Страница 1 из 1

Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 00:38
Horton
Добрий вечір панове! Решил примастырить рыча переключения скоростей дворников с омывателем стекла от своего бывшего буса(Опель Виваро). Хочу спросить совета, а именно,возможно ли теоретически и практически его внедрить в наши Т3? У меня бывший хозяин так накулибничал с омывателем,что дворники включаются с рычага на руле,а омыватель с тумблера под рулем и пока его не отключишь льется вода. :-( Что очень сильно напрягает при езде с такими манипуляциями.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 09:18
Jorgi
а не проще купить родной и за 15 минут поменять? даже если убирать лишние колхозные провода,ну потратишь час,зато все будет четко и на обычном месте!

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 10:10
Мистер Бус
250грн и вы не похожи на предыдущего хозяина :uch_tiv:

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 11:25
leopolis
У мене проблеми іншого порядку - шукаю оригінальну переключалку поворотів і фар....
Але з кнопкою круїзу. Гроші вже назбирав, але не можу знайти.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 12:39
Horton
Мистер Бус писал(а):250грн и вы не похожи на предыдущего хозяина :uch_tiv:

Что входит в комплект,чтоб не быть похожим на предыдущего хозяина? :-):

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 14:38
RAMZES
leopolis
Я собі в Америці замовляв, тут таких немає запчастин.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 15:03
Horton
RAMZES писал(а):leopolis
Я собі в Америці замовляв, тут таких немає запчастин.

А шо именно замовляв? Что то эксклюзивное? :-):

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 06 янв 2017, 20:58
RAMZES
Horton
Так, оригінальні підрульові з круїзом, блок до них та датчики педалей з мікрокомпресором. Так приблуда йшла чомусь тільки для штатів. Собі на тд-шку коплектував сам. На ТДІ, ця дурня йде в стокі. Зараз купую дешевший варіант з двох комплектів та ставлю такі підрульові на трійки. Мфа та круїз. Фото нажаль скинути з телефона не можу, але кому цікаво можу в телефонному режимі розказати, а Клавіат Юра знайде і відправить комплектуючі.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 07 янв 2017, 00:11
leopolis
Мені блоки не треба, тільки сам підрульовик з кнопкою. Хочу оригінал.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 07 янв 2017, 01:37
Horton
RAMZES писал(а):Horton
Так, оригінальні підрульові з круїзом, блок до них та датчики педалей з мікрокомпресором. Так приблуда йшла чомусь тільки для штатів. Собі на тд-шку коплектував сам. На ТДІ, ця дурня йде в стокі. Зараз купую дешевший варіант з двох комплектів та ставлю такі підрульові на трійки. Мфа та круїз. Фото нажаль скинути з телефона не можу, але кому цікаво можу в телефонному режимі розказати, а Клавіат Юра знайде і відправить комплектуючі.

Это для меня слишком сложно.Мне бы сделать так,чтоб на рычаге была омывайка,при её нажатии,чтоб и дворники срабатывали.Мне было бы уже достаточно.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 07 янв 2017, 09:40
leopolis
Там на цьому правому оригінальному важелі, якщо добре пошукати - є і задній дворнік, і задня омивайка.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 07 янв 2017, 19:12
кацык
разбирал пасат б4 так там очень похож замок зажигания и подрулевые соответственно тоже можно присобачить. думаю затея стоит того чтобы попробовать

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 07 янв 2017, 21:59
Рыжий
у меня все стоит от пассата Б-5 :JC_JC_goodpost:

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 08 янв 2017, 15:19
RAMZES
кацык
Схожий замок, але не такий.
leopolis
Є в мене лишній, як доберусь до нього то вишлю. Тобі тільки круїз, чи й мфа важіль потрібен?

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 08 янв 2017, 17:26
leopolis
Круїз потрібен, а про мфа я не думав... хочу витримати оригінальний дизайн, якщо не повністю, то максимально наближено. Хоча якщо мфа-шний дисплейчик притулити замість годинника, а саму тді приборку заховати десь за бардачок - то чому б і ні.
Стрілки в тді приборці крутять чи не крокові двигуни - чому цікаво ніхто не пробував їх поставити замість рідних, ніде такого не зустрічав. Тоді залишаючи рідний дизайн, можна отримати тді-шний функціонал.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 10 янв 2017, 11:33
RAMZES
leopolis
Я колись мутив зі стрілками і платами в оригінальну приборку, головняк ще той... Ти гінсльні важелі йшли в т-3 з Пасату б-2. Подзвонив Клавіату і замовив у нього, дешевше і швидше ніж зі штатів.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 11 янв 2017, 11:59
leopolis
Ром ти до такої композиції прийшов
Изображение

Фото звідси http://forum.club8090.co.uk/viewtopic.p ... 5&start=75
Ти маєш такий лівий штурпак з повзунками? Бо правий є новий так виглядає....

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 11 янв 2017, 13:29
RAMZES
leopolis
Це з б-3 Пасату, у нього замок інший. В мене і такі є.

Re: Рычаг переключения дворников и омыватель стекла

СообщениеДобавлено: 11 янв 2017, 19:32
SergPassSyn
Це підрульові з Г2 (дорестайл, до85р) але з самими ручками післярестайл (після 85р) типу колхоз від виробника неоригінальних підрульових. Хоча по довжині наче від Т4.

На машинах 80-х - 90-х років є два типи блоків реле та запобіжників (БРЗ), грубо кажучи СЕ1 і СЕ2 (Сentral Еlectrik)
СЕ1 - БРЗ типу як в Т3 після 85р. http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
СЕ2 - БРЗ типу Т4. http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Відмінності підрульових у СЕ1 і СЕ2:
СЕ1 - тонкі підрульові (кнопка аварійки окремо - в приборці) це Б2, Г2(до 86р), Т3 (після 84р, до 84 БРЗ був примітивніший - керамічні запобіжники і один ряд реле)
СЕ2 - товсті підрульові (кнопка аварійки на підрульових) це Г2 (після 86), Б3, Т4(90-99).
після 99р у Т4 кнопка аварійки перекочувала на торпеду, як і у Г4, Б5, і заодно змінились підрульові на ще новіші.

Товсті підрульові були двох типів:
грубші - Г2 (з 86), Б3, Т4 (90-96)
заокруглені - Г3, Б4, Т4 (96-99)

По Т4 роки можуть бути вказані трохи неточно.

А так оригінальні підрульові тонкі і товсті між собою не взаємозамінні, у них трохи різне кріплення до замка запалення, ну і різні розєми, по кольорам - дроти співпадають.

Деякі виробники (неоригінал) випускають підрульові в яких кріплення і розєм старого зразка (як у тонких), а сама ручка нового (товста і грубша, і відповідно красивіша).

Я хотів собі встановити товсті підрульові, приміряв разом із замком запалення, так там один нюанс - вушко кріплення ЗЗ на рульовій колонці - все стає, але під кутом. Думаю можна переварити вушко, переробити розєми і все стане добре.