тут может быть Ваша реклама

Фольксвагенщина галопом.

Обо всём за рубежом.

Модераторы: Romanoproddi, Чивас, Мановар, stas, crayfish, ВалераК59

Фольксвагенщина галопом.

Сообщение leopolis » 18 окт 2017, 21:12

Цілий минулий четвер метався на роботі, приїхав ввечері додому годинка десята, посеред ночі вхопив легку торбу і в аеропорт. Закордонний паспорт, куплений заздалегідь недорогий квиток і безвіз... контроль в аеропортах став дуже строгий - я давненько не літав, років вісім напевно.
Літак смішний з пропелерами, година з чимось - і вже Польща місто Бидгошч, там відразу в авто і газу - 400 км на Берлін. Восьма година ранку - стоїмо в передмісті берліна на якомусь безкоштовному паркінгу, периметр паркінгу - стоянка для роверів, більше подібна на музей. Впала в очі відсутність популярних у нас МТВ, всі велосипеди - міські пересувалки аля Україна... по деяких видно, що стоять вони вже тут кілька років.
Сідаємо в електричку. Якби моя подорож обмежилась лише берлінською електричкою - я б вважав її вдалою - бо ті електрички це для мене був шок. Я навіть почав думати - після тих берлінських електричок і метро - що наша цивілізація не є геть тупиковою. Величезне місто і абсолютно комфортний громадський транспорт - без тісняви, без негативу, все дуже зручно, навіть величезні вузлові станції, на яких сходяться різні напрямки і надземка з підземкою - безлюдні, а про те що в метро, в електричках і на станціях повно людей з велосипедами - я навіть собі такого не міг уявити. З роверами тут не тільки можна - навіть треба, це всіляко заохочується, хочеш - приїхав велосипедом на паркінг, сів на поїзд поїхав куди треба, хочеш - приїхав на авто, взяв з паркінга велосипед, сів на поїзд-метро і їдеш з велосипедом. Комфортно навіть у часи пік - поїзди і станції вільні... Це неймовірно.
Приїхали в центр. Всі ті їхні ворота, пляци і шпілі - це оскільки-поскільки, мене вразила кількість авто на центральних вулицях. Я згадав наш есесесесер 70-х... Вулиці вільні, повітря чисте. Корків я не бачив. Автомобілі вигнані з центру міста - дорожнечею паркінгів, екологічними наліпками чи ще не знаю чим - але я бачив берлінські порожні електрички, і паркінги біля них, і я нічого не маю проти. Місто для людей, а не для нервових водіїв.
Вартість проїзду гнучка, ми вибрали один квиток для групи з 5 осіб, це вартувало 20 евро без копійок - на цілий день поїздок для п"ятьох. Я б сказав - що це недорого як для столичного транспорту, і для туристів які можуть цілий день промандрувати. Станції метро і електричок - без того нашого сталінського пафосу, типу масковскоє мєтро самоє красівоє в мірє. Все просто і раціонально, і чисто.
Вертаємось до свого авто, їдемо на автобан і жарим далі. Автобани в німців безкоштовні, вони десь зараз почали возбухати - чому ми платимо вам за ваші автобани, а ви нам нє - я їх заспокоїв, - розслабтесь, Україна з вас гроші за автобани не бере.
Ще 400, і ми в якомусь німецькому селі, назва не вимовляється. До Гановера, Гамбурга і Бремена - однаково по 60-70 км. Вечеря у колі німецько-польської далекої жінчиної родини з українським корінням, і перший день мандрівки завершився. Не віриться, що я ще вчора був на роботі у цей час.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение leopolis » 18 окт 2017, 22:22

Другий день до обіду мав бути Бремен. Але поки мої спали, я пішов прогулятись трохи Німеччиною, хатина у якій ми жили - на краю села, я вийшов і пішов у поле. Дерева всі зелені - у нас уже листя скидають, а тут сонце виглянуло і ніби ще літо. Стежка через поле - асфальтована ідеально рівна, дуби вздовж висаджені рівненько, йду в поля - трактори-комбайни працюють, птахи співають, і тут рраз - знаходжу біля стежки гарнесенький смітник, я аж голову в нього запхав - чи це для сміття, чи може якийсь прікол... нє, для сміття. Дивина... йду далі - ще один смітник. Під крислатим дубом - у затінку - зупиниться колгоспник, закурить чи що - а де сірник викинути?
Один недолік - став я посеред цього поля, озирнувся - і п"ять сіл нарахував навколо у різних напрямках світу. Тіснота...
Далі Бремен. Зупинилися десь в районі університету, на паркінгу біля трамвайчику, це окраїна міста, нам у центр. Недалеко - височезна башта університету - дивлюсь я на неї і розумію - що в бременського універу і в наших спільними є тільки назва.
Изображение
Трамваєм їдемо в центр - а центр Бремена це готика і середньовіччя. Мекка для туристів, майже як Львів, тільки тут більше Бремену.
Вертаємось у своє село. Нас чекає забава - ми приїхали на весілля, і не на просте - на срібне та ще й німецьке. Отака дивина... шановні гості, дорога родино, приготуватися.
Урочиста частина відбувалася в старовинній 1260 року протестантській церкві, кірха по-їхньому. Я вже трохи звик до німецького підходу, нас посадили в зручні крісла поруч їхнього пастора, чи як він там - на місця для дорогої родини, роздали спеціально під цю подію віддруковані матеріали... і через якийсь час я вже разом з усіма під орган співав з цього конспекту якісь балади чи гімни, я не розумію їхньої мови, але є в руках текст, грає орган - чому б і не підспівати хоч і неправильно прочитавши. А сам собі думаю - офігіти, я в німецькій кірсі співаю німецькою мовою якийсь псалм, а ще півтори дні тому я був на роботі і чи міг подумати про таке. Але я ось що мислю про німців, вони ж змогли збудувати берлінську електричку, - а зробити так щоб я підспівував німецькою напевно набагато прощє.
Потім ми пішли бухати - напишу далі як - а тут на відео для настрою поляки зажигають, українського походження:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IQSeQECql0Q[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=IQSeQECql0Q
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение gavrilov8 » 19 окт 2017, 07:37

:JC_JC_goodpost: :co_ol:
Аватар пользователя
gavrilov8

 
Сообщений: 155
Зарегистрирован: 12 ноя 2011, 14:06

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение vovat2 » 19 окт 2017, 08:26

:JC_JC_goodpost:
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 653
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение stas » 19 окт 2017, 09:28

:co_ol:
Далі ! :bra_vo:
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9657
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение leopolis » 19 окт 2017, 09:48

Далі йдем на власне забаву. Мені було цікаво глянути - бо наш сучасний формат крутої забави це кабак з назвою "панська гора" "козачок" "якась там оселя" - за містом, подалі від очей. Мене у них завжди чомусь переслідує відчуття, що це "мусарскі" проекти - на гроші, які нашим рідним митникам-прокурорам не було куди дівати, будується проект на тему, яка їм всім найближче близька - пиячити і рішати вапроси. Тут же кабак більше подібний на клуб - невеличка сцена, великий зал, добра апаратура - тут можна запросто ставити виставу, проводити засідання чи збори, ну або так як зараз. Бар великий при вході в зал. Столи всі нумеровані, місця розподілені, ну це і у нас зараз так. Наш стіл номер 2 - "дорога родина", за номером 1 тато-мама-діти внуки, а далі - стіл старі сусіди, стіл сусіди зарашