Страница 3 из 3

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 19:01
leshiy_40
Самара писал(а):наверное наилучшее решение


Згідний на всі 100%, але треба бюджетно. Я можу і калорифера на 220 вживити, у мене приватний будинок. (а скільки тієї зими...) :-):

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 19:34
araxnid
leshiy_40 писал(а):
leopolis писал(а):Взагалі, догрів двигуна на холостих, навантажуючи його через генератор - має сенс напевно на прадвінутих моторах


Я Вам зовсім про інше...
Скло розігріти мені треба миттєво, і не більше, а яка температура двигуна при -15С, мені одинаково. П'ять зайвих хвилин на невеликих обертах мене не напрягає НІРАЗУ.



LIQUI MOLY SCHEIBEN-ENTEISER, размораживатель стекол, бризнув і все.
на базарі аналогів повно.

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 19:42
leshiy_40
araxnid

Да немає великої проблеми і із чайника полити, але так як я їзжу, то... Дякую!!! :uch_tiv:
(просто перебирав піч, тут і пробило на ідеї) :-):

Пошарився по засіках знайшов пригоршню реле 40-50А. датчика масла із розімкнутою парою, тепер цв"ях в голові. Можна і ходові вогні від цього заживити. :du_ma_et:

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 20:01
Самара
Про ходовые огни от датчика , тоже интересная идея. :-):

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 20:02
leshiy_40
Самара

Май на увазі, від Т-3 працює на розрив, Т-4 на здавлювання. :uch_tiv:

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 20:15
Самара
Спасибо :uch_tiv:

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 20:54
araxnid
Самара писал(а):Про ходовые огни от датчика , тоже интересная идея. :-):


это обычное подключение чего нибудь "от ключа зажигания"

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 21:39
araxnid
leopolis писал(а):Взагалі, догрів двигуна на холостих, навантажуючи його через генератор - має сенс напевно на прадвінутих моторах, які використовують досконалі алгоритми підтримання холостих обертів. На ТДІ це виглядає так - завів - комп витримує прогрівочні тисячузчимось незалежно від того що ти там навключав, навіть якщо ти навключаєш першу, другу чи третю передачу і будеш при цьому рухатись не торкаючись педалей - моменту на все це достатньо. Чи буде так на не-електронному насосі чи на бензинці, чи доведеться підгазовувати щоб не заглохнути і генератор генерив - невідомо.
Хоча плюс-мінус кіловат напевно пофіг.


Так виходить і з включеним кондюком, значить мае вистачити.
на рено штатно, собі хотів, б\у не було, взнав ціну на новий перехотів.
маю термо стрічку думаю над підігрівом руля

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 11 янв 2016, 23:15
leopolis
leshiy_40 писал(а):Скло розігріти мені треба миттєво, ...... а яка температура двигуна при -15С, мені одинаково.


Щоб зовсім так як ти хочеш - то є варіант, лобовуха з електопідігрівом! Але не для Т3 на жаль, думаю для 4 і 5 вже можна шукати. Там електротен в самому склі, павутинка по всій його площі. При включенні - скло гріється градусів напевно до 35-40, рукою на дотик тепле.
А усі інші варіанти - то принцип такий - теплий двигун значить чисте скло. І найшвидший шлях - це вебаста-ебер, або продовжувач від будинку 220.

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 20:13
vit
leshiy_40 писал(а):із чайника полити,

:sh_ok: :ny_tik:

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 16 янв 2016, 21:14
leshiy_40
vit


Як дуже терміново, то Дуже дієво. Можеш спробувати.
Давно так роблю. Зазвичай поїздки недовготривалі, а газувати пів години щоб розтало ніколи.
Бус живе на дворі. :uch_tiv:

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 29 янв 2016, 00:00
Леонiд Х
leopolis писал(а):Леонід, фланець новий... я глянув скільки він коштує зараз... доведеться збільшити Вашу самогонну частку з 0,25l до 0,33l ... вибачайте. )ua) :-):

А якщо серйозно, то раджу ставити цей підігрів по-правильному, тобто на двигун який його, з одного боку, дійсно потребує, а з другого - для якого це не буде понад його "електричні можливості", генератор 120А дуже бажано. Пам"ятайте, основне призначення такої системи - це не передпусковий підігрів двигуна, а його догрівання для швидшого виходу на робочий і комфортний режим. ІДЕАЛЬНО підходить для ТДІ легковика, для буса або іншої великої буди це рішення половинчасте і повноцінно не замінить мокрої вебасти-ебера.

:pri_vet:-: Вітаю "leopolis". Сьогодні лиш добрався до клави. Велике Вам дякую - отримав залізячку. Ставити будемо звичайно штатно, але з невеликою доробкою - насос, та живлення від розетки, так як машина "живе" у приватному подвір"ї. Ну і :dr_ink: "0.33" звичайно залишається за мною.
)ua)

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 30 янв 2016, 12:20
leopolis
Удачі, нехай приносить користь.
)ua)

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 30 янв 2016, 20:23
Леонiд Х
Дякую, і Вам всього найкращого!
)ua)

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 26 окт 2016, 11:04
Viper
Тестю ставил подогрев тосола от бортсети, но управлялось специальным блоком
Изображение
Блок контроля подогрева охлаждающей жидкости предназначен для управления свечами нагрева тосола.

Такое устройство используется, как правило, в дизельных двигателях в зимний период времени когда затруднен прогрев тосола до рабочей температуры. В таких случаях прибегают к установке электрических свечей нагрева охлаждающей жидкости. Ввиду того, что такие нагревательные приборы имеют достаточно высокую мощность и создают ощутимую нагрузку на генератор автомобиля, существует необходимость в использовании либо штатных систем управления (если таковые присутствуют), либо установке блока от КомфортМоторСпорт, который превосходит по функционалу любое заводское устройство.

Основными преимуществами блока контроля подогрева ОЖ являются:

- Наличие четырех отдельных каналов для подключения свечей подогрева;

- Поочередное включение и выключение свечей для предотвращения "ударных" нагрузок на генератор и электронику авто, которые могут быть губительными;

- Постоянный мониторинг работы генератора и мощности обогрева;

- Постоянный мониторинг температуры тосола;

- Возможность регулировки пороговых значений напряжения и температуры охлаждающей жидкости;

- Световая индикация работы блока

Принцип работы:

Блок контроля после пуска двигателя, отключения свечей накала и недостаточной температуре тосола поочередно включает до четырех свечей подогрева тосола. При этом постоянно контролируя просадку напряжения в сети автомобиля, не давая ему опустится ниже критического уровня и не включит следующую свечу, пока напряжение не будет в рамках допустимого. Более того, если по каким либо причинам напряжение падает ниже запрограммированного значения, то устройство начинает поочередно отключать свечи нагрева, пока вольтаж не вернется к норме.

Как только температура тосола достигнет необходимой отметки, блок будет отключать по одной свече каждые 5 секунд для предотвращения чрезмерных скачков напряжения

Re: догреватель антифриза(вариант) и не только...

СообщениеДобавлено: 26 окт 2016, 12:46
leopolis
6 Вт на канал - це прікол. Навіть лампочки поворотів не альо.... а тут свічки накалу. Треба відповідно ще додати перед свічками 4 релюхи по багато ампер, щоб жило довго. Релюхи в комплекті? І датчик температури який? Виробник дає скупу інформацію.
Але в принципі цікаво. Щось в нас паяють корисне для авто... тут поле непахане.