Бус Т4, 1997 року, мотор 1,9TD
Проблема з"явилася в середині серпня.. мотор почав троїти, сивий дим, заводиться вдогонку.. одні майстри сказали, що проскочив ремінь ГРМ на 1 зуб, тому що розтягнувся після 3000 км. експлуатації.. тіпа "не там міняв де нада.. до нас нада було їхати".. все зробили.. перекинули шестерню на распредвалу і на апаратурі. Все стало на своє місце.
Але за день проблема повторилася.. тут мені підказали, що може бути проблема з шпонкою на колінвалу..
у знайомого на СТО я зняв цю шестерню.. і побачив, що справді шпонка була наполовину "стесана" а місце на колінвалу під цю шпонку також має форму мягко кажучи не зовсім з гострими кутами.. все "зализане".
Шестерня була успішно замінена, все поставили на місце, закрутили, наділи ремінь і вперед.. нічого не димить, мотор їде резво, заводиться з пів-тика.
Але тиждень назад (наїздив до 7000 км.) після заміни шестерні ця процедура повторилася..
шестерню ми поставили на колінвал закріпивши двохкомпонентним клеєм.. (який мав там собі сформувати потрібну форму).. але чомусь тепер мотор працює як йому заманеться.. то цокає, то димить, то нормально працює.
вибачте, за міні-оповідь, просто хочу почути думку людей, які вже мають немалий стаж в експлуатації та ремонті даних моторів... Що краще робити?? знімати колінвал і нарізати навпроти старої нову прорізь під шпонку?? купляти інший колінвал?? чи просто на шроті знайти нормальну шестерню?? оригінальну??
і ще якщо нарізати нову прорізь, чув, що існує варіант нарізати її без зняття колінвала?? може хтось стикався з такою проблемою?? дякую.