Модераторы: Чивас, stas, Мановар, ВалераК59, crayfish
leopolis писал(а):Їхати дотримуючись правил - і ніяких питань не буде.
Їхати по автобанах, платити або в будку якщо вона є (без оплати не проїдеш), або в Угорщині наприклад купуєш "матрицю" на всі автобани, купуєш або на любій заправці, або при заїзді на кордоні. Можна не платити - бо ніхто не вимагає, але працює система автоматичного контролю, і можуть тормознути при виїзді з заправки, штраф.
Колеса мають бути однакові по осях - колись в бундесі хотіли всі 4 однакових, зараз і там по осях.
Колір жилета не знаю чи регламентований.
Дуже бажано (в деяких країнах це закон) мати запасні лампи з собою. Це не значить що хтось тебе буде зупиняти перевіряти, але якщо будеш їхати з одною фарою, поліцай зупинить попередить. І якщо не будеш мати запасної лампи з собою - вазелін.
Ну і навігатор зі свіжими картами.
Найскладніше при виїзді в Європу - це звикнути до обмежень швидкості в населених пунктах. Всі їдуть 50, ніхто нікого не обганяє.
sergejj978 писал(а):водитель -пассажир не помню проценты но тоже довольно темна хотя светлее чем бок
sanya55555 писал(а):Питання в тему, відсутність бризковиків чимось загрожує ? І ще до чого можуть докопатися на митниці ?
busser писал(а):Простите, а про какой жилет говорилось?Жилетка отражающая,аварийная?
Мановар писал(а):sergejj978 писал(а):водитель -пассажир не помню проценты но тоже довольно темна хотя светлее чем бок
здирай тоніровку пасажира і водія, щоб запитань не було
про бризговики не скажу - вроді потрібно
все решта вроді нормально тільки ремені мають бути робочі і на кожне місце
crayfish писал(а):Обшивка, то фігня, а от за поясні ремені можуть домахатись, при умові, що там люди сидітимуть...
crayfish писал(а):Самі кріселка як кріпитимете? Якщо достатньо фіксації поясним ременем, думаю прокатить.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2