Страница 1 из 3

Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 18:59
Мановар
Загудів у мене насос ГУРа, дуже неприємний звук...шків на насосі мав відчутний шат "вісімкою" так що було зрозуміло що розлетівся передній підшипник
Начитався інфи на інших форумах я вирішив відреставрувати свій насос
Оскільки насос у мене ZF, то для його ремонту потрібен:
- підшипник 303, будь-який але обов"язково закритий... Я взяв по карго 6303...
- сальник 18х32х8. але оскільки я його в нас в Тернополі не знайшов, то взяв 18х32х7
- потрібні будуть токарні роботи
Увага, якщо у вас розбився задній ігольчатий підшипник - то реставрація нелогічна оскільки ціна у нього захмарна (номерок у мене на насосі цього підшипника INA FC 66895)

1. Попускаємо болти правого колеса, піднімаємо буса на домкрат, знімаємо колесо
2. Знімаємо захист (корито) двигуна
3. Попускаємо 3 болти під внутрішню шестигранку на шківі насоса Гур, зробіть це зразу поки ремінь ще одітий і він може притримати шків
4. Знімаємо ремінь генератора
5. Відкручуємо 2 трубки від насоса і зливаємо масло із системи (щоб злити все масло потрібно рулем покрутити до упору кілька раз в різні сотрони)
6. відкручуємо 3 болти на 17 які кріплять кронштейн насоса до блоку двигуна
7. В руках в нас опиняється насос в середині кронштейна, для того щоб його звідти достати - відкручуємо 4 болти під вн. шестигранку і вуаля насос вільний
8. Добре його вимочуємо в бензині і промиваємо
9. Штангелем заміряємо глибину посадки оправки на вал!!!! і записуємо
10. За допомогою 3-х болтів що кріпили шків - знімаємо саму оправку шківа. Закручуємо їх в оправку і почерзі в натяжку закручуємо. Ну можна ще попробувати 3-и лапим зйомником. але мій розлетівся
11. Відкручуємо 6 болтів на 10 задньої кришки насоса і ОБЕРЕЖНО щоб нічого не порозліталось і не погубилось знімаємо її. Запам"ятовуємо в якому порядку і положенні все знаходиться а ще краще фоткаємо
12. Оскільки насос німцями вважається нерозборний :-) то підшипник передній вони тупо завальцювали і потрібно цю завальцьовку зточити на точилі або болгаркою обережно
13. Після того як буртик зточено - через лутунну пластину б"мо по валі і випресовуємо підшипник разом з валом з корпусу насоса
14. Викулупуємо сальник
IMG_0085.JPG

15. Вибиваємо старий підшипник з валу
16. Несемо до токаря вал, новий сальник, новий підшипник
- вал проточуємо в місці де був старий сальник до нового розміру, мені точили на 18.2мм
- напідшипнику робимо канавочку (старайтеся не посередині бо посередині зоанішня обойма підшипника найтонша) мені точини на глибину 1мм і відстань від краю - 3,5мм
IMG_0088.JPG

17. Крім цього несемо до токаря оцю штуковину (незнаю точно як вона називається). У мене вона мала дуже багато ступеньой. Я особисто носив на верстат з ЧПУ щоб зберегти точність і не завалити площини. Якщо будете робит це насадкою для дрельки - можете завалити площину і тиску насос видавати не буде. тобто ви його вгробите)
в мене получилось так
IMG_0081.JPG

18. Далі виміряємо штангелем на якій глибині будемо сверлити отвори на корпусі для фіксації підшипника
17. Сверлимо 4 отвори в корпусі діаметром 4,2мм і нарізаємо мітчиком різьбу 5.
IMG_0091.JPG

18. Промиваємо добре сам насос щоб там не залишилось ошурок
19. Запресовуємо в корпус насоса сальник. Я навіть на герметик поклав по звнішньому краї
IMG_0093.JPG

20. Запресовуємо відшипник на вал
IMG_0092.JPG

21. Запресовуємо вал з підшипником в корпус насоса до упора. Канавка на підшипнику має співпасти з отвором за розрахунками. В мене все получилось
IMG_0095.JPG

22. Під різьбу 5 купив спеціальні фіксатори під шестигранку
IMG_0087.JPG
.
Закручуємо їх з використанням стоп-різьби
IMG_0096.JPG

23. Збираємо задню застину насоса, попередньо промивши всі його складові і чіпаємо задню кришку. Вал при цьому має крутитись і не клинити ніде. Якщо клинить то знову знімайте задню кришку і провіряйте правельність зборки.
Задній ігольчатий підшипник промивайте і складайте попередньо нанісши в кришку літолу
IMG_0098.JPG
IMG_0103.JPG

24. Коли насос зібраний кидаємо його в морозилку на 1 годину. Після цього нагріваємо оправку шківа на газі до 10хв і напресовуємо її на холодний вал насоса на глибину заміряну на початку звіту ( вмене було 4,7мм). ПІСЛЯ ЦЬОГО РІЗЬКО ОПУСКАЄМО У ХОЛОДНУ ВОДУ!!!
УВАГА. Не запресовуйте холодну оправку на вал - зіпсуєте і то і інше
25. Насос прикручуємо в кронштейн і потім до блока3-ма болтами. Чіаємо шків і прикручуємо 2 шланги масла ГУр. Все складаємо затягуємо і чіпаємо ремінь генератора.
26. Промиваємо систему маслом, Я брав Фебі 6161 - 1 літр, потім зливаємо і заливаємо оригінальну жижу.

Після ремонту насоса гул пропав... :ya_hoo_oo:

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:14
ODV_t4
круто!!! Молодець!!! Навіть не знав , що його можна зремонтувати
Який бюджет вийшов???
В мене тоже гудить, роки зо два, стоїть пасатовский, напевно вже нема змісту ремонтувати

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:15
crayfish
Фіга-собі, який ти майстер! Молодець, що перебрав насос! Тепер він ремонтопригодний і перебрати його не важко. Респект!

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:17
Мановар
підшипник - 35грн
сальник - 12грн
токар - 80грн
До 150грн...виходить
Якщо розбитий задній ігольчатий підшипник (а таке буває дуже рідко) - нема смислу реставрації бо його ціна 250грн і більше

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:19
Мановар
crayfish
він то тепер ремонтопридатний але вся проблема в оцій штуковині, вона зношується а заміна невигідна.... по ній крильчатка насоса бігає і площина має бути точна

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:20
crayfish
якась маточина, вона як зношується, відповідно зазор збільшується, а тиск масла падає - від того і проблема...

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:23
Мановар
crayfish писал(а): відповідно зазор збільшується

ні, там лопасті викидні, рухомі... тобто постійно під дією відцентрової сили їх кидає і вони труть об площину створюючи тиск... не буде площини - не буде тиску

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 05 авг 2012, 19:27
crayfish
drink

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 06 авг 2012, 12:01
ODV_t4
Мановар писал(а):
crayfish писал(а): відповідно зазор збільшується

ні, там лопасті викидні, рухомі... тобто постійно під дією відцентрової сили їх кидає і вони труть об площину створюючи тиск... не буде площини - не буде тиску

тобто коли тиск впав треба розібрати і притерти площини?

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 06 авг 2012, 12:32
Николай Иванович
Добрий день усим !!А ота ( штуковина ) сама непродаеться?

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 06 авг 2012, 12:39
Николай Иванович
Умене така сама біда. Пока холодний насос гуде як сатана .Нагріеться не так ну сіравно чуть.

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 06 авг 2012, 22:11
Мановар
Николай Иванович писал(а):!А ота ( штуковина ) сама непродаеться?

неа, німці зробили цей насос офіційно нерозборним і деталей до нього не продають :nez-nayu:
ODV_t4 писал(а):тобто коли тиск впав треба розібрати і притерти площини?

один з варіантів....
але все ж успіх ремонту насосу 60-40%, 40 % - що нічого не зміниться...

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 07 авг 2012, 10:26
Николай Иванович
Пошатав за шкив насосо люфта нема а при нагрускі гуде.Руль легкий. Шо воно за біда, може підкаже хто?

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 07 авг 2012, 10:39
garmas
Мановар
Майстер!!! :bra_vo: :uch_tiv:

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 07 авг 2012, 22:30
Мановар
Николай Иванович писал(а):Пошатав за шкив насосо люфта нема а при нагрускі гуде.Руль легкий. Шо воно за біда, може підкаже хто?

перше що потрібно зробити, то змінити масло на оригінальне з промивкою...
тобто 1 літра Фебі (чи іншого замінника) на промивку. після цього злити його і залити оригінал
G 004 002 М2

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 08 авг 2012, 00:18
evrobus
Мановар

Такий ремонт поможе одному з десяти насосів.А попробують багато людей. :ps_ih:
А проблеми в задній кришці?Задертий люміній?
ODV_t4 писал(а):Який бюджет вийшов???

Мановар писал(а):підшипник - 35грн
сальник - 12грн
токар - 80грн


А поїхати до токаря?Забрати від токаря?Так само з сальником і підшипником?І,саме головне,впевненний що на довго хватить? :uch_tiv:

За роботу і наполегливість - респект! :uch_tiv:

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 08 авг 2012, 08:26
Мановар
evrobus писал(а):Такий ремонт поможе одному з десяти насосів.

може і так, нікому нічого не нав"язую...
evrobus писал(а):А проблеми в задній кришці?

а які проблеми? я не побачив... :nez-nayu:
evrobus писал(а):А поїхати до токаря?Забрати від токаря?Так само з сальником і підшипником?

ну навіть якшо 160грн... а скільки потягне новий нормальний насос? той же ЗФ?
evrobus писал(а):І,саме головне,впевненний що на довго хватить?

а тут чесно хз :nez-nayu: результат поки є... і це радує

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 17 сен 2012, 14:54
rus185
Всем привет, парни помогите советом!
Месяц назад купил новый насос от шевы нивы,поставил все класс, но вчера заметил что при работающем двигателе между шкивом и насосом летят очень мелкие капельки , на не работающем движке вроде не течет. Чем вылечить проблему или новый насос опять покупать? Может присадку какую посоветуете?
Жидкость залита феби

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 17 сен 2012, 20:26
rus185
подниму

Re: Ремонт насоса гідропідсилювача ZF на Т4

СообщениеДобавлено: 17 сен 2012, 22:02
Мановар
rus185
а звук есть? ремень колбасит ? (дребежит?)
незнаю какие там проблемы в насосах нивы... помоему какойто подшипник ойкнул :nez-nayu: