котлы для отопления

Любые разговоры, на любые темы!
Any talks, any themes!

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 31 мар 2015, 23:02

Дим-димыч.

Сформулюйте конкретніше ваше тех завдання :smu:sche_nie:

вважаємо що я не бачив тої схемки яку ви виклали (так мені простіше буде)

1 тип газового котла навісний, напольний ?
2 тип ТП котла чавун-сталь, атмосферний-піддув, тривалого горіння ? яке паливо плануєте використовувати ?
3 ГВП (горяче водопостачанн) має бути від обох котлів чи одного ? чи взагалі не буде?
3 система опалення (розводка по будинку) вже писутня чи ні? якщо так то яка? якщо ні то яка планується ?
4 Це має бути автономно-робоча схема чи так "аби шось гріло а крани я сам буду перекривати"?
5 будівля що буде грітися скільки поверхів і яка висота котельні
6 які діаметри труб теплотраси ?
7 те що ви назвали бойлером (по суті це теплоакумулятор) - обєм?

І тоді я вам схемку накидаю, навіть кілька у широкому ціновому діапазоні :-). Накидую безкоштовно :uch_tiv:
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение Voditel » 01 апр 2015, 08:44

дим-димыч писал(а):ясно спасибо .только когда будет тухнуть ТТ котел некому будет закрывать кран на нём . а вовремя его работы этого делать низя


Я затапливаю ТТ вечером, горит почти до утра, Проснулся- перекрыл кран, далее, днем, работа на газу.

Клапан можно поставить вместо крана.

дим-димыч писал(а):
Не можна бо бабахне . Закипить .
Потрібно зворотній клапан ставити щоб ГК не грів ТТкотел .
я тка i кажу . там намальовано вижче


Клапан на чертеже - для насоса. Еще один клапан(кран) нужен на выходе из ТТ. Ставить клапан(кран) или нет на газовом котле, зависит от типа котла.
Voditel

 
Сообщений: 199
Зарегистрирован: 21 июл 2012, 21:11
Откуда: Чернігів
Модель и год выпуска машины: -
Тип двигателя и объем: -

Re: котлы для отопления

Сообщение дим-димыч » 01 апр 2015, 22:34

potenciometr
1 газовый котел напольний 16 квт тiпа огв
2 тт котел сталь 20 квт сталь отмосфернiк )тiп як старий кс16 удар в удар тiльки трохи бiльше )
планую топити дровами , як основне паливо
3 горячоi води од них взаголi не буде
4 мае бути так . тт працюе коли температура води в опаленнi впаде до 23 ,то включаеться газ , та працюе
5 основна будiвля 100 метр. кв. висота кiмнат 2,35, стеля- гiпсокартон,изовер, глина,дошки,глина ,горiще(холодне). стiни- гiпсокортон,изовер,глина,дерево,глина,пiнопласт 100мм. пiдлога- дерево (холодне).
лiтня кухня та котельня ,це обьеднене окреме примiшення двi кiмнати общою площ.30м.кв. висота 2,35? геть не утеплене , обратка в грунтi десь 40 см в глубину , в зимку снiг тае .подача по вулицi утеплена .труби по вулицi йдуть 7метрiв
6. дiаметр в основну будiвлю 2 дюйми метал подача,та вся разводка теж метал 3/4,батареi чугун +корадо+люмiнiй ,в кухнi розводка пластiк 25мм, ботареi люмiнiй. води 200 лiтрiв + 45 тт+100 бойлер i ще на вихлопну трубу тт начеплю водяну рубашку для отбора тепла з выхлопа . та направити теж в опалення там води мабудь 10 лiтрiв , в заголi буде 355 лiтрiв .
7. бойлер це эмiтация тепло аккумулятора обьемом 100л.
з ддолегiдь дякую .
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 05 апр 2015, 14:08

Якщо я вірно зрозумів то ваша система може працювати на природній циркуляції.
Від ТА на 100л краще відмовитися, воно того не вартує.
Ви писали "коли ТПК іде в рознос" при наявності регулятора тяги такого не має бути, якщо у вас його не має то обовязково поставте http://www.esbe.eu/ru/ru-ru/produktsiia/izdieliia-dlia-kotlov-na-tvierdom-toplivie/ata200 або іншого виробника.

