Доброго всім дня. Питання наступне - на авто (двигун 2.5 TDI, ACV) встановлений паливний насос 415983 з колодкою з 10-ти проводів. Існує підозра, що в поганому запуску "на холодну" винен саме він. Є можливість підставити для перевірки насос 415996 (такі встановлювались на ACV до 1997 року), але там дві колодки - на одній 7 контактів, на другій 3. Тепер запитання:
1. Яким чином можна перевірити електроніку ПНВТ до встановлення (ну там проміряти опори чи щось подібне)?
2. Як правильно підключити дві фішки замість однієї?
3. Чи можливо подивитись якісь параметри паливного насосу за допомогою VAG-CОМа, і якщо так - то які?
4. Наскільки реально переставити електроніку з одного насосу на інший, і чи потрібно проводити регулювальні роботи після цього?
Буду дуже вдячний за допомогу.