Вічний еволюціонер

Наши машинки - бортовой журнал

Модераторы: stas, Мановар

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Andriy_123 » 24 май 2018, 11:18

На фото ліва ніша, а не права)
А вентиляційних бачків не буде? В тому місці проходили трубки до них. І десь в тому місці під нішею я просовував руку і виймав/вставляв трубки в паливний бак з обох сторін, як тепер до них дістати?
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 24 май 2018, 12:40

Дам довші і гнучкіші шлангочки - там ніби ніщо не заважає обійти навколо передньої стінки бокса. Вентиляцію залишу, не думаю що довші трубки зашкодять, чи перепади заважатимуть паливним парам.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 31 авг 2018, 20:41

Дійшли руки до інсталяції цієї краси
Изображение

Отвори в кузові, там де ті втулки, обтиснуті гумками сайлентів, кріплять поздовжні тяги - як правило, розбиті. На нових бусах форма отвору чіткий циліндр - а далі він перетворюється в іржаву еліпсо-овальну пробоїну, я коли ремонтував перший раз - нахляпав електрозваркою, пиляв напильником, зачищав болгаркою, отвір став більш-менш круглим - але це все не то. Думаю, скрип передньої підвіски - в тому числі через зношені отвори повздовжніх тяг підвіски, там вся геометрія починає гуляти. Для реставрації - висверлив усю зношеність біметал-коронкою великого діаметру.
Изображение
Приготував ремонтну шайбу - отвір під сайлент має діаметр 32 мм, теж сверлив коронкою, товщина шайби 9 мм
Изображение
Примірка
Изображение
Отвір 32 зміщений відносно центру шайби - я сверлив великий діаметр зміщеним відносно "старого" отвору, так виходило.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 31 авг 2018, 20:53

Заварив, зачистив, зафарбував. Рівніше не буває.
Изображение
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Б.А.Р » 02 сен 2018, 16:41

:co_ol:
Куплю vw Т2 , Т3 . 050 10 35 144 vw4.ter@gmail.com
Аватар пользователя
Б.А.Р

 
Сообщений: 1870
Зарегистрирован: 29 апр 2011, 16:47
Откуда: Біля файного міста .
Модель и год выпуска машины: T 3 doka
Тип двигателя и объем: 1 Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 окт 2018, 06:22

Задні гальма. Все нове. Ну майже все... Робочий гальмівний - Брембо.
Изображение

Передня вісь - поки так
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 20 окт 2018, 07:19

Це колись давно гальмівні механізми збирались на графітці і солідолі. Тепер є всяке спеціальне. Але я думаю - нас дурять, бо на графітці вон проїздило 35 років, а скільки проїде на цьому - невідомо
Изображение

Ось тут про змазки для гальм https://www.drive2.ru/b/3143954/

Далі, використовуючи ті всі змазки, збираю
Изображение
Изображение
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 09 июн 2020, 11:13

Є такий гарний кронштейн, тримає на собі РЦ зчеплення.
Изображение
Нижньою частиною цей кронштейн внатяг має охоплювати наплив навколо осі вилки вижимного і бути точкою опори, зверху притискатися болтом до картера кп.
Корозія корпусу КП - на жаль, неуникна. Коли я все зняв відчистив - побачив що посадка кронштейна на КП дуже прослабилася, верхній болт тримає - але жорсткості нема, весь вузол відповідно став ватний і нежорсткий. Рішеня які я бачив на Самбі - мені не сподобалися, ось воно
Изображение
Вирішив зробити своє, жорсткіше і компактніше
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 09 июн 2020, 11:24

Вирішив організувати додаткове кріплення до картера КП, саморобним додатковим завідомо жорстким кронштейном. Задача звелася до того, щоб спрягти дві додаткових деталі - одна кріпиться на кронштейн, одна на картер, все стикується-моделюється, обварюється, зайве "м"ясо" відрізається.
Изображение
Незамінна річ при макетуванні - моделюванні - такий інструмент
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 09 июн 2020, 11:24

Процес і результат
Изображение
Изображение
Изображение

На виході - моноліт. До картера цей новий кроштейн кріпиться рідним болтом, до старого оригінального - два болти М6.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение Чивас » 10 июн 2020, 23:02

Непогане рішення та виконання
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 5148
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 13 июн 2020, 11:38

