Страница 42 из 43

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 12:54
Romanoproddi
SEREGALUZK писал(а):Кто знает почему на заправках пропал А-80?

тому що Москвічів вже практично не має.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 14:42
Мановар
та є 80 -й, а буханки і бобіки держ. структур на чому їздять? :-)

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 15:13
garmas
Бачу у Тернополі ціни такі як у Франківську :hi_hi_hi:

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 16:50
Найк
ДТ-9,90 А-92-9,60 зависит от курса рубль-гривна.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 16:56
Klaviat
Мановар писал(а):долар подешевшав на 3 грн, евро на 4...
а солярка?

В стабильности ей можно позавидовать..

п.с. приму в дар ДТ по стоимости не заправки

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 18:26
SEREGALUZK
Romanoproddi писал(а):
SEREGALUZK писал(а):Кто знает почему на заправках пропал А-80?

тому що Москвічів вже практично не має.


У меня есть еще ЗАЗ 968М, решил выехать по лесу погонять, а бензина то нету.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 апр 2014, 23:36
Славіша
SEREGALUZK писал(а):
Romanoproddi писал(а):
SEREGALUZK писал(а):Кто знает почему на заправках пропал А-80?

тому що Москвічів вже практично не має.


У меня есть еще ЗАЗ 968М, решил выехать по лесу погонять, а бензина то нету.

В мене є ІЖ-Ю 2К 1967 р.в., так там у паспорті написано паливо А-56, в крайньому випадку високооктановий А-72 (не путати з АК-72).

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 11 янв 2015, 12:13
Мановар
Чому бензин у Європі дешевшає, а в Українi - навпаки
https://ukr.media/politics/221795/


Цiна лiтра А-95, пiдрахували експерти, має становити 14 гривень, а не 18 - 19

Цiни на нафту на свiтових ринках впали удвiчi - до 60 доларiв за барель. Позитивний ефект вiд цього вже вiдчули жителi європейських країн.

За останнi чотири мiсяцi вартiсть високооктанового бензину зменшилася у Болгарiї на 14,43%, в Угорщинi - на 13,32%, Польщi - на 12,05%, Нiмеччинi - на 22,68%, Литвi - 12,08%, Румунiї - 15,21%, Iспанiї - 14,29%, Францiї - на 12,3%.
А от в Українi все навпаки. Попри зменшення вартостi "чорного золота" цiна пального лише зростає - лiтр А-95 (звичайного) продають на АЗС по 17 - 18 гривень.
Пiдвищення цiн нафтотрейдери обгрунтовують стрiмким зростанням курсу валюти. Мовляв, воно "з'їдає" те подешевшання, що вiдбулося через зниження цiн на нафту. Але чи це справдi так? Що нафтотрейдери закладають у цiну пального?
-- Станом на 19 грудня тонна литовського ("Орлен") бензину А-95 (1333 лiтри) на українсько-бiлоруському кордонi коштувала близько 640 доларiв. Це на 70 доларiв менше, нiж за тиждень перед цим, - розповiдає експерт ринку Iван Матковський. -- Варто додати, що це офiцiйна вартiсть для оптових покупцiв. Але за якою цiною купують нафтопродукти такi гiганти iмпорту, як "ВОГ Трейдинг" (заправки "WOG") чи "ОККО-Бiзнес" (заправки "ОККО"), широкiй громадськостi невiдомо. Напевно, пропозицiя для них ще привабливiша. За цю тонну нафтотрейдер платить 198 євро акцизного податку i 20% ПДВ. За таких умов лiтр А-95 мав би коштувати не бiльше, анiж 12 гривень.
Ну, додамо сюди ще вартiсть транспортування до АЗС i затрати на функцiонування роздрiбної мережi. Виходячи з наведених розрахункiв, бензин марки А-95 мав би коштувати в Українi не бiльш як 90 американських центiв. Тобто при офiцiйному курсi 15,85 грн./дол. цiна повинна становити 14 гривень за
лiтр, а не 17 -- 18, як тепер.

-- Тобто, 3 - 4 гривнi -- це додатковий прибуток нафтотрейдерiв?


-- Виходить, що так. Тут доцiльно, на мою думку, казати про "змову нафтотрейдерiв", що є на українському ринку, коли пiд час iнфляцiї вони штучно пiдвищують цiну на нафтопродукти, обгрунтовуючи це падiнням валюти. В умовах, коли зростає цiна на нафтопродукти i це б'є по кишенi населення, нафтотрейдери могли б
складовою цiни ставити мiнiмальний заробiток. Натомiсть цього аж нiяк немає. Їхнi прибутки становлять навiть 30% вартостi пального!
Тобто, нафтотрейдери мають шаленi доходи зi своєї дiяльностi. Наприклад, згiдно з iнформацiєю iнтернет-ресурсу "Insider", доходи "ВОГ Трейдинг" i "Пром-Газ-Iнвест" (група "WOG") у 2013 роцi становили понад 20 млрд. грн. Доходи бiзнесу Вiталiя Антонова, власника концерну "Галнафтогаз" ("ОККО"), -- майже 15 млрд. грн.

-- Чому пальне, вироблене в Українi, продають на заправках лише трохи дешевше, анiж iмпортне, ще й в обмежених обсягах?


