Страница 3 из 4

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 24 окт 2013, 10:31
SergPassSyn
Нарешті поприклеював лейби.
DSC02210.JPG

Був транспортер, а став мультиван :-)

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 24 окт 2013, 10:48
vit
клас! :bra_vo: :ya_hoo_oo:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 24 окт 2013, 11:10
sobakabarabaka
:sh_ok: figase :uch_tiv: :JC_JC_goodpost:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 31 янв 2014, 09:47
misha0404
:bra_vo: :uch_tiv:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 14 мар 2014, 12:21
SergPassSyn
Власне зновує що додати. вибачте за кількість букв.
Так як я поводив себе добре, допомагав кому чим міг, і дуже хотів тді, то під кінець року автомобільні Боги послали мені установочний комплект моторчика АФН за недорого (по місцю ціна була 1400-1800 барак обам, а я випадково знайшов обяву, яка висіла чотири місяці, і купив за 700, заводив, їздив - агонь).

Ну і ці Боги думали що я його поставлю, а я заспокоївся що йдуть гази в у воду, вивів собі шланжик з соском в решітку (щоб не знімати решітку для розвоздушки радіатора) раз у три дні випускав повітря і їздив собі. Доречі скажу що самого AAZ-та думав зробити (і головка є), а може там не головка тріснула а прокладка прогоріла - незнаю, бо той мотор пиїхав зза бугра, його поставили і все, тобто його ніхто ніколи нерозбирав і нековиряв, рідна прокладка... якось подивився на нього знизу а там всі гайки на коллекторі і турбіні пообгорали/заржавіли настільки що нетещо граней на гайках - різьби на шпильках невидно. Ну головне що їде...

Ну а автомобільним Богам мабуть стало образливо :de_vil: що я їхнього подарунка в гаражі держу, і не чухаюсь.

Почались приколи - вирішив що навіщо розвоздушувати систему раз у два-три дні, зроблю ка розвоздушку автоматичну. власне протягнув трубку від радіатора до мотора і підєднав її замість патрубка що вертається від пічки, а патрубка з пічки приколхозив у патрубок що йде до бачка (верхній). Тиждень їздив все нормально.

Позавчора потягнуло мене попробувати шків помпи на предмет люфта помпи, туди а помпа болтається, ну я вкинув майже нову помпу, взборі з корпусом, в машину, провсяк випадок.
Відїздив вчора нормально, ввечері замінив помпу, залив тосол, завів - щось шурхає, до того небуло сторонніх звуків, зняв ремінь помпа/генератор, завів - шурхає знімаю кожуха ГРМ - жах ремінь сповзає: розпредвал - на край, ТНВД зліз - 4мм, з промвалу зліз десь на 6мм, ремінь шурхав по кожуху.
Попробував шестерню насосу осьовий люфт є, радіального зовсім нема, розпред вал все гуд, промвал недолізеш, на колінвалу шестерня і шківи сидять жорстко без люфтів, потім тільки взявся за натяжний ролік а він, гад, у руках розпався, я його назад зібрав. Гукнув батька щоб притримав натяжного, виставили по мітках, замінив ролік, разів 4 провернув мотор мітки співпали, завів, прогрів - все гуд, от щоб полінився, і ще день поїздив :bomb: , отоб швиденько АФНа поставив.

Доречі те що стоїть натяжний ролік на поліклиновому ремені, то добре: ремінь не перетягує на гарячу і не прослабляє на холодну. Але якщо помпа або інший підшипник дає слабину то він "дожме" її однозначно, а там де ремінь натягується генератором, тобто жорстко, то помпа може болтатися місяцями, поки не потече.

А сьогодні недоїхав до школи кілометр, температура - max, ОЖ - min , витік тосол. :wo_ol: залив все що було, завіз доньку до школи, вийшов зі школи - під течиком калюжа :ny_tik: , плюнув і на роботу пішов пішки.

