Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Все про Volkswagen VW Bus T1 T2 T3 T4 T5 LT Crafter Caddy - технічні параметри, ремонт, сервіс, обслуговування, запчастини, поради по ремонту та обслуговуванню
После поездки в Бердичев, датчик ОЖ не адекватно работает. Стрелка на приборке не подымается. Может контакты по колдобинах отошли... 1.Где находится датчик на двигателе 2.4 AJA ? 2.Как проверить сдох ли он или что-то в проводке..штекерях, приборке... П.С. Как-то неадекватно он работает бывает лежит стрелка а потом оОп и уже на 90 градусах.
датчик 2-контактний перевіряється заміром опору між контактами. чим більше температура - тим менший опір. 4 контактний - теж саме. головне знати які контакти між собою замикати.
скоріше за все фішка погано вдягнута, або контакти на ній окислились.
А если двигатель 2.4D AJA эксплуатировать с неисправным датчиком ОЖ чем всё может закончиться? То есть он же не только информирует о температуре ОЖ на на панель приборов но и и запускает циркуляцию и включает вентилятор?
П.С. щя под рукой нету что под замену а ехать еще 200 км.
якщо стоїть в радіаторі датчик температури ОЖ - то він і вмикає вентилятора. я не дізєліст. чекай хтось прийде і відпишеться.
а так - то і підвищеним розхідом палива, але то якщо на ЄБУ не поступало з нього інфи. часто буває що на приборці не показує а на комп показує. або нвпаки.
uasmile не жартуй з тими датчиками, вони відповідають і за температуру і за циркуляцію і за вентилятори...іт.д... перегрів може бути і поведе голову на 2,4 їх є 2, на тройніку з голови 2-ох контактний і 4-ох контактний
uasmile писал(а):Как-то неадекватно он работает бывает лежит стрелка а потом оОп и уже на 90 градусах.
може бути і приборка, а може і проводка, потрібно шукати
не чіпай пока вентиляторів в тебе може бути косяк в 4-ох контактному датчику на тройніку голови, той що знизу знімаєш фішку з датчика, при ввімкненому запалюванні перемкни контакти навхрест (пробуй які, бо точно не знаю), якщо стрілка на приборці полізе вверх - тоді датчик на заміну, якщо залишиться на місці - тоді проблема в проводці або приборці
да, навіть паралельно і послідовно, в усіх варіантах стрілка лежить. ну що ж дякую на цьому друже, відпишусь якщо відремонтую а їхати змушений але буду уважно стежити зе температурою...
Привет всем бусоводам, токо заригился на этом сайте, я давно обладатель первого 1991 2.4 ААВ и второго с апреля сего года 2000 2.4 AJA вопрос такой на ходу засветился восклицательный знак на приборке с сопровождением звука, секунд 3-4 и пропал, какая запчасть отвечает за это? зарание спасибо!
ручник точно не, того шо для ручника(Р) , а вот колодки задние я менял месяц назад, так старый хозяин смотрю, концевики датчиков поперемыкал, и зад и перёд, ну шобы нетревожили, и походу если что с колодками, то должин световой значёк(колодки) загорется, а це знак оклику в дужках(!) P.S. синяя приборка.