Страница 1 из 1

Чому рве пильник внутрішнього шруса?

СообщениеДобавлено: 29 ноя 2014, 22:36
Fighter
Аділо було так:
В квітні поміняв пильник внутрішнього шруса (випадково побачив що пильник порваний, шрус в піску, сухий) промили змастили ніякого хрусту.
Через 2 місяці 2500 тис. км. той же пильник тріснув, замітив вчасно, замінив.
Ще через 2 місяці (пр 2500 км) те саме!!
Через 2 тижні(300-400 км.) розриває металеву частину пильника пополам (таке враження що шрус зсередини її розтиснув)

Питання: в майстра який міняв пильник криві руки? чи шрус зносився внаслідок попадання болота і зсередини рве пильник? але не хрустить.!!! :nez-nayu:

Re: Чому рве пильник внутрішнього шруса?

СообщениеДобавлено: 29 апр 2017, 00:24
рузвельд
практично та сама ситуація кажуть шрузу капець

Re: Чому рве пильник внутрішнього шруса?

СообщениеДобавлено: 29 апр 2017, 08:29
Рыжий
Как шрус может порвать пыльники с нутри? :sh_ok: figase
Может пыльники хренового качества, а точней дешевый ставите.

Re: Чому рве пильник внутрішнього шруса?

СообщениеДобавлено: 29 май 2017, 12:41
alivan
Какая сторона?

Re: Чому рве пильник внутрішнього шруса?

СообщениеДобавлено: 29 май 2017, 13:10
Zogras
Помимо качества, возможно проблема в установке пыльника. Если ту его часть, которая одета на вал натянуть слишком далеко или не дотянуть (близко к шрусу) - приведет к ускоренному износу в первом случае - разрыв, во втором - истирание - трещина.