Изображение

1 шаровий зворотній клапан
2 пружинний зворотній клапан
3 помпа
4 термостатичний ПЕРЕМИКАЧ http://www.imitrussia.ru/cgi-bin/info/view.cgi?id=58
5 пелюстковий зворотній клапан (на другій схемі непозначений)

крани, фільтри і тп не вказував (не було натхнення :smu:sche_nie: ) фільтри перед помпами обовязково, крани ставите так щоб було зручно вам.

Термостатичний перемикач має два контакти "нормально замкнений" та "нормально розімкнений". Через нормально замкнений контакт падєднуємо помпу ГК а через номально розімкнений, помпу ТПК. Наставляємо на термостаті температуру вмикання помпи ТПК, розпалюємо ТПК, коли температура теплоносія у ньому досягне заданої перемикач вимкне помпу ГК і увімкне помпу ТПК. Коля ТПК вистине то знову відбудеться перемикання помп. При такій схемі переключення зальшається можливе ввімкнення ГК і прогрівання його до температури яка задана на ньому. Я просто не знаю яка там у вас автоматика, можна і щось краще придумати.

Дані схеми є найпрстіші і дешеві.
При схемі 1 додатково підігріваємо подачу, при вимкнених помпах додатковий підігрів працює. При схемі 2 додатково підігріваємо обратку, це в свою чергу зменшує ймовірність появи конденсату у котлі але він появиться (за певних умов) у комині, при вимкнених помпах додатковий підігрів не працюватиме.

При даних схемах залишається відкритим питання конденсату та обмеження температури теплоносія при роботі ТПК на високих температурах.
Можна добавити два термостатичні триходові підпішуючі крани але там є свої АЛЕ основне з яких СУТТЄВЕ здорощення.

У вас на схемі помпа одна. Можна і так але мушу знати точно яка автоматика на ГК. Якщо робити схему без ручного перемикання кранами то при одній помпі потрібні термокрани а це вийде дорожче або так само як дві помпи.

Якщо всеж таки хочете ТА і підмішуючі триходові то звертайтесь, дмалюєм.
Последний раз редактировалось potenciometr 05 апр 2015, 14:29, всего редактировалось 2 раз(а).
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение Б.А.Р » 05 апр 2015, 14:22

potenciometr писал(а):Якщо я вірно зрозумів то ваша система може працювати на природній циркуляції.
Від ТА на 100л краще відмовитися, воно того не вартує.
Ви писали "коли ТПК іде в рознос" при наявності регулятора тяги такого не має бути, якщо у вас його не має то обовязково поставте http://www.esbe.eu/ru/ru-ru/produktsiia/izdieliia-dlia-kotlov-na-tvierdom-toplivie/ata200 або іншого виробника.

Изображение

1 шаровий зворотній клапан
2 пружинний зворотній клапан
3 помпа
4 термостатичний ПЕРЕМИКАЧ http://www.imitrussia.ru/cgi-bin/info/view.cgi?id=58
5 пелюстковий зворотній клапан (на другій схемі непозначений)

крани, фільтри і тп не вказував (не було натхнення :smu:sche_nie: ) фільтри перед помпами обовязково, крани ставите так щоб було зручно вам.

Термостатичний перемика має два контакти "нормально замкнений" та "нормально розімкнений". Через нормально замкнений контакт падєднуємо помпу ГК а через номально розімкнений, помпу ТПК. Наставляємо на термостаті температуру вмикання помпи ТПК, розпалюємо ТПК, коли температура теплоносія у ньому досягне заданої перемика вимкне помпу ГР і увімкне помпу ТПК. Коля ТПК вистине то знову відбудеться перемикання помп. При такій схемі переключення зальшається можливе ввімкнення ГК і прогрівання його до температури яка задана на ньому. Я просто не знаю яка там у вас автоматика, можна і щось краще придумати.

Дані схеми є найпрстіші і дешеві.
При схемі 1 додатково підігріваємо подачу, при вимкнених помпах додатковий підігрів працює. При схемі 2 додатково підігріваємо обратку, це в свою чергу зменшує ймовірність появи конденсату у котлі але він появиться (за певних умов) у комині, при вимкнених помпах додатковий підігрів не працюватиме.