Шумка моторного відсіку.
Стара оригінальна шумка - дві деталі які живуть між кузовом і силовим агрегатом - пішла спати, перетворилася в прах. Перед дорогою до смітника - стала предметом вивчення і роздумів. Розглядав, довго курив інтернет, думав. І вирішив максимально близько відтворити рідну конструкцію, максимально близькими до рідних матеріалами. Звичайно, найпростіше - обліпити все так званими "новими матеріалами", яких навколо як гною в колгоспі. Але добре все зваживши, я все-таки взяв за взірець оригінал. Заліпити-заклеїти - найпростіше, але чи це добре з точки зору антикорозійності? Все-таки, рідна концепція - коли "звуковий бар"єр" не наклеєний, а фактично висить притиснутий пружинними кріпленнями до панелей - хоч якусь вентиляцію залишає. Заліпити ці панелі чимось наглухо - згноїти їх. Тому, завдання - максимально відтворити оригінальну конструкцію.
Підбір матеріалів. Експертиза залишків рідної шумки встановила - на подібно бітумній основі наклеєний поролоноподібний матеріал. Як працює такий сендвіч - тут багато теорії - я не буду цього чіпати - але це правильний сендвіч. Тому, поїхали.
Бітумна основа знайшлася у вигляді епіцентрівського єврорубероїду, купленого рулончику вистачить приблизно на 35 бусів... Там же був підібраний наступний слой - синтетичний каучук 22мм. Кинутий на ніч в воду його шматок не став важчий ні на грам, це чудово. Його структура дуже подібна до рідного слою, можливо навіть краща. Почав з експерименту. Розігрів верхній слой шматка єврорубероїду газовим пальником, і наклеїв шматок каучуку
Изображение
Після висихання (перед поклейкою грів поки бітум не почав розтікатися) - спробував відірвати.
Изображение
Чудова адгезія, каучук рветься поза площі склейки, така конструкція буде жити
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 13 июн 2020, 11:39

Рідна деталь має особливість - її поверхня відповідає профілю кузовних панелей, повторює всі їх відштамповки. Єврорубероїд дозволяє це зробити. Спочатку заготовка - вирізаний по розміру з запасом шматок рубероїду - розігрівається феном, потім валиком для шумоізоляцій - відкатується, поступово, за кілька нагрівань, набираючи форму поверхні
Изображение
Починав звичайно, з меншої деталі,поступово набиваючи руку,і вносячи по ходу, вдосконалення в технологію. На великій деталі видно - я клеїв бітумні фрагменти на бітумну підкладку, завдяки чому ця бітумна основа підсилювалась, ставала багатослойною -з одного боку набираючи форми панелі, а з лругого її площина ставала рівною, для кращого наклеювання каучукового слою
Изображение
На виході - дві бітумні деталі-основи, які повністю з одного боку відтворюють форму кузова, але не наклеєні до нього, а вільно звисають, утримуючись на своїх місцях за рахунок лише "ідеальної" форми
Наступний етап - наклейка каучуку. Дуже просто на малій деталі, і трохи мінінгітно - на великій. Щоб добре наклеїлось - поверхню рубероїду треба розплавити швидко, і тут температури електрофену мало, я використовував газовий пальник. Гріємо-плавим, приклеюєм, відрізаєм
Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение leopolis » 13 июн 2020, 12:45

На фото - вже наклеєний на бітум каучук, деталь спеціально відігнута зі свого місця щоб можна бачити "зворотній" її бік. Бітумна основа тверда і вібронепроникна - відтворює форму панелі, щільний дрібнопористий синтетичний каучук дає шумопоглинаюче " м"ясо ", все разом виглядає абсолютно по заводському.
Изображение
Изображение
Стара змучена оригінальна деталь була добряче запилюжена, хотілося захистити від тої підмоторної пилюки свій шедевр - і спало на думку наклеїти на каучук ще один слой, фольга на поліуретан-підкладці. Цей слой - гарно блистить, та ще й термоізолює. Також можна бачити відреставровані рідні пружинні кріплення
[URL=https://hostingkartinok.com/show-image.php?id=d30a5e121b8c05f22bc0227a1cfb9dc2]ИзображениеИзображение[/url]
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение RAMZES » 20 июн 2020, 01:00

У мене питання, а навіщо та залізяка на робочий зчеплення?
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Вічний еволюціонер

Сообщение jurix » 20 июн 2020, 20:29

RAMZES писал(а):У мене питання, а навіщо та залізяка на робочий зчеплення?

Конструкційне підсилення втомленого життям кронштейну, щоб цупко стояло, а не грало, як дріжжи на сонці :ti_pa:
Каждый волен сделать свой выбор, но не каждому дано найти свой путь.
097Ч2ЧЗЗ55
Аватар пользователя
jurix
Странник
 
Сообщений: 777
Зарегистрирован: 13 авг 2009, 00:23
Откуда: Киев, Дарница
Модель и год выпуска машины: TRANSFORMER 2007
Тип двигателя и объем: 2.5 - 126 кило

Пред.

Вернуться в Клубные машинки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 45

cron