Всі бачили кіно "Брюс всемогучий" як йому "перло" на початку, от вмене щось подібне з машиною. Ішов і згадував "B E A U TIFUL..."

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 14 мар 2014, 19:57
Андрулик
Машинка суперрррр!!!! Видел ее вчера вживую!!!!! :JC_JC_goodpost:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 15 мар 2014, 11:15
SergPassSyn
Ага на позняках.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 16 мар 2014, 00:35
RAMZES
SergPassSyn
Сержик давай скорше став афн, будеш літати.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 22 мар 2014, 21:44
maximka4131
Привет, видел сегодня твоего буса в 17:20 на перекрестке перед Броварами, бус впечатляет, ты тоже смотрел в мою сторону чето махал мне там :-):

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 22 мар 2014, 23:05
Parovoz
Бус классный- но прочитав тему 1-3 стр. понял как она тебя "любит". Терпеливый ты однако :-) Ох и дорогая у тебя машина :ps_ih:
Желаю чтоб служила тебе верой и правдой- без ремонтов, за твои труды и вложенный капитал! :uch_tiv:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 23 мар 2014, 10:12
SergPassSyn
maximka4131 писал(а):Привет, видел сегодня твоего буса в 17:20 на перекрестке перед Броварами, бус впечатляет, ты тоже смотрел в мою сторону чето махал мне там :-):


Привіт, я коли бачу Т3 то не "махаю", тільки великий палець вгору :co_ol:, правда ти був далековато не розгледів.

Parovoz я походу мазахист, а машинка у мене просто повнолітня от і ламається, але в неї нема шансів, як кажуть "при всьому багатстві вибору - альтернативи нема", тільки Т3.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 25 апр 2014, 14:55
SergPassSyn
Нарешті приємна новина.
Так як я люблю щоб все було в запасі; а коли прийде технічна біда, щоб не залишатись один на один з продавцями (розборки, аллегро, ЕВАУ....), і мати хоч якусь "буферну зону" для того щоб врятувати тяжко зароблену жменьку "Українок, Шевченків і Мазеп"; то нарешті вдалось (порівняно не дорого) зібрати собі запасний комплектик коробка+кардан+редуктор+півосі+гранати.
Хоч і не швідкісна пара (7/38; 5,43) але тепер є, хоч щось, на підміну. :jn_pu_sk:
Власне сьогодні приїхали з Полтави: кардан, редуктор, і передні півосі, якраз під ту коробку що була, шкода, що редуктор без блокування.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 25 апр 2014, 16:24
vit
:bra_vo:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 15 авг 2014, 21:20
sumyoffroad
підкажіть який у Вас розмір АТ-шек і потрібно шось доробляти для імплонтування, також цікавить питання, якій максималний розмір гуми можно ставити на Т3: Дякую

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 16 авг 2014, 00:12
SergPassSyn
215/75 R15 (704мм), диски 7j et38 стоїть без проставок, а після встановлення гальм 312мм буде 225/55 R18(705мм) et43, 8,5j, зовнішній діаметр той самий, а з вилітами дисків щось придумаєм, десь підкладемо.....А на рахунок мксимального розміру то це 74 см в діаметрі і 235-ї ширини

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 16 авг 2014, 09:23
sumyoffroad
SergPassSyn писал(а):215/75 R15 (704мм), диски 7j et38 стоїть без проставок, а після встановлення гальм 312мм буде 225/55 R18(705мм) et43, 8,5j, зовнішній діаметр той самий, а з вилітами дисків щось придумаєм, десь підкладемо.....А на рахунок мксимального розміру то це 74 см в діаметрі і 235-ї ширини

дякую за відповідь, я так зрозумів що питання по ліфту не виникало, та ЕТ 38 без знаку "-", тобто виліт диска спрямований до центральної осі авто а не навпаки і як до цого віднеслися підшипники ступиці))?

