Рідна деталь має особливість - її поверхня відповідає профілю кузовних панелей, повторює всі їх відштамповки. Єврорубероїд дозволяє це зробити. Спочатку заготовка - вирізаний по розміру з запасом шматок рубероїду - розігрівається феном, потім валиком для шумоізоляцій - відкатується, поступово, за кілька нагрівань, набираючи форму поверхні
![Изображение](https://s8.hostingkartinok.com/uploads/images/2020/06/c658274e9685fc3fd2bc47bbd3e1c570.jpg)
Починав звичайно, з меншої деталі,поступово набиваючи руку,і вносячи по ходу, вдосконалення в технологію. На великій деталі видно - я клеїв бітумні фрагменти на бітумну підкладку, завдяки чому ця бітумна основа підсилювалась, ставала багатослойною -з одного боку набираючи форми панелі, а з лругого її площина ставала рівною, для кращого наклеювання каучукового слою
![Изображение](https://s8.hostingkartinok.com/uploads/images/2020/06/7b5b0184824933761de68decc0287b26.jpg)
На виході - дві бітумні деталі-основи, які повністю з одного боку відтворюють форму кузова, але не наклеєні до нього, а вільно звисають, утримуючись на своїх місцях за рахунок лише "ідеальної" форми
Наступний етап - наклейка каучуку. Дуже просто на малій деталі, і трохи мінінгітно - на великій. Щоб добре наклеїлось - поверхню рубероїду треба розплавити швидко, і тут температури електрофену мало, я використовував газовий пальник. Гріємо-плавим, приклеюєм, відрізаєм
![Изображение](https://s8.hostingkartinok.com/uploads/images/2020/06/4e381f8b2feb55b3a4e58c77dc3fbbd4.jpg)