Толик писал(а):Чивас
Який по см 2 двигун ?
притуляю 110 кубіків. Менше не розглядаю! Після випробування можливо встановлю колінвал та ЦПГ на 125 кубів. В такому варіанті кріплення картера до рами та горизонтальному положенні циліндру максимальний об'єм можливий до 160 кубіків, бачив ще 190, але там вже більший картер, потрібне інше кріплення!
-Yok писал(а):Чивас, так на Мiнську ж цепура нiби по правому борту,
а в усiх китайцях - нiби з лiвого... Чи нi?
Колись в мене була Дельта. Ходова - страшний мрак.
Колеса - шпичкою з шипшини пробиваються.
Моторчик - наче й непоганий, навiть 0,72.
Але зчеплення кулачкове - "дурацкая затея"!
Тросик треба регулювати мало не кожен день!
Якщо й брати мотор кабо-реплiку, то з автоматичним зчепленням.
Або вже бiльшинькi мотори, 125/200сс.
Цепок дійсно зліва у китайців! Перевернув колесо, розпиляв місце під ступичку на якій зірка колесна кріпиться. Фіксатор тормозного утримувача колодок потрібно переварювати на інший бік.
Далі все як по маслу планується!
Якщо цікаво, то можу фотосесію зробити! В нашій стороні б/у двигуни продають до 850 грн. Нового можливо купити за 3700 на 125 см2. Нове воно завжди нове, але то дуже просто
На 200 см2 також розглядаю варіант, але там ціна нового 330$
Б\у варіантів путніх немає. Для цього проекту стоїть другий мінчак на черзі під розпил. Там менше різати раму потрібно, бо циліндр має вертикальне розташування.