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 21 сен 2014, 18:38
t3_MULT
SergPassSyn писал(а):Ось докази :pri_vet:-:
DSC02151.JPG

DSC02152.JPG

DSC02153.JPG

DSC02155.JPG

Поки так.

Шикарно смотрится) :bomb:

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2014, 13:54
SergPassSyn
Трохи новин на "нашому каналі".
Трохи похолодало, став гірше заводитись вранці, а також і на гарячу, на холодну без "підсоса" троїть і димить як паровоз, аж соромно, трохи підсосу і починає чисто робити, підсос потрібен доки не прогріється до 60-70 градусів. Зрозуміло що пізнє впорскування, бо дим густий і білий.
Минулої зими такого небуло. Якраз треба масло замінити, вирішив залити синтетику з допуском. Промив промивочним, залив синтетику і десь через день прибор тиску масла став якось малувато показувати(наче старе масло) і зявився лязг(наче компенсатори не тримають), ну думаю синтетичне масло рідкіше (тиск менше), а компенсатори теж не нові і масло не тримають.
Поїздив я так днів з 5, потепліло (вже й хлопушка знову сама почала підійматись) а заводка і робота двигуна залишилась так само погані, на гарячу потрібно помаслати 5-6 секунд щоб завести, хоча починав працювати "вибухоподібно", не поодному і навздогін, а всі чотири циліндри зразу, і це недавало спокою, ще трохи розхід палива виріс, тяга стала трохи гіршою, думав на компенсатори : менше тиск + рідкіше масло = клапани менше відкриваються і повітря невистачає.
Вирішив перейти назад на напівсинтетику, купив масло, фільтр і промивне, і прокладку під клапанну кришку (давно хотів подивитись на мітки ГРМ), ремінь і ролик вже давно лежали на полиці в очікуванні свого часу.
А так як я все роблю поступово (щоб було видно яка дія дає ефект), то вирішив спочатку замінити масло, поїздити і потім замінити ремінь ГРМ.
Але спочатку заїхав до знайомого дядька щоб послухав нові звуки в роботі мотора, а потім додому міняти масло. Заходжу в гараж, а він мені зразу: "В тебе мотор розстроєний - розпредвал стучить, так наче поршні починають доставати до клапанів". Я йому заперечив і розказав про масло рідкіше і про те коли і після чого ці звуки зявились. А він каже: "Не сперечайся, заїжджай і знімай кожух ГРМ, виставимо мітки побачиш сам". Заїхав, зняв кожуха, виставив ВМТ, а отвір у зірці насоса не попадає у отвір у кронштейні десь на 2 зуби. Знімаю клапанну кришку - розпредвал теж відстає 1-2 зуби. На іншій автівці поїхав додому взяв ремінь і ролік, замінили, виставили по мітках, прокрутили, завели і о чудо: заводиться чітко, вибухоподібно, на гарячу заводиться теж як раніше, лязг пропав, дядько сказав, що робить "душевно", паливного насоса навть не трогали, масло неміняв.

Чого і як перескочив - загадка, під хвіст отримував не сильно бо по трасі майже неїжджу, з липня тільки по Києву, спокійно, в середніх обертах (на малих обертах принципово неїжджу, і великих недаю), думаю поставити ролика ГРМ з натяжною пружиною, як на новіших ТД або на ТДІ, щоб ходилось йому добре, бо просто нема часу ставити АФН - машина потрібна на кожен робочий день, підмінного буса нема, відпустка, навіть на тиждень - несвітить.
Якось так.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 08 ноя 2014, 21:53
RAMZES
Тягни до мене проводку і двигун, я зберу на стапелі, а тобі потрібно буде тільки собі під капот поставити от і всі справи.

Re: Мій Т3 сінкро 86 р.в.

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2014, 20:51
vit
SergPassSyn писал(а):Трохи новин на "нашому каналі".

Чого і як перескочив - загадка

є причина. кудрік толковіше розпише. :uch_tiv: