Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Неисправности, проблемы и ремонт дизельных двигателей.

Модераторы: stas, Мановар

Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 21 окт 2016, 17:28

Всім доброго вечора!В мене сталась проблема з двигуном!В мене Т4 ABL 1.9 td 2000р купив чотири роки назад при покупці в продавца поінтересувався за ГРМ сказав що не давно міняв і все там норм ще тисяч 40 поїздиш!но вірити таким заявам не дуже хотілось тому рішив поміняти раньше і тим більше що не їзджу дуже багато за чотири роки тисяч 20 наїздив!І так до діла-поїхав заказав ремні всі Contitec і ролік Ina заодно помпу Graf.Поїхав забирати заїхав в гараж чую мотор став голсніше робити і на холостих чуть не стабільно і травити!думаю все щось з ГРМ!Глушу заглянув під капот зняв кожух ГРМ все на місці перевірив натяжку ремня все нормально повертается десь на 90градусів.Так як ніч закинув те все і зранку при спробі завестись завелась но троїть страх робе тільки на опереджувачі зажигання а коли скідаеш глохне .Заглушив і задницею чуствую доїздився!заліз в яму давай всюди заглядати і так по перше полетіли підшипніки на помпі бо мае люфт но це ерунда но коли взявся за шків колінвала то він мае чуть люфт і болт к.в откручений figase figase!Так на що я попав?за шпонку на шестерні я в курсі завдяки форуму буду розбирати і першим ділом туди дивитись но цікавить вопрос що ще могло статись?невже клапанам гаплик чи коли ще заводится то може обійшлось збитим вприском? sos !
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение foma63 » 21 окт 2016, 18:35

Меняй шкив на коленвале (там шпонки нет-там направляющяя), выставляй метки и будет у тебя счастье. До клапанов если бы достало, то утром вы бы не завелись.
foma63

 
Сообщений: 314
Зарегистрирован: 25 янв 2013, 16:40
Откуда: Кривой Рог
Модель и год выпуска машины: VW T-4 2002
Тип двигателя и объем: 1.9 TD ABL

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение kudrik » 21 окт 2016, 20:36

роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Vagonettka » 21 окт 2016, 22:42

Да само лучше под 1 зет шестерню нарезать лыску.Коленвал торцануть ,на 180 перевернуть от старого паза и лыску нарезать.
Golf III,1Z
У жены Golf III,AFN
Аватар пользователя
Vagonettka

 
Сообщений: 162
Зарегистрирован: 27 янв 2013, 15:51
Модель и год выпуска машины: Т3 1987
Тип двигателя и объем: JR 1600

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 21 окт 2016, 23:01

kudrik
спс за інформацію прочитаю!
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 21 окт 2016, 23:15

foma63
Дякую за пораду!начав розбирати...заодно побачив що на генераторі підшипніки здались...дійшов до ремня ГРМ відпустив ще більше болт к.в шестерня сидить не плотно но не прокручуется!ремня не встиг зняти жінка вигнала з гаража :-) завтра продовжим і побачим що там ще вилізе боком :du_ma_et:
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение kudrik » 22 окт 2016, 08:18

Готовий .dok з фото, як переробити на шестерню від ТДІ.

http://www.fayloobmennik.net/4490273
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 22 окт 2016, 21:49

Сьогодні зняв шестерню виступ наполовину розбитий а на колінвалі уже дві лиски нарізані :sh_ok: та що на ній стояло ще більш менш жива...тут один майстер підказав взяти нову шестерню посадити через алмазну шайбу а з тої сторони де друга лиска наварити ще один паз...а ні то міняти колінвал а це жопа :wo_ol:Підскажіть че буде смисел переробляти на TDI шестерню і що зробити щоб не колоти мотора sos І ще наскільки повинен виступати вал колінвала а то щось його підозріло мало.Буду вдячний за поради!
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Найк » 28 окт 2016, 21:20

Что-то ТС замолк, что делаешь или собираешься делать? интересно за алмазную шайбу,ставил ли кто?
Найк

 
Сообщений: 171
Зарегистрирован: 13 июн 2012, 08:16
Откуда: Крайний Север Украины
Модель и год выпуска машины: T4 1999
Тип двигателя и объем: ABL 1,9

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение kudrik » 29 окт 2016, 08:53

Найк писал(а):....интересно за алмазную шайбу,ставил ли кто?


