проблема з шестернею колінвала

Неисправности, проблемы и ремонт дизельных двигателей.

Модераторы: stas, Мановар

проблема з шестернею колінвала

Сообщение zinger » 23 окт 2010, 23:35

Бус Т4, 1997 року, мотор 1,9TD

Проблема з"явилася в середині серпня.. мотор почав троїти, сивий дим, заводиться вдогонку.. одні майстри сказали, що проскочив ремінь ГРМ на 1 зуб, тому що розтягнувся після 3000 км. експлуатації.. тіпа "не там міняв де нада.. до нас нада було їхати".. все зробили.. перекинули шестерню на распредвалу і на апаратурі. Все стало на своє місце.

Але за день проблема повторилася.. тут мені підказали, що може бути проблема з шпонкою на колінвалу..
у знайомого на СТО я зняв цю шестерню.. і побачив, що справді шпонка була наполовину "стесана" а місце на колінвалу під цю шпонку також має форму мягко кажучи не зовсім з гострими кутами.. все "зализане".
Шестерня була успішно замінена, все поставили на місце, закрутили, наділи ремінь і вперед.. нічого не димить, мотор їде резво, заводиться з пів-тика.

Але тиждень назад (наїздив до 7000 км.) після заміни шестерні ця процедура повторилася..
шестерню ми поставили на колінвал закріпивши двохкомпонентним клеєм.. (який мав там собі сформувати потрібну форму).. але чомусь тепер мотор працює як йому заманеться.. то цокає, то димить, то нормально працює.

вибачте, за міні-оповідь, просто хочу почути думку людей, які вже мають немалий стаж в експлуатації та ремонті даних моторів... Що краще робити?? знімати колінвал і нарізати навпроти старої нову прорізь під шпонку?? купляти інший колінвал?? чи просто на шроті знайти нормальну шестерню?? оригінальну??

і ще якщо нарізати нову прорізь, чув, що існує варіант нарізати її без зняття колінвала?? може хтось стикався з такою проблемою?? дякую.
zinger

 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 16:54
Откуда: Луцк

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение гена » 23 окт 2010, 23:40

Без снятия к\вала только торцуют место прилегания и не более того... :uch_tiv:
если там есть неровность и из за нее и происходят проблемы.
Но если разбито место шпоночного паза то надо снимать к\вал
С ув.Гена.
Дурак он и в Африке "начальник"
Дурака учить, что мертвого лечить! М. Норбеков
Т-4 ACV 2002г
гена
Аксакал
 
Сообщений: 6283
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:24
Откуда: Харьков
Модель и год выпуска машины: T-4. 2002
Тип двигателя и объем: ACV 2.5 TDJ

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение vizit-3 » 24 окт 2010, 00:34

Гена! ты имел в виду ("Но если разбито место шпоночного паза...") углубить проточку под шпонку и поменять ее?( как вариант.. :du_ma_et: ).а, если нарезать в другом месте- не ушла бы "риска"!!!! была бы небольшая нагрузка на проворот- можно было бы просверлить отверстие между валом и шестерней и вогнать каленый штифт....но это- пусть мотористы подумают и вынесут приговор... им делать и с них спрашивать.... :JC_spank:
vizit-3

 
Сообщений: 10306
Зарегистрирован: 19 сен 2010, 22:43
Модель и год выпуска машины: *
Тип двигателя и объем: *

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение kds » 24 окт 2010, 07:19

Что делать с разбитым шпоночным пазом Volkwagen.Восстановлен
viewtopic.php?f=12&t=368&hilit=+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B2%D0%B0%D0%BB

смотри.
Т-4 чистый пассажир.ААВ 2,4Д. 94г.в.

Скайп dronho1
Аватар пользователя
kds

 
Сообщений: 16584
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 17:06
Откуда: Донбасс

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение vizit-3 » 24 окт 2010, 11:34

Спасибо KDS за подсказку( где посмотреть) :JC_JC_goodpost:
vizit-3

 
Сообщений: 10306
Зарегистрирован: 19 сен 2010, 22:43
Модель и год выпуска машины: *
Тип двигателя и объем: *

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение jaroslav83 » 09 авг 2019, 22:19

Шановні буссоводи. В мене сталася така проблема - обрізало болт колінвала який виходить на шестерню і шківи. Відповідно побило клапана. Я зробив головку, поставив на місце головку, нову шестерню ГРМ і болт колінвала (брав комплектом по Свагу), і проїхав 387км. і далі рве болт на колінвалі як і в перший раз. Хтось має якісь припущення причини цієї поломки? Підкажіть що робити?
Аватар пользователя
jaroslav83

 
Сообщений: 23
Зарегистрирован: 18 янв 2012, 01:04
Модель и год выпуска машины: transporter T4 1996р.
Тип двигателя и объем: ABL 1.9 TD

Re: проблема з шестернею колінвала

Сообщение kudrik » 10 авг 2019, 01:36

jaroslav83 писал(а):.... обрізало болт колінвала....?


Если обрезает болт два раза подряд - то надо восстанавливать торец-носок кол/вала. Или менять кол/вал на другой вал, где носок в хорошем состоянии

http://forum.dizelist.ru/index.php?topic=8441.0

колен/вал восстановить можно сваркой, если еже сильно изношено посадочное место

http://vwts.ru/forum/index.php?s=4628bd ... 99792&st=0

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=79754&hl=

http://vw-bus.org.ua/forum/viewtopic.ph ... f5200d957f
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.


Вернуться в Дизельные двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4