При даних схемах залишається відкритим питання конденсату та обмеження температури теплоносія при роботі ТПК на високих температурах.
Можна добавити два термостатичні триходові підпішуючі крани але там є свої АЛЕ основне з яких СУТТЄВЕ здорощення.

Якщо всеж таки хочете ТА і підмішуючі триходові то звертайтесь, дмалюєм.


:co_ol: :uch_tiv:
Куплю vw Т2 , Т3 . 050 10 35 144 vw4.ter@gmail.com
Аватар пользователя
Б.А.Р

 
Сообщений: 1870
Зарегистрирован: 29 апр 2011, 16:47
Откуда: Біля файного міста .
Модель и год выпуска машины: T 3 doka
Тип двигателя и объем: 1 Z

Re: котлы для отопления

Сообщение дим-димыч » 05 апр 2015, 15:14

добре , дякую
Т5 длинный BRS- 1,9 . 75KW ТDI 102лс, 2007г.в.
собираю информацию, истории, случаи , советуюсь, делаю выводы и невкое мере ни кого не хочу обидеть Все грамматические ошибки являются авторским стилем изложения материала!
Аватар пользователя
дим-димыч

 
Сообщений: 1447
Зарегистрирован: 19 янв 2011, 22:28
Откуда: харьков
Модель и год выпуска машины: LT40/1988г.в.LT46/2002г.в
Тип двигателя и объем: 2.5tdi И 2.4 Д

Re: котлы для отопления

Сообщение misha0404 » 05 апр 2015, 21:27

potenciometr писал(а):Якщо я вірно зрозумів то ваша система може працювати на природній циркуляції.
Від ТА на 100л краще відмовитися, воно того не вартує.
Ви писали "коли ТПК іде в рознос" при наявності регулятора тяги такого не має бути, якщо у вас його не має то обовязково поставте http://www.esbe.eu/ru/ru-ru/produktsiia/izdieliia-dlia-kotlov-na-tvierdom-toplivie/ata200 або іншого виробника.

Изображение

1 шаровий зворотній клапан
2 пружинний зворотній клапан
3 помпа
4 термостатичний ПЕРЕМИКАЧ http://www.imitrussia.ru/cgi-bin/info/view.cgi?id=58
5 пелюстковий зворотній клапан (на другій схемі непозначений)

крани, фільтри і тп не вказував (не було натхнення :smu:sche_nie: ) фільтри перед помпами обовязково, крани ставите так щоб було зручно вам.

Термостатичний перемикач має два контакти "нормально замкнений" та "нормально розімкнений". Через нормально замкнений контакт падєднуємо помпу ГК а через номально розімкнений, помпу ТПК. Наставляємо на термостаті температуру вмикання помпи ТПК, розпалюємо ТПК, коли температура теплоносія у ньому досягне заданої перемикач вимкне помпу ГК і увімкне помпу ТПК. Коля ТПК вистине то знову відбудеться перемикання помп. При такій схемі переключення зальшається можливе ввімкнення ГК і прогрівання його до температури яка задана на ньому. Я просто не знаю яка там у вас автоматика, можна і щось краще придумати.

Дані схеми є найпрстіші і дешеві.
При схемі 1 додатково підігріваємо подачу, при вимкнених помпах додатковий підігрів працює. При схемі 2 додатково підігріваємо обратку, це в свою чергу зменшує ймовірність появи конденсату у котлі але він появиться (за певних умов) у комині, при вимкнених помпах додатковий підігрів не працюватиме.

При даних схемах залишається відкритим питання конденсату та обмеження температури теплоносія при роботі ТПК на високих температурах.
Можна добавити два термостатичні триходові підпішуючі крани але там є свої АЛЕ основне з яких СУТТЄВЕ здорощення.

У вас на схемі помпа одна. Можна і так але мушу знати точно яка автоматика на ГК. Якщо робити схему без ручного перемикання кранами то при одній помпі потрібні термокрани а це вийде дорожче або так само як дві помпи.

Якщо всеж таки хочете ТА і підмішуючі триходові то звертайтесь, дмалюєм.


Добрий вечір. Вибачаюсь за втручання. З вашого дозволу, хочу звернутися за допомогою. Як правильно розрахувати і як правильно підібрати ТПК для приватного будинку? Справа у тому, що сам приватний будинок опалюється парапетним 2-контурним ГК 24КВт (всі труби екопласт), а поряд стоїть літня кухня, у якій є 3 кімнати, в яку планується поставити ТПК, та з'єднати його з тим котлом, що стоїть у будинку. Як правильно підібрати потужність ТПК, і як правильно його під'єднати до вже діючої системи опалення поряд стоячого будинку? Завчасно вдячний! :uch_tiv:
Аватар пользователя
misha0404

 
Сообщений: 247
Зарегистрирован: 19 янв 2013, 16:20
Откуда: Херсон
Модель и год выпуска машины: WV T3
Тип двигателя и объем: cs 1.6d

Re: котлы для отопления

Сообщение михаил58 » 06 апр 2015, 11:01

Дуже актуальна тема.Якщо дозволите приеднаюсь з запитанням. Опалення в домi виконано пластиковима трубамы малообемнi батареi.система мае 70л.води. Думка нагальна поставити твердо .пал.котел. Але хочу нагрузити його Пластинчатим теплообмiнником. Для того ЩОБ: залишити кiлькiсть воды в системi.так як ТПК додае в систему до 50 л.води. Це тягне затрат газу на нагрiв додатковых 50л.води.Циркуляция буде штатним насосом турбIрованого котла.Температура досягла 55гр.газ котел виключив нагрiв.циркуляц.насос працюе.Котел не включется поки температура не спаде скажем до 40гр. ТПК в цей час топе скiльки потрiбно.Така думка.ПРОШУ викласти Вашi думки з даного приводу.Дякую .
михаил58

 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 06 апр 2015, 08:54
Модель и год выпуска машины: VW T4 2002г/в
Тип двигателя и объем: ACV 2.5

Re: котлы для отопления

Сообщение leshiy_40 » 06 апр 2015, 17:18

михаил58 писал(а):Дуже актуальна тема.Якщо дозволите приеднаюсь з запитанням


Тут можна більше взнати і розпитати.

http://krainamaystriv.com/forums/37/

Удачі!!!
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 07 апр 2015, 21:15

+++100 Усім цікавим туди.

Але одне "АЛЕ", заходите туди і помаленько та довго читаєте і думаєте. Аж потім запитуєте, щоб ви вже хоч трохи розуміли що вам відповідають і що саме вам підходить.
Для тих хто хоче ТПК в парі з ГК, а система без природньої циркуляції, монтуйте ТПК на відкритій системі і через теплообмінник грійте закриту систему. Повірте наслідки вибуху ТПК коштують набагато більше ніж сама дорога котельня, а якщо ще зацепить когось.... . Зараз хтось скаже "а во у мене ТПК на закритій системі, і всьо ОК уже 10....20 років", з усіма вами я погоджуюсь і одночасно згадую невеличке карпатське село, ми з товаришами модернізуємо стару надійну котельню, яка відпрацювала купу років, на дворі літо, у будинку усі двері без тафель, вікна усі нові, по подвірї валяються кусочки недозбираного шиферу, біля вишеньки, на сонечку у інвалідному візочку ,весь у гіпсах та марлевих повязках, гріється господар.... Від моменту вибуху надійної та провіреної котельні минуло 4 місяці.

Котел вибухнув у 2.00 в новорічну ніч, так сталося що господар вимушено приїхав до дому з новорічної забави, мав щось забрати, вирішив заглянути що там з дровами і саме у цей момент котел рванув. А котел був обвязаний "по феншую" усі захисти, автономне живлення, стравлюючі клапана і тд. і тп. і от така от коломийка шо хер повіриш.

З того часу я не поставив жодного ТПК на закриту систему, хоча клієнтів із за цього втрачав. Але ну їх на, хось там собі заженеться, котел гепне не дй Боже когось покалічить а садити будуть мене.
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение михаил58 » 07 апр 2015, 22:22

Дякую за вiдповiдi. Але я хочу поспiлкуватися про пластинчатий теплообмiнник як нагрузка для ТПК у вище зазначеному варiантi опалення.
михаил58

 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 06 апр 2015, 08:54
Модель и год выпуска машины: VW T4 2002г/в
Тип двигателя и объем: ACV 2.5

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 07 апр 2015, 23:10

Шось таке вам потрібно. Але тут є помпа подачі у закриту систему, бо хз як там та система зроблена, а так потужна помпа і будинок 140 м2 через підземну трасу діаметром 25 (так не робіть) проганяє добре.
Кран обмеження температури подачі на такому котлі можна і не ставити, вирішувати вам, я ставлю бо усяко буває "розумний" користувач або прикрий випадок можуть будь який котел загнати до 100 градусів. І тоді без підмісу радіатори у вашому домі будуть дддуже горячі, дехто каже "ну і шо то піду і скручу". Я у таких випадках відповідаю "а якщо ваша дитина у такий момент до батареї притулиться?".

До речі якщо будете шукати теплообмінник то шукайте дуже добре, бо ціни на них ДУЖЕ різні. Якщо щось підшукаєте то покажіть тут а я вам скажу чи адекватна ціна.

Изображение
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение михаил58 » 08 апр 2015, 00:27

potenciometr . Дякую така думка iснуе як на фото.Теплообмiнник думаю потрiбно бiльш потужний. http://dp.prom.ua/p22482160-plastinchat ... nniki.html Приклад по адресi.В цьому напрямку багато запитань.
михаил58

 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 06 апр 2015, 08:54
Модель и год выпуска машины: VW T4 2002г/в
Тип двигателя и объем: ACV 2.5

Re: котлы для отопления

Сообщение михаил58 » 08 апр 2015, 06:28

http://termoprom.com.ua/produkt/heatexc ... gasket.php Також пластинчатi теплообмiнники.до речi ,як розрахувати яку потужнiсть ПТО ставити.
михаил58

 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 06 апр 2015, 08:54
Модель и год выпуска машины: VW T4 2002г/в
Тип двигателя и объем: ACV 2.5

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 08 апр 2015, 23:38

По тих ссилках що ви навели ціни не просто неадекватні а ї....ті, це ж "національний виробник" а у наших виробників апетити національно-міжконтенинтальні :-)

По потужності точно порахувати пластинчастий теплообмінник практично неможливо, одного разу пробував, списав 4 картки і плюнув. Забагато ввідних змінних, на виході можна отримати тисячі варіантів у широкому діапазоні варіантів, інтеграли, йоп їх. Навіть різні виробники рахують по різному.

Я колись брав 2 метри квадратні на 100 кВт, реально за нормальних умов того замало.
Зараз беру 1 +- метр квадратний (такий на фото) на котли довготривалого горіння до 40 кВТ, то впритик і обратка вище 45 а це звільняє від встановлення (не дешевого) підмішуючого термоклапвна на обратці, правда помпами до і після теплообмінника температуру обратки регулюю (при першому пуску).

А недавно змонтували котельню на 75 кВт, з теплообмінником 4.5 м.кв.Б/У (вживані часто ставлю зі згоди клієнтів, працюють на ура) так то взагалі казка дельта t між подачами з ТПК на ТО і з ТО на будівлю 1-5 градусів, при подачі 60 і обратці з будівлі 6-15 !!!. Будівля грілась вперше і там купа теплих підлог. Але там чугуняка з підмісом.
До речі, зараз для себе взяв Б/У 1.5 м.кв з різьбами 1 1/4" за 160 зелених, приблизно так само коштує новий (польський) 0,96 м.кв з 1" різьбами.
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение михаил58 » 09 апр 2015, 09:06

potenciometr Дякую ВАМ .Пл.Теплообмiнники дорогi,це так. Поки що не бачу Другого варiанта:Як залишити не змiнну кiлькiсть води в системi опалення що iснуе 70 лiтрiв .Зупинився на Пластинчатому теплообмiннику.Я не зрозумiв що, для розрахунку ви брав 2м.кв. Пл. Теплообмiнника на котел 100 КВт - ЦЕ ЗАМАЛО ??. Але потрiбно брати 1м.кв. площi ПТО на котли до 40Квт. для довготривалого горiння - ЦЕ ДОСИТЬ??Думаю бiльший ПТО краще чи не так?. Виходячи з нашоi переписки . Для обiгрiву площi до 100 м.кв. У мене думка поставити додатково пiролiзний котел на 16 квт. Нагрузити Пластинчатим теплообмiнником площею 2м.кв.(якого ще не мае) Як на думку фахiвця? Прохання порекомендуйте. Що до ПТО можливо у вас е ссилочка на бiльш доступнi по цiнi,Думаю Б/в також пiде у моему випадку. Як варiант котла пiролiзного: https://www.youtube.com/watch?v=7JE2IBQxR7A До речi Ваше фото менi як пiдручник !
михаил58

 
Сообщений: 5
Зарегистрирован: 06 апр 2015, 08:54
Модель и год выпуска машины: VW T4 2002г/в
Тип двигателя и объем: ACV 2.5

Re: котлы для отопления

Сообщение potenciometr » 11 апр 2015, 00:12

По тій ссилочці що ви дали, не зовсім котел це ніби піролізна приставка до котла. Будете робити самі ??? Не знаю як працюють такі саморобні а більшість купних потребують в обязці ТеплоАкумулятора інакше дров не накупитесь. Зараз люди в основному ставлять ТПК довготривалого горіння, як купні так і саморобні. Окремі саморобні екземпляри по факту кращі за купні.
По теплообмінниках ссилочок не дам, бо не маю :-):. Пробував їх знайти сам щоб дешевше, невийшло, вірніше знайшов але дорожче ніж на місці беру. Мені їх привозять з Польщі, нові є постійно а б/у час від часу появляються і тоді мені дають знати.
На ваших 16кВт та 100 м.кв. буде цілком достатньо ПТО на 1 м.кв. з 1" підєднанням, на фото вище саме такий ПТО і 35кВт котел Укр виробнинка (до речі як на мене "продуманіший" ніж відомі прибалти але ціна могла би бути гуманнішою). Більший кращий не завжди. Більший ПТО, більший зйом тепла а це холодна обратка і як наслідок конденсат у котлі. І тоді треба Термостатичний триходовий підмішуючий клапан а це додатково 60-100 евро. Великий ПТО добре на чугуняках та піролізниках з ТА, тоді розганяєш котел на повну до 80-90 градусів (ККД зростає) і пакуєш тепло в ТА. А у ТПК довготривалого горіння ККД на низах найвищий і з ТА та триходовими на підмісі вони не дуже "дружать".

Ну а далі якщо ще щось цікавити то в приват, бо чат получається.
Невільником тебе зробити можуть, а от РАБОМ ти мусиш стати САМ. .Я.
potenciometr

 
Сообщений: 61
Зарегистрирован: 16 окт 2013, 22:22
Откуда: Трускавець-Борислав
Модель и год выпуска машины: VW T3 Caravella 1.9D
Тип двигателя и объем: VW T3 Syncro 1.9D

Re: котлы для отопления

Сообщение phileosofos » 09 июл 2015, 18:55

Я долго не мог выбрать котел для отопления. Обыскал многие интернет магазины. Здесь - htwater-ua.com/product/protherm-skat-6k/ увидел электрический напольный котел Protherm Скат 6 K - для обогрева площадью до 60 квадратов, на нашу двушку должно хватить, что скажете?
Аватар пользователя
phileosofos

 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 26 апр 2015, 12:23
Модель и год выпуска машины: пока нет
Тип двигателя и объем: пока нет

Re: котлы для отопления

Сообщение Олександр t4. » 24 авг 2015, 14:19

на Сорочинськом ярмарку побачив рекламу твердопаливних котлів, тепер є бажання поміняти старий ("прямої тяги") на такий http://www.pirany.com.ua/vulkan_komfort_k_012.html що скажете за них? цінник 9000-9300грн
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Caddy 2003р, 1.9 SDI (AYQ) грузовий ,білий
Рено Мастер 2006р, 2.5 ДСІ, довга база
був T-4, 1.9TD (ABL), 2001р, грузо-пас, короткий.
0996172нуль нуль7
09516000два1
Аватар пользователя
Олександр t4.

 
Сообщений: 1097
Зарегистрирован: 05 янв 2011, 21:50
Откуда: UA Полтавська обл. Лубни
Модель и год выпуска машины: Caddy 2003
Тип двигателя и объем: 1.9 SDI

Re: котлы для отопления

Сообщение vit » 24 авг 2015, 16:39

Олександр t4.
треа спеців питати
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Пред.След.

Вернуться в Курилка, пальцезагиналка

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8