Страница 3 из 11

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 01 июн 2012, 23:21
stas
crayfish
:bra_vo:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 21:06
crayfish
за травень пройшов 13 тис. км, зараз беру тиждень відгулу - тре ТО зробити, та й поточні питання вирішити (банк, податкова, тощо). Тож найближчим часом трішки порозписую... Буде багато фото, мені вдалось відвідати музей Порше у Цюффенхайзені (Штутгарт) - звідти теж маса фото і букв.
Изображение
Нажаль музей Мерседес не відвідав - маю надію вдасться це зробити в майбутньому.

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 13 июн 2012, 23:54
Мановар
:ya_hoo_oo:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 23:34
crayfish
Цього разу я довідався, що німцям не обов"язково реєструвати своє авто (а значить і платити за нього податки), якщо автомобілем не користуються повсякдень! Тобто, якщо у вас є авто вихідного дня (якийсь ексклюзив, або просто кабріолет) і ви не їздите на ньому цілорічно, то таке авто можна зареєструвати лише на кілька місяців (наприклад на весняно-літній період), для цього на таке авто під час реєстрації видають тимчасові номерні знаки, на яких вказаний період, на протязі якого можна їздити такою машиною. Як на мене то це дуже класна можливість!
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 14 июн 2012, 23:39
Анка(от Рыжего)
Чекаємо продовження розповіді! :a_g_a:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 00:04
crayfish
Везуть поліцаїв на якийсь рейд - най Бог милує попасти таким під гар"ячу руку
Изображение
Изображение

автомобіль швидкої допомоги (така "швидка" зазвичай перша прибуває на місце ДТП), і там є лікар, який кваліфіковано надає найпершу допомогу найбільш постраждалим людям - реаніматолог, чи як там - Романо про то краще може розповісти... Нашим Газелькам до такої, дійсно швидкої допомоги, далеко...
Изображение

байкери їдуть на зліт, колону таких гібридів я зустрів на автобані.
Изображение

мої трудові будні по прибутті на місце розвантаження - коли погода гарна, я облаштовую зону відпочинку та кухню на вулиці, коли-ж погода кепська, я або в кабіні, або в фургоні (буді), як той Бровко (пес)
Изображение

бачив і мацав руками таких-от монстрів, та ще-й побував на шоу, де вони давили легковушки!
Изображение

гараж німця
Изображение

кафе-бар
Изображение

це раритет з Англії - класичний праворульний Роллс-Ройс, модель Сільвер Глоуд 1957 року, якщо не помиляюсь...
Изображение

раритет на лафеті
Изображение
Изображение

в Німеччині дуже багато таких версій течиків - від Т3 до Т5
Изображение
Изображение

Німецькі мажори - БМВ Х6 у тюнінгу фірми Хамман, та Астон-Мартін V8 Vantage
Изображение

часто трапляються такі автопоїзди, в ролі тягачів я бачив і спринтер і крафтер і фіат та пежо.
Изображение

шоу біг футів
Изображение

один з монстрів
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 00:21
crayfish
загалом мені щастить на різноманітну цікаву техніку в рейсах, завжди побачу якийсь раритет, чи просто цівий об"єкт, ось наприклад одного разу на вулицях Штутгарта - американська класика
Изображение
Изображение

новенька Феррарі, їхав дуже швидко, я не встиг краще його сфоткати
Изображение

Легенда і жива класика - славнозвісний Т1 в ролі швидкої допомоги, у відмінному стані на німецьких автобанах
Изображение

була тянучка і цей Т1 йшов у крайньому правому ряді для з"їзду з автобану.
Изображение

в одному місці, чекаючи на завантаження натрапив на залізнодорожній музей, де побачив такий раритет - німецький локомотив V200, під час реставрації
Изображение
Изображение

... та справжній паровоз, теж на реставрації
Изображение
Изображение

енергетика цих потужних механізмів вражає, і передати атмосферу та відчуття коли стоїш біля такого "мастодонта" неможливо - це потрібно відчути...
Изображение
Изображение

старий дизель фірми Дойч
Изображение

вагони старих часів.
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 00:31
crayfish
далі буде...

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 00:53
stas
crayfish
Що сказати....

Величезне дякую за описи.... :uch_tiv:

У мене ніяк руки не дійдуть !!!

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 00:56
stas
crayfish писал(а):Цього разу я довідався, що німцям не обов"язково реєструвати своє авто (а значить і платити за нього податки), якщо автомобілем не користуються повсякдень! Тобто, якщо у вас є авто вихідного дня (якийсь ексклюзив, або просто кабріолет) і ви не їздите на ньому цілорічно, то таке авто можна зареєструвати лише на кілька місяців (наприклад на весняно-літній період), для цього на таке авто під час реєстрації видають тимчасові номерні знаки, на яких вказаний період, на протязі якого можна їздити такою машиною. Як на мене то це дуже класна можливість!
Изображение



Ще є такий прикол, як "ветеранські номери" - тобто номери, які видають на старі машини членів відповідної спілки. Перевага в тому, що не потрібно платити купу грошей за страхування та інше. Недолік - такими машинами можна користуватися тільки у випадку якихось акцій, вистав або перегонів. Так просто не поїздиш по місту. Можуть тормознути і спитати....

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 15 июн 2012, 11:00
crayfish
Ага, бачив таке - спецномера для авто олдтаймерів! :co_ol:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 17 июн 2012, 09:16
vit
дякуем :uch_tiv:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 21:21
crayfish
Напишу коротенький опус, про мої відвідини музею славнозвісної (і заслужено!!) німецької фірми Porsche.
По роботі часто мотаюсь по Німеччині, і от одного разу випадок завів мене у відоме місто Stuttgart.
Музей працює з вівторка по неділю, квитки для дорослих по 8 євро, пільгові (діти, студенти, пенсіонери) - по 4.
Саме приміщення розташоване у районі Zuffenhausen (Цюффенхаузен) міста Stuttgart. Про саму споруду варто почитати у векіпедії, що цікаво - вся конструкція музею опирається на грішну землю тільки у трьох точках причому маса конструкції явно не маленька!
Изображение

Изображение
це уже моя фотка
Изображение

цей алюмінієвий кузов зустрічає нас як перший експонат (модель 64 із дуже добре пропрацьованою аеродинамікою) фактично це є перший автомобіль фірми Порше. (1939 рік) Усього було зроблено лише 3 таких авто, а до наших днів дожив лише один
Изображение

один із перших Фольксвагенів моделі жук - стоїть у музеї Порше - бо саме Фердінанд Порше є конструктором та автором ідеї цього автомобіля
Изображение

автомобіль справний, двері відчинені, можна навіть багажник чи капот відкрити.
Изображение

унікальний гоночний автомобіль, який розробив і збудував Фердінанд на замовлення італійського гонщика та міліонера. В авто використано маса прогресивних технічних ідей та рішень, наприклад таких як повністю алюмінієвий кузов, чи повний!!! привід (на фото добре видно передню підвіску та піввісь) рік випуску 1947.
Изображение
Изображение

це перше авто яке носило емблему, яку ми знаємо і сьогодні - фірмовий знак Порше.
Porsche 356 двигун 4 циліндровий, опозитний, повітряного охолодження
Изображение
Изображение
Изображение

спортивні красені
Изображение
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 21:43
Romanoproddi
круто!!!!!

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 22:11
crayfish
Порше завжди прагнули зробити масу автомобіля якомога меншою, адже чим менша маса тим більше співвідношення між нею (масою) та потужністю. Тут зображено склопластиковий прототип гоночного авто Порше 908, який важить лише 130 кілограм! При такій масі не потрібен надто потужний (а значить і важкий) двигун, тому дуже часто на змаганнях менш потужні та легкі Порше приходили до мети першими, зокрема на раллі та у змаганнях 24 години Ле-Ману.
Изображение
Изображение

У розрізі легкосплавний диск Порше 1996 року виробництва - чітко видно пустотілі камери - все для зменшення маси, але без втрати міцності. Тепер ви знаєте чому Порше такі дорогі - бо це не тільки славнозвісний бренд, але й передові технології, та новітні матеріали. За це варто заплатити.
Изображение

цікаві експонати: сфера у лівому верхньому куті - не що інше як паливний бак спортивного автомобіля, поруч із нею важіль перемикання передач, а внизу колінчатий вал, який виготовлений з титану, його вага лише 13 кг. Він легший за сталевий на 10 кг (це вал від двигуна Порше тип 917 1967 року.
Изображение

спортивне авто, ширина коліс вражає. Доречі тут лише шість циліндрів із повітряним охолодженням.
Изображение
Изображение
Изображение

Порше Панамерікана (1989р.)
Изображение

Привід двох верхніх розподільних валів конічними шестернями, та компактний кол.вал опозитника.
Изображение

анатомія керамічних (у порше малюють супорта не для краси а для користі: спец. фарба, якою покритий супорт допомагає розсіювати тепло, а колір вказує на тип гальм чорний - звичайні, червоні - більш потужні їх ставлять на потужніші модифікації однієї моделі, жовті - керамічні гальма, що йдуть як опція.
Изображение

чотирициліндровий опозитний двигун із повітряним охолодженням (двигун Фурмана) надзвичайно складний та дорогий в ремонті і виробництві мотор. Має 4 розподільних вали (по два на кожен ряд циліндрів), подвійну систему запалювання із двома незалежними розподільниками запалювання, та 2 здвоєних карбюратора із спадаючим потоком! Використовувався на Порше тип 550/1500 RS, мав об"єм 1500 - 1600 куб.см і потужність від 110 до 142 кінських сил при вазі самого авто 550 кг! Це дозволило Порше 550 перемогти у Ле-Мані значно потужніших конкурентів. А у У Нюрбургрингу Porsche 550 шокувала всіх, зайнявши перших чотири місця.
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 09:55
crayfish
фактично усі експонати діючі, і регулярно приямають участі у ретро раллі, парадах, вмставках на відкритому повітрі, тому і експозиція музею дуже часто міняється - одні авто їдуть на парад, інші прийшли із ретро раллі.
Изображение