-- Справдi, цiна на нафтопродукти, виготовленi на нафтопереробному заводi в Кременчуцi (ПАТ "Укртатнафта"), мала б бути значно нижчою, нiж на нафтопродукти iмпортного походження. З цiєю
компанiєю скооперованi АЗС бренду "Укрнафта", "ANP" i "Авiас". Вони прив'язанi до валюти тiльки в частинi сплати акцизу, натомiсть пальне виготовляють з вiтчизняної нафти. "Укртатнафта" могла б диктувати цiну на нафтопродукти i змушувати нафтотрейдерiв зменшувати свої прибутки. Натомiсть вiтчизняний виробник пiдганяє свою цiну до рiвня, яку встановлюють нафтотрейдери. Антимонопольний комiтет тут бездiяльний, тому цiна на пальне - неконтрольована на ринку.

-- Чи багато пального завозять з-за кордону?


-- За 10 мiсяцiв цього року в Українi було виготовлено, згiдно з офiцiйною статистикою, 462 тисячi тонн бензину i 666 тисяч тонн дизельного пального. Споживання ж становило 7,16 млн. т. Тут неважко порахувати рiзницю, яка "приїхала" до нас iз сусiднiх країн - 80% усього споживання паливних матерiалiв. Лiдерами
постачання бензину марок А-95, А-92 є Бiлорусь, Литва, Польща та Румунiя, дизельного пального - Бiлорусь та Росiя. Солярку до України привозять навiть з Iзраїлю та Грецiї.

-- Чи слiд очiкувати подальшого зростання вартостi нафтопродуктiв на нашому ринку?


-- Усi, хто їздить за кордон, спостерiгають за падiнням цiн на пальне в Польщi, Угорщинi, Румунiї. На фонi
загальної кризи в державi зростання цiн на пальне викликає багато негативних емоцiй i запитань.

Звiсно, про валютний чинник треба пам'ятати. Пальне в Українi переважно iмпортного походження, тобто з-за кордону. Тi фiрми, що привозять його для продажу в Українi, розраховуються валютою. Отже, цiна прямо прив'язана до зростання валюти, i що вища цiна долара чи польського злотого, то дорожчими для нас будуть бензин чи солярка.
Але слiд сказати, що закупiвельнi цiни для нафтотрейдерiв також зменшуються з падiнням цiни нафти на ринку країни-експортера. Про що вони, звичайно, мовчать. Падiння цiни на нафту у свiтi має робити дешевшими нафтопродукти, якi виготовляють на нафтопереробних заводах. Але в нас є одна бiда - слабка
держава, некомпетентнi люди в контрольних органах. Тому продавцi бензину й живуть за своїми правилами.



* До речi

У 1991 роцi потужнiсть української нафтопереробки становила понад 51 млн. т нафти на рiк. Це було в п'ять (!) разiв бiльше, нiж потребували українцi. Однак в останнє десятилiття галузь повнiстю занепала. Iз шести нафтопереробних заводiв працює тiльки один - у Кременчуцi. Заводи в Дрогобичi, Надвiрнiй, Херсонi,
Лисичанську та Одесi зупинили свою роботу.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 11:04
Romanoproddi
Польща.
соляра була 5.6 стало 4.5 злотих
бенза - так само
газ був 2.8 а зараз місцями по 1.9 злотих.

зарплата в середньому 3-4 тис злотих. ось і рахуйте на скільки ми бідніші їх, бо самі дозволяємо

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 18:41
Игорь Сребный
Якщо перевести приблизно із польської на українську при зарплаті 3-4 тисячї гривень соляра 4.50 гривень але зарплати десь 1500 гривень а соляра 16.50.Якість нафтопродуктів в Україні найвища у світі. Жадність чиновників немає меж.Зі Старим Новим Роком Всіх.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 13 янв 2015, 23:05
Romanoproddi
ага. зарплата в нас 3000 грн і газ по 2 :-): соляра 4.5 :-):

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 03 мар 2015, 01:45
Niko
Даже страшно говорить такие цифры бл*дь!

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 14 апр 2015, 23:29
Lexxa
А почему мы завозим на наши заправки Белорусский, Прибалтийский бензин, не хватает нашего Кременчугского?

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 сен 2015, 00:32
Niko
Lexxa писал(а):А почему мы завозим на наши заправки Белорусский, Прибалтийский бензин, не хватает нашего Кременчугского?


Может потому, что он лучше или его дешевле закупать.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 18 сен 2015, 21:03
Славянин
У нас, после некоторого снижения цены в конце прошлого года, опять цены пошли вверх. Нефть дешевеет, а бензин дорожает :fool: 95-ый - 35 руб. :JC_threaten:

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 19 сен 2015, 08:35
Gimnast
В понедельник за Харьковом на Паралели заправлялись по 15.30 Д.Т.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 19 сен 2015, 08:50
Мановар
у нас мінімум 16,59 на брсм, а так всюди по 17 і 18,49

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 27 ноя 2015, 16:29
Niko
Мановар писал(а):у нас мінімум 16,59 на брсм, а так всюди по 17 і 18,49


Мне на брсм не очень нравится топливо.

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 28 ноя 2015, 11:44
Klaviat
Пока по 15 отдают мимо кассы. :uch_tiv:

Re: Где и почем топливо в регионах?

СообщениеДобавлено: 02 мар 2016, 23:13
vit
з рук кіко в кийОві соляра?