Алмазная щайба -- это из мотора на 5 цил. Там совсем другой принцип крепления демпфера и шестерни к носку кол/вала.

На 1,9 4 цил. этот номер не пройдёт. если пытаться использовать алмазную шайбу от 2,5ТДИ моторов.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 30 ноя 2016, 20:03

Всім привіт!застряг я з ремонтом почті на місяц не було часу тай бабла особо не дуже...купив запчастини і вчера само добрався-зібрав генератор(підшипніки,щотки,щоточний колектор),замінив помпу,на промвалі замітив невеликий шат втулка на мусор!Замінив тільки передню до задньої тоже би глянути но там геморно не рискнув -результат крутится тугенько даже спочатку занадто тільки за шків можна було провернути але потом притерлось вже більш менш,заміна сальників колінвала і промвала.Потом нова шестерня,новий болт на фіксатор різьби закручений(не торцував бо в нас нема чим а з точкарними роботами взагалі туго тай знімати колінвал цеж гемор :wo_ol: )ремні нові Contitech.ролік Іna.Так виставив метки(точка в вигляді риски на маховику колінвала,штопор на ТВД і метка на розпредвалі яка стояла до мене і я ще ставив свою коли знімав ГРМ бо нажаль лінійки штопора немаю і виготовити таку точну вряд лі получется)натягнув ролік все по інструкції но метки на роліку лише за другий раз совпали.Все зібрав (ах да ще коли виставляв метки то знімав кришку розпредвала щоб глянути чи кулачки на першому ціліндрі направлені верх все як повину бути)поставив,заляв антифріз війшло десь коло 5,5 літрів.
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI

Re: Проблема з двигуном ABL 1.9Td

Сообщение Mikelanjelo) » 30 ноя 2016, 20:28

Сьогодні завів зранку спочатку тугенько (але й акумулятор сів тай стояв довго і солярка ще літня з осені)десь секунд за 20 з переривами завівся.спочатку трохи голосно і з стукотом невеликим коли трохи проробив стало тихіше почекав коли прогріется до робочої температури звук став тихішим таким як був до поломки але е одне але в районі першого циліндра або другого десь в тому районі чути неперіодичний стукіт невеликий і на призвук як би металічний-Що це може бути? sos форсунка чи всеж до клапанів досталось?Рискнув погазувати трохи все нормально обороти наберае мотор отзивчевий на педаль не тупить і стук пропадае на газах....походив побумав :du_ma_et: рискнув проїхатись намотав коло біля гаража все нормально їде і тяга е скидаеш на холості і опять чути постукуваня...інтересно в чому причина :ne_vi_del:....так же нема зарядки від генератора і не робить тахометер но це я завтра ісправлю з електрикою дружу грішу на проводки або регулятор коли паяв мож перегрів хоча спеціально притуляв його до радіатора щоб не перегріти.Ще чути невеликий шелест від роліка може перетягнув але метки одна напротів одної тай натяжка ГРМ нормальна...що це може бути?
От такі нюанси винекли що підскажете дорогі форумчани?ато я вже опять начинаю напридумувати собі тут :wo_ol:
Mikelanjelo)

 
Сообщений: 13
Зарегистрирован: 06 май 2016, 12:44
Откуда: с.Васьківці Шумського р-н. Тернопільська обл.
Модель и год выпуска машины: T4 Груз-пас 2000р
Тип двигателя и объем: 1.9 TDI


Вернуться в Дизельные двигатели

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

cron