на багатьох спортивних авто є сліди від минулих баталій - тріщини бамперів, царапини, частково зношена гума, і від цього стає враження що авто на яке дивишся, щойно приїхало з треку. Атмосфера у музеї така, що захоплює дух відвідувачів, ти втрачаєш відчуття реальності і часу та з головою поринаєш у світ Порше.
Изображение
Изображение

а це розібраний турбо двигун Порше 917, його потужність 1200 к.с., 12 циліндрів, тиск вприску палива 17 атм!!!Що цікаво, у версії Can-Am він мав потужність 1580 к.с.
Аби зменшити навантаження на колінчатий вал цього монстра-двигуна (сам вал із титану, довж. 750 мм) відбір потужності для коробки передач здійснювався від його середини (де з"єднювались дві його половини), шестернею та проміжний вал, звідси-ж йшов привід розподільних валів та вентилятор охолодження двигуна.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

різні модифікації Порше 917. Недарма це була гроза Феррарі, яку Енцо так і не зміг перемогти. Слабші, легші Порше завжди були попереду Феррарі у 24 годинах Ле-Ману, їх швидкість сягала на прямій Мюльсанн 386 км/год.
Изображение
Изображение

кумедний окрас моделі 944
Изображение

Порше це не тільки спорт. Це також і військова техніка (Порше під час 2-ї св. війни конструював танки та іншу бойову техніку), авіа двигуни, сільгосп. машини та ін.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ф1 від Порше.
Изображение

Чому у музеї Порше стоїть мотоцикл Harley-Davidson моделі V-Rod??? А тому, що унікальний двоциліндровий двигун із водяним охолодження пот. 117 к.с. розробляли саме на фірмі Порше!!!
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 10:07
crayfish
розрізані авто - для демонстрації "начинки"
Изображение
Изображение
Изображение

пластилінові прототипи
Изображение

частина нагород за різні перемоги...
Изображение
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 10:53
vit
:du_ma_et: :uch_tiv: :bra_vo:

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 10:54
crayfish
легенда - Порше 959, авто розроблене у 80-х фактично на змагання це авто вийшло у 1985 році, але до споживачів прийшло лише у 1987 історія перемог та появи цієї моделі дуже цікава - раджу пошукати інфу в неті - будете вражені про можливості цієї моделі. Від себе додам, що авто має унікальну трансмісію, досконалий двигун, регульовану (в тих роках!) підвіску із трьома фіксованими положеннями. Було зроблено близько 200 штук цих авто (товарних, ті які дістались "звичайним" споживачам.), Що цікаво, більшість автомобілів Порше вживані коштують дорожче нових.
Изображение

семе цей екземпляр є переможцем над складного раллі Париж-Дакар сезону 1986року. На авто видно масу "бойових" відзнак - царапини, тріщини пластику по всьому кузові.
Изображение
Изображение

відкривши дверцята штурмана оглядаю салон - в такій тісноті і у такому шумі (двигун фактично знаходився в салоні, за спинами екіпажу, у екстремальних температурах (у Лівійській пустелі, де проходили частина змагань, дуже спекотно), працював екіпаж, якому не варто допустити жодної помилки, адже швидківсь по бездоріжжю пустелі на прямих ділянках сягала понад 200 км/год. Вібрації були такими, що розсипалося олово у місцях паяння електроконтактів, тому в авто було продубльовано всю електрику.
Изображение

панель для штурмана
Изображение

Робоче місце пілота
Изображение
Изображение

гроза німецьких автобанів 90-х
Изображение

поліцейський 911
Изображение

Porsche Carrera GT - карбоновий кузов, надзвичайно ефективна аеродинаміка.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

зверніть увагу на коробку передач - фактично вона висить у повітрі
Изображение
Изображение

сучасне авто в розрізі.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Враження, коментарі, цікавостки про подорожі, та все, що

СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 11:07
crayfish
ралійний 911-й
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

а це чорне коло, де ставши на нього можна почути звуки різних легендарних моделей Порше від історичних до сучасних
Изображение

еволюція над легких і міцних коліс Порше.
Изображение
Изображение

еволюція кермового колеса - я тримався за саме перше...
Изображение

... і саме сучасне
Изображение
Изображение

у музеї, окрім авто, я маса архівної документації, фото різних історичних подій, масштабних моделей автомобілів та багато іншого
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

маленька частинка вітрини із модельками Порше, дуже багато модельок Фольксвагенів.
Изображение