Vlad77 » 06 мар 2015, 20:46
Нарешті таки знайшов причину. На стенді було все добре. Кількість пального, що видає насос трохи меньша ніж у нового. Тиск також добрий. Але то будо коли стенд сам крутив насоса, причьому на великих обертах. Потім перевірили отой клапан біля штуцера подачі палива і виявилось, що клапан запав і не працює. Тому і не було нормального тиску в плунжері і звичайно не було обертів. Поставив насоса на місце. Тепер газує як скажений! Коли б знав що може отой клапанець наробити отакої біди, то і не знімав би насоса. Там його міняти на машині хвилин п"ять і то, якщо це робити лівою ногою.
Трохи згодом покажу фото. Може комусь стане в нагоді.
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...