Знайшов.
На мою думку браслети використовують тоді , коли потрібно виїхати з дупи. Або проїхати через щось подібне. Тобто для подолання малого шляху. Болото, лід, сніг.
Але їх перевага у тому, що значно швидше їх одягати, не потрібно машину взагалі пересувати (як з цепами) та для простого подолання не надто важкого терену вистачить одягнути лише один браслет або два на колесо. І мало займають місця у машині.
Да і ще величезна перевага - дуже просто зробити самому.
braslet_protiv1_стяжка2.jpg
Але недолік - на них фактично не можливо пересуватися по засніженій, слизькій дорозі. Ну хіба-що з задніми ведучими і то не надто швидко. Знесе. Внаслідок конструкції браслетів, у машини не буде бокової стабільності. Банально буде носити в боки.
Якраз цей недолік і фактично відсутній у більшостей цепів . Особливо з малюнком "Y". Я колись сотню км долав на цепах. Не розженешся звісно, але у порівнянні з голими колесами - небо і земля. Але цепи важче і довше одягати. І цепи підбираються виключно для певних типорозмірів гуми. Великі розміри не стануть на малі колеса і навпаки.
Тому може це два типа для різних дорожніх ситуацій.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.