Страница 1 из 2

проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 20:36
Truthmaster
Всем привет,столкнулся с проблемой-тэшка начала жрать бензин немереными количествами,а именно 16-17л/100км :wo)(ll: !!!! Компрессию проверил -9,8,9,8,тоесть в принципе подошел срок менять колечки,НО это еще не настолько слабая компрессия чтобы так жрать !!!Свечи закопчены.. Не знаю куда ехать и что делать!!! Одни говорят к инжекторщику,другие на лямбда зонд грешат....Подскажите кто нибудь :ny_tik: :ny_tik: :ny_tik: :ny_tik:

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:24
Romanoproddi
Truthmaster
ну для початку діагностика правильна. тобто не лише зчитати помилки а продивитись графік чи та ж лямбда ще жива.

компресія - фігова. готуй гроші на новий двиг. благо що то не дизель, купиш за 300 баксів блок з поршнями, голову відремонтуєш і матимеш ще надовго двигуна.

якщо різниця в кілограм - а вона в тебе є, ще й низька, то то халепа. мотор на вскриття вже проситься. для такого двигуна 12.5 - ось його компресія.

машинко на газу? може клапанці? хоча вроді як масло жре?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:26
trabant
чому відразу лямбда ,у мене її немає , і як би ще і з заводу він був без лямбда-зонда . а велика перевитрата може бути не тільки від лямди , накриється двоконтактний датчик температури охолоджуючої рідини, теж буде перевитрата, мізки думають що -40 і ллє бензу непомірно . , ремінь з міток зіскочить теж перевитрата , датчик температури всмоктуваного повітря ,той що на гумової гофре-теж до перевитрати , МАП сенсор на мізках , вакуумні трубки ,теж перевитрата ,причин купа . До речі у тебе лямда є?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:29
trabant
Romanoproddi
які помилки :-) , Рома ти жартуєш, рік випуску дивись , наші роки марно ВАГ- комом :-) :-) :-) дуже старі :-)

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:38
Romanoproddi
trabant
нормально -нормально. мій сканер бере любі роки. навіть Мерса Спрінетра 2.3 двиг взяв. сам в шоці був figase осцилком кинути, датчиком розрідження глянути що і як там по клапанцям.

а по тому всьому описаному ти прав - правда якби підсоси були - то троїла б. а так ДТОЖ в першу чергу тестером продзвонити на холодному і прогрітому двигуні. лямбда в нього має стояти. може в тебе відрубана?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:42
trabant
Romanoproddi
вмене і отвіру для неї нема :ne_vi_del: figase

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:47
Romanoproddi
figase
може зразу на випускному колекторі?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:59
trabant
та небуло :-): і на випускному . :-): :uch_tiv:

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 21:59
Romanoproddi
тоді срочно чіповку :-)

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 22:11
trabant
Romanoproddi писал(а):тоді срочно чіповку :-)

так газом легше накрутити , :-) я ж не по лямді регулюю (якої нема :-) ) а як воно пре :-) як до 15літрів накрутив -то перла що 111 квт :-) :-) :-)

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 22:20
Romanoproddi
trabant
:-) хоя і є лямбда - але карту теж по ній не виставляю. а по газоаналізатору.

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 23:05
Truthmaster
Масло не жрет,3000-4000 км назад как поменял масло-тот уровень и держится,ну приблизительно,масло чистое,заводится с пол тыка,на холодную,на горячую,не важно.Клапана к стати чутка подстукивают....сейчас вспомнил....

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 23:13
Romanoproddi
може гідрики стукотять?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 23:47
Truthmaster
Может :du_ma_et: ,Проскакивал вариант перебрать их,ну там ....разредить,перемытьи заменить не юзертабельные,но на расход и закопченность свечей это помоему не влияет,так что...

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 23 апр 2013, 23:55
Андрюханыч
Truthmaster писал(а):Может :du_ma_et: ,Проскакивал вариант перебрать их,ну там ....разредить,перемытьи заменить не юзертабельные,но на расход и закопченность свечей это помоему не влияет,так что...


Ну так!!! figase figase

Як це гідрики та не впливають на расход????!!!!
Якщо гідрики неробочі - нема нормальної роботи ГБЦ: порушення фаз газорозподілу - от тобі й закопчені свічки!

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 24 апр 2013, 07:39
evrobus
Гідрики там будуть на вісімнадцятому місці.
Romanoproddi писал(а):, купиш за 300 баксів блок з поршнями

ААС це не пассат.Їх нема так багато.Вскрити мотор зробити форсунки - буде мчать.

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 24 апр 2013, 10:06
Romanoproddi
сумніваюсь що там справа в форсунках. хоча цікаво було б на стенд їх кинути. там компресії не має. мотору з дня на день жопа приходить

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 09 май 2013, 10:16
Truthmaster
Всех с праздником :pioner: Короче выкроил время и прошел компьютерною диагностику.Результаты,мягко говоря плачевные((( БУ не видит лямбду.... они там чет похимичили ,подключили другой зонд,потом вообще имитатор какой то воткнули и ничего...Ссылаются на то что сам блок накрылся чутка.... Сказали что новый стоит порядка 500$ ,но его можно отремонтировать за 150-200 у.е. и типа гарантия на 6 месяцев...Вообще есть ли смысл его ремонтировать??Или это все бред и ровно через 6 месяцев и один день блок мне скажет аривидерчи? И насчет цены ремонта и самого блока...нормальная или можно дешевле все это сделать?

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 09 май 2013, 11:46
Romanoproddi
лямбду осцилком знімали? чи просто показало - помилка по лямбді? і не всі лямбди підходять. треба крім того що по каталогу підбирати так не спаювати а скручувати.

Re: проблемы с 2.0 ААС

СообщениеДобавлено: 09 май 2013, 19:20
trabant
Truthmaster писал(а):((( БУ не видит лямбду.... они там чет похимичили ,подключили другой зонд,потом вообще имитатор какой то воткнули и ничего.

то що блок лямбди не бачить то не дивовижно ,а ти сам ту лямду бачив ? вона фізично присутня?