Страница 9 из 12

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 21 сен 2017, 00:34
leopolis
Якщо слова безсилі, аргументи не сприймаються,
то є один дуже цивілізований метод вирішення таких суперечок. Це піти до суду. Усний договір - це теж договір... підготуватися. Порадитися. Набратися терпцю. Зло повинне бути покаране. На майстра-ламайстра, так само як і на хитродупого клієнта - завжди знайдеться вплив, у вигляді спеціальноабучєних чєловєков, які завжди підберуть-абагрєют-абабрєют, напишуть гарно і віднесуть чемно, візьмуть за це небагато (напочаток)... а потім кілька років цікавого життя і нових вражень...
Але найкраще все-таки домовитись. Це ще цивільніше від Цивільного Кодексу.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 03 ноя 2017, 09:00
vit
нікуя собі тут веселуха figase
і на якій стадії двіжуха?

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2017, 18:12
dimon11
Думал больше ничегои не напишу.
Вот как то не получается.
Хочестя сделать ОХ..ую рекламу роме(рамзес)
Обращайтей к нему...и он вам поставит.....всместо AFN-1Z.....мало того, он на это 1Z с интеркуллером, поставит вам Турбину от 1.6 td !!!!! "КАРЛ" ржавую турбину от 1.6 на 1.9 tdi!!!!!...и забыл написать., с выпускным коллектором от 1.6!!!!! ПИПЕЦ
Ещё он поставит ЭБУ от Шарана AFN (так написано на эбу с разборки) на мотор с ТНВД 1z.
Ещё оно вам раскажет, что эбу ЧИПОВАННАЯ (по факту вырезали только имобилайзер)
Ещё оно, скажет что Расходомер вырезан из ЭБУ(по факту вырезан только из системы двигателя).
Оно ещё вам много чего расскажет...за Ваши...и не за МАЛЫЕ деньги.
п.с ГАНДОН ты рома.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 10 ноя 2017, 23:05
leopolis
Дім, я ніколи не пересікався з РР. Мав кілька малозначущих розмов по телефону і усьо...

Мотори 1з і афн мають з заводу усі ідентичні деталі - крім одного корінного вкладиша - але на оригінальні запчастини дають однакову заміну цього вкладиша. Блок з потрохами 1з замість афн - це нормально. Впускний колектор від 1,6 тд (напевно тд а не д як ти пишеш?) це теж кошерна заміна, компоновка навісухи на бусі і на передньомоторних авто дуже відрізняється. Ржава турбіна - це не проблема, турбіна гріється і вигорає мама не горюй, це абсолютно не показник, це так як випускний колектор - він не-іржавий тільки поки новий. Блок управління від афн - це теж не проблема, я підозрюю що БУ від 1з і афн відрізняються тільки залитою в нього прошивкою (проводка в цих двигунах однакова), так само як БУ АФН гольфа відрізняється від БУ того-ж таки АФН від Шарана, інша прошивка під інші характеристики і інший серійник. Ти ж не можеш знати, яка прошивка в тому БУ, а якщо дійсно - ідеальна для буса? А людину - гандониш... Припаяний замість росходоміру обманка-діод (думаю там так бо це загальна практика) - це по-твоєму "вирізаний з ЕБУ" росходомір, чи розходомір "вирізаний з системи двигуна"? У мене таке враження - ти повторюєш чужі слова, не дуже розуміючи їх значення... вибач, якщо я помиляюсь.

Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 00:22
RAMZES
dimon11
ПІШОВ НА Х...!!!!!!

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 09:01
dimon11
leopolis писал(а):Дім, я ніколи не пересікався з РР. Мав кілька малозначущих розмов по телефону і усьо...

А людину - гандониш... Припаяний замість росходоміру обманка-діод (думаю там так бо це загальна практика) - це по-твоєму "вирізаний з ЕБУ" росходомір, чи розходомір "вирізаний з системи двигуна"? У мене таке враження - ти повторюєш чужі слова, не дуже розуміючи їх значення... вибач, якщо я помиляюсь.

Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...

