%BE%D0%B4

)ua) :-)
Куплю vw Т2 , Т3 . 050 10 35 144 vw4.ter@gmail.com
Аватар пользователя
Б.А.Р

 
Сообщений: 1870
Зарегистрирован: 29 апр 2011, 16:47
Откуда: Біля файного міста .
Модель и год выпуска машины: T 3 doka
Тип двигателя и объем: 1 Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 15 фев 2015, 07:53

Марк писал(а):Люди!!! ДЕ ви таку х...ню взяли???

figase


:fool:


Де взяв я - розповідаю. В далекому 1997-му році мав справу з баркасом, мацав знизу його СВОЇМИ РУКАМИ і від того часу чомусь переконаний в постійному приводі на одне колесо у нього. Це була колишня швидка. А ось що пише вікі http://uk.wikipedia.org/wiki/Barkas. Щось там накручено з приводом... я деталів не памятаю, але це гавновопрос пошукати-розібратись. А на чому твої переконання базуються? Інтернет? Релігія?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение leopolis » 15 фев 2015, 08:40

Непанятка. Ось з драйву цитата https://www.drive2.ru/r/barkas/288230376151756566/

"Грузоподъемность 1,2 т., проверенно на весах!
Передний привод, отмечу так же, что на руле был переключатель (правое вед., левое вед. или одновременно два!). Объем двигателя 1 литр. 3 цилиндра. 2 х тактный мотор ( масло заливается в бензин, как на мопедах). Высокооборотистый, едешь как на мотоцикле. Со светофора "рвал" всех на первой ))) Расход бензина литров 5 ! (и это при загрузке килограммов 700 в кузов!). Проходимость высший класс, зимой мне не было равных по парковке в сугробах"

Але це теж чувак пише по-памяті. Я запамятав - привід на одне колесо, друге підключається короткочасно, імітація блокування диференціалу щоб виїхати. Чому імітація - а тому-що диференціалу нема. Але дєдушка стааарий... хрєн його знає. Хоча - в мотоцикла 2-тактний мотор і привід на одне колесо. Тут теж 2-тактний двигун.. Паркуа би і не па?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Марк » 17 фев 2015, 01:31

Дєдушка ще пише, шо там витрата 5л/100 км з грузом :-) Та він пустий десятку жере.
Мої переконання базуються, як мінімум, на здоровому глузді. Не може машина мати привід на колесо(-а) однієї сторони, бо не буде витримуватись прямолінійний рух при передача моменту на колеса. Попросту - машину буде постійно "вести" в сторону неведучого колеса.
Крім того, Баркаси були в знайомих. Як і Вартбург.
Та й знайти фото Баркасовської КПП не проблема, думаю.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: Мой шестдесят шестой

Сообщение Чивас » 18 фев 2015, 15:47

У нас на работе был баркас! Свою двадцатку на сотню по городу брал уверенно! Что тонну возил не помню такого! Мотор там тожа был двухтактный трёхцилиндровый! Что это супер машина не сказал бы!
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Пред.След.

Вернуться в Наши хобби

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3