Власне вчора вирішив зайнятись кулісою.
Прикинув, що проблема в задній опорі тяги, попросився до знайомих на СТО "на годинку" на яму.
Коли заліз під авто - реально був в шоці, щоб попався той майстр що то все там наробив, то відхватив би в мене тягою тоєю посаме нікуди

.
Почну ззаду:
1. Ричаг з шаром.
Ричаг з шаром (на коробці) на шліцах болтається, вал вибору передач нарубували зубилом там де здвоєні шліци і ставили ричаг з проворотом в один зуб, але воно їм допомогло не на довго. Незнаю скільки вони там наїздили так, бо я лише 2 т. км.
Взяв інший ричаг (з нормальними шліцами) - одів - легко находить і ходить в шліцах.
Взав кусок труби, підходящого розміру, трохи розклепав отвір із шліцами (щоб зменшити внутрішній діаметр), так щоб цей ричаг добре сидів на валу і не болтався. Ставати він нехотів насадив гайкою, щей велику шайбу поставив, щоб досадити аж докінця, тепер там все гуд - чітко і щільно.
Пильник стакана виявився від ВАЗ 2108 теж з куліси, тільки трохи урізаний. Пильник валу з гольфа 3, з 020-ї коробки але стоїть чітко (на іншій коробці теж такий,мабуть на гольфівську коробку він прийшов з Т3)
2. Стакан - все гуд.
3. Задня і середня опори тяги.
Просто капець якийсь. Ще до мене, видно майстр вирішив зробити апгрейд і встановити пильники на опори, але от незадача - мозгів невистачило на це, і просто понадівав на тягу пильники з обох сторін від опор. не вставивши їх в середину разом з меншими втулками, і в усіх 4-ох цих пильниках почало збиратися г...но, цим самим псуючи тягу.
Перебрав, перемив, поставив відповідно менші втулки, змазав.
Питання: на пильниках з країв є по два хвостики, по каталогах показує що на пильники з країв вдягаються якісь скобки, ще бачив, що, ці хвостики загинають і фіксують звичайними винтовими хомутамми. Біля стакану просто немає місця поставити хомут, в інших місцях пробував, але якось воно "рагульно" виходить, також пробував стяжками але всеодно не те, просто акуратно зафіксував мяким дротом.
Як фіксуються пильники з країв по нормальному???

4. Куліса.
Реально зустрічав тут у форумчан проблеми з кулісою, вирішив розібрати глянути що там може зламатись.
Так, в шарі - виявилось - пружинка слабувата - поставив дві - вложив одна в одну і поставив, помазав, в шарі тепер нема люфта. Відрегулював.
Коли все зібрав то різниця стала настільки очевидна що знову був в шоці, раніше ричаг ходив наче в старому ЛАЗі, а стало чітко, як в старому пассаті

так що півдня пройшло недаремно.