Если бы там было что то припаяно вместо расходомера, мозги не матюкались бы по этому поводу., или матюкались...но машина хоть как то ехала.
Я не повторяю чьи то слова.
Просто заплатив херову тучу денег.....я получил ТУПОЙ Атмосферный Дизель!(по динамике)
Даже не ТД.
И теперь должен ехать к нормальным специалистам...что бы подтереть за тем гавнюком.
Пусть турбина ржавая.......если бы она была нормальная.
А поставить турбину (ещё и самую старинную, потому как её проще ставить в Т3) от 1.6 тд :nez-nayu:
Как же, поставить турбину K-15, это же поеб..ся нужно.
Зачем. Димон лох, ему и так пойдёт.
Ладно.
Я всё равно сделаю так как нужно.
И по факту отпишусь.
И что в эбу сделано или нет....и по всем остальным вопросам.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 10:48
Andriy_123
leopolis писал(а):Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...

Теоретически, бусовская турбина ККК от 1.6TD JX на родном моторе подхватывает ,если не ошибаюсь, ~ 2200-2300 и на 2500 уже дает наддув (она рассчитана под бус похватывать с более низких оборотов, в сравнении с легковушкой). А на моторе 1.9 за счет большего выхлопа должна нагнетать еще раньше, что есть очень хорошо. Я последние два года ездил на гольфовской турбине Гаррет с бОльшей улиткой, она раскручивается хуже, с 2500-2600, на трассе хорошо, но по городу надо крутить мотор.
На тди турбины с изменяемой геометрией, т.е расширенный диапазон, подхват тоже с низов.
Я кроме своего мотора других не видел, поэтому не знаю как на тди устроена работа турбина-мозги-тнвд и как ведет себя обычная турбина, нужно измерять и сравнивать. Леполис верно подметил...
И не маловажно состояние древней турбины.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 13:18
Klaviat
Іржавий равлик з зовні чи з середини? Є різниця.
028 103 101 AD Блок цилиндров с поршнями 1Z,AHU,AFN
028 103 383 BP Прокладка ГБЦ 1,45MM 1 отверстие 1 1Z,AHU,AFN
028 103 483 G Прокладка крышка клапанного механизма 1 1Z,AHU,AFN
Диаметр цилиндра [мм] 79,5
З усього вище сказаного та технічної документації можна зробити висновок що 1Z AHU AFN доволі однакові мотори з зовні і мають відрізнятися лише декількома запчастинами щоб "наколядувати" різницю в 20 кінських сил та декілька Ньютонів крутного.
Тобто при бажанні можно з блоку AHU наворотити AFN і навпаки, з AFN зробити 1Z.
І знову ж якщо принципово мати саме AFN то це потрібно тільки знімати все з машини на якій встановлено саме AFN. До останньої фішки підмоторного... це потрібен донор з усіма похідними і аутентичність AFN не підлягає сумніву (цікаво - хтось купляв собі цілого донора заради AFN ? ) .
А якщо потрібно вийти на показники AFN - то з чого буде равлик або форсунка обо датчик масла і як зроблені мозги, на мою думку, не має сенсу. Головне результат.
А от якщо встановленый блок 1Z або AHU або AFN з навісним на бажані показники (показники AFN) не виходить то треба шукати причину і це вже питання друге.

Думаю що звинувачення в "криворукості" то одне і це можна вирішити при бажанні. Недосолений суп можна виправити.
А от звинувачення щодо дій які по суті не могли бути вчинені в силу обставин які виключають такі дії то :ni_zia:

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 13:36
dimon11
Andriy_123 писал(а):
leopolis писал(а):Звичайно, якщо ти домовився на "АФН під ключ", а отримав такого мутанта з не-афн турбіною - то це зальот... але якщо йшлося про тді на бус - то це цілком тді на бусі. Якщо паливна апаратура на такому мутанті збалансована з турбіною - то чому б і ні?
"Ржава турбіна" - це дитячий садок...

Теоретически, бусовская турбина ККК от 1.6TD JX на родном моторе подхватывает ,если не ошибаюсь, ~ 2200-2300 и на 2500 уже дает наддув (она рассчитана под бус похватывать с более низких оборотов, в сравнении с легковушкой). А на моторе 1.9 за счет большего выхлопа должна нагнетать еще раньше, что есть очень хорошо. Я последние два года ездил на гольфовской турбине Гаррет с бОльшей улиткой, она раскручивается хуже, с 2500-2600, на трассе хорошо, но по городу надо крутить мотор.
На тди турбины с изменяемой геометрией, т.е расширенный диапазон, подхват тоже с низов.
Я кроме своего мотора других не видел, поэтому не знаю как на тди устроена работа турбина-мозги-тнвд и как ведет себя обычная турбина, нужно измерять и сравнивать. Леполис верно подметил...
И не маловажно состояние древней турбины.

Эта не ПОДХВАТЫВАЕТ ВООБЩЕ!!!
А состояние узнаю и увижу, когда буду снимать....и ставить другую турбину.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 13:39
dimon11
Klaviat писал(а):Іржавий равлик з зовні чи з середини? Є різниця.
028 103 101 AD Блок цилиндров с поршнями 1Z,AHU,AFN
028 103 383 BP Прокладка ГБЦ 1,45MM 1 отверстие 1 1Z,AHU,AFN
028 103 483 G Прокладка крышка клапанного механизма 1 1Z,AHU,AFN
Диаметр цилиндра [мм] 79,5
З усього вище сказаного та технічної документації можна зробити висновок що 1Z AHU AFN доволі однакові мотори з зовні і мають відрізнятися лише декількома запчастинами щоб "наколядувати" різницю в 20 кінських сил та декілька Ньютонів крутного.
Тобто при бажанні можно з блоку AHU наворотити AFN і навпаки, з AFN зробити 1Z.
І знову ж якщо принципово мати саме AFN то це потрібно тільки знімати все з машини на якій встановлено саме AFN. До останньої фішки підмоторного... це потрібен донор з усіма похідними і аутентичність AFN не підлягає сумніву (цікаво - хтось купляв собі цілого донора заради AFN ? ) .
А якщо потрібно вийти на показники AFN - то з чого буде равлик або форсунка обо датчик масла і як зроблені мозги, на мою думку, не має сенсу. Головне результат.
А от якщо встановленый блок 1Z або AHU або AFN з навісним на бажані показники (показники AFN) не виходить то треба шукати причину і це вже питання друге.

Думаю що звинувачення в "криворукості" то одне і це можна вирішити при бажанні. Недосолений суп можна виправити.
А от звинувачення щодо дій які по суті не могли бути вчинені в силу обставин які виключають такі дії то :ni_zia:

Ты прав, моторы практически одинаковые.
Ты лично...ездил на 90-110 л\с?
Думаю ездил.
А ты ездил на убитом 1.6 БЕЗ Турбины.....????? Так вот так едет машина посл всех переделок.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 13:57
Klaviat
dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... :du_ma_et: А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6 :nez-nayu:
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 14:04
dimon11
Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... :du_ma_et: А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6 :nez-nayu:
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?

Вся информация будет позже. И по эбу и по равлику и по всему остальному.
Причина будет найдена.
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
Ну так Флаг ему в руки и т.д
Наверное при таком отношении к клиентам, у него очередь будет только расти.

К сожалению....деньги я не печатаю.
Всему своё время.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 14:18
Klaviat
dimon11 писал(а):
Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... :du_ma_et: А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6 :nez-nayu:
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?

Вся информация будет позже. И по эбу и по равлику и по всему остальному.
Причина будет найдена.
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
Ну так Флаг ему в руки и т.д
Наверное при таком отношении к клиентам, у него очередь будет только расти.

К сожалению....деньги я не печатаю.
Всему своё время.

Ну тут я з тобою погоджусь - всі ті "майстри" як щось роблять то роблять по "своєму", а як чогось не розуміють то кажуть треба все нафіг міняти або вирізати або їдь туди де тобі міняли грм :-( це проходили...

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 14:23
dimon11
Klaviat писал(а):
dimon11 писал(а):
Klaviat писал(а):dimon11
Так вже склалось що довелось поїздити.. але то не суть.
Я притримуюсь такого приципу - приїхав колеса відбалансувати - заплатив. Виїхав - на трассу - балансу не має - на то й же шиномонтаж в той же час і не колихає мене черга. І так до тих пір поки не відбалансують.
Так це я до чого ... :du_ma_et: А-а! Навіть при 2.5 acv переведення мозгами равлика в аварійний режим(типу перевищення тиску надува) призводить до міркуваннь що під капотом 1.6 :nez-nayu:
Це лише одна із розповсюджених причин.
Ну а якщо на цю причину спиратись - який тиск твого равлика на моторі?

Вся информация будет позже. И по эбу и по равлику и по всему остальному.
Причина будет найдена.
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
Ну так Флаг ему в руки и т.д
Наверное при таком отношении к клиентам, у него очередь будет только расти.

К сожалению....деньги я не печатаю.
Всему своё время.

Ну тут я з тобою погоджусь - всі ті "майстри" як щось роблять то роблять по "своєму", а як чогось не розуміють то кажуть треба все нафіг міняти або вирізати або їдь туди де тобі міняли грм :-( це проходили...

Ты меня не услышал.......
Просто...типа мастер рома, даже не скрывает...что Специально что то сделал НЕ ТАК КАК НУЖНО!!!!
И ты считаешь это нормалным?

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 15:14
Klaviat
dimon11
Якщо питання моралі то:
Є один зварювальник - опалення робить. Робить якісно :bomb: . Но сцука робить перемичку в системі і ти як запускаєш котел то тепла потрібного немаєш. А робить він це на випадок якщо умови договору не виконані зі сторони замовника (як правило питання своєчасної та обьєми грошової винагороди за проведені роботи).
Зварний правий чи ні? :-):
Переходячи на особистості..
На корчу концерну VAG, 2017-го року, при ремонті єлектрообладнання нашими мастрами був виявленний цікавий факт - проводка не має кольорових дротів :uch_tiv: думаю всі розуміють на скільки це ускладнює діагностику і подальший ремонт.
Вони (VAG) гівнюки чи щось знають? :-):


Що стосується вашого питання з майстром.. то я не бачив ні розводки проводки, ні зборки двигуна - тому судити зробив майстер "что то НЕ ТАК КАК НУЖНО" чи "так як потрібно" і зробив він навмисно, чи випадково, чи він так постійно робить - це питання розсудити не можу :nez-nayu:

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 15:35
SergPassSyn
Дімон а ти їздив на течику з АФН?

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 15:41
leopolis
Найгірше, якщо Дімон робить неправильні висновки на своїх суб"єктивних відчуттях. Замінити бензиновий двигун на дизель, залишити бензинову коробку і дивуватись "тупій" машині... Для використання потенціалу будь-якого двигуна - на заводі по феншую будують під нього коробку. Дизель хай навіть тді - це не бензин ніразу. Може тут одна з причин? Тут періодично якийсь дядько лізе з рекламою чіптюнінгу - у них можна зняти потужність двигуна і момент - було-б цікаво, і відразу усе стало б зрозуміло. Бо якщо двигун дає свої чесні коняки і момент - то Дімон неправий, а якщо там 45 кінських від іржавої турбіни - то це зальот для майстра.
Домовляйтесь про стенд - про допустиму похибку - і вперед, оплатить банкет той, хто неправий. Це був би правильний вихід з суперечки - я так думаю.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 16:13
dimon11
SergPassSyn писал(а):Дімон а ти їздив на течику з АФН?
Так їздив.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 11 ноя 2017, 16:15
dimon11
leopolis писал(а):Найгірше, якщо Дімон робить неправильні висновки на своїх суб"єктивних відчуттях. Замінити бензиновий двигун на дизель, залишити бензинову коробку і дивуватись "тупій" машині... Для використання потенціалу будь-якого двигуна - на заводі по феншую будують під нього коробку. Дизель хай навіть тді - це не бензин ніразу. Може тут одна з причин? Тут періодично якийсь дядько лізе з рекламою чіптюнінгу - у них можна зняти потужність двигуна і момент - було-б цікаво, і відразу усе стало б зрозуміло. Бо якщо двигун дає свої чесні коняки і момент - то Дімон неправий, а якщо там 45 кінських від іржавої турбіни - то це зальот для майстра.
Домовляйтесь про стенд - про допустиму похибку - і вперед, оплатить банкет той, хто неправий. Це був би правильний вихід з суперечки - я так думаю.

Повторюсь ещё раз. Я не менял Бензин на Дизель.
Я поменял Дизель AAZ на дизель.
Так для понимания......старый Дизель AAZ без Турбины...ехал ВЕСЕЛЕЕ намного чем свежий и модный 1Z.
И на той же коробке.

Re: Купил CARAT

СообщениеДобавлено: 12 ноя 2017, 00:14
Kotelokk
dimon11
Мне кажется истина где то посредине между тем что тебе говорят мастера и что ты имееш. Я тоже прошел через замену двигателя, у меня стоит 1z . Мозги от Аfn но с прошифкой под 1z , програмно отключен иммобилазер и расходометр. Выпускной колектор от 1.6td , трос газа под днищем, воздушный фильтр от опозита. И это нормально, я понимаю что можно зайти на зарубежные форумы и посмотреть и почитать как они меняют двигателя, но там ценник в несколько кило зелени..... Тебе просто без эмоций надо разобраться чего не хватает.Померь компресию, проверь форсунки и тнвд, сколько дует турбина итп. Возможно у тебя Эбу в авариййном режиме из за передува. Как по мне надо сьездить на диагностику к нескольким специалистам а потом делать выводы. Темболе мотор брался не новый ..