aliech » 24 апр 2016, 21:01
Доброго дня, після покупки буса глянув що 13 безпечника нема а місце оплавлене. Ну глянув на сигналвроді на місці і все гуд, але не працює. Поставив безпечник поїхав на роботу їду а мені "лампочка" мигає з безпечнеків. Блін думаю там нема лампочок (а я їду якраз в лівій полосі аж під 70 км бо знаки, а тут штрафи хайтибеде) і зирк а воно горить яскраво і сильніше, думаю пісьта пришла мені і бусу накатався і рукою давай збивати їх на підлогу. збив спокійно зїхав. Більш не горіло і безпечника не ставив. Почав вижидати гарну погоду. Дочекавсь сьогодні і відкрутив сигнал зпід правого крила а він у руках моїх розсипався на ржаві частини дві. Контакти мали сліди оплавлення і я взяв тестер. Почитав інфу в неті виявив у себе таку схему: жму на кнопку при включеному замку запалювання, реле клацає, безпечник не горить і не гріється, витянув провод на верх втикнув тестер на два контакти думаю ща щось покаже тіпа 12 вольт і він показав їх коли жмакав на сигнал. Тобто справна проводка. Завтра куплю сигнал провірю з ним.
Але виявив ще два питання
1: Якісь два проводи що шли разом в кожусі сигнала виходять з нього в акумуляторному відсіці і заізоліровані. Куди і звідки вони? незнаю. На фото видно.
2. Мене бентежить цей товстий червоний провод з якимсь красівим агромним безпечником, що просто лежить відключений. Хто його відключив і навіщо. З тим що машинка їздить без проблем... Допоможіть неуку бо тільки починаю ізучати цього звіра, але ж прекрасного звіра.
П.С. Тема така двойна вийшла незнаю чи нову створить чи можна в цій бути.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Життя підставляє підношку, а потім дивишся і думаєш, як добре що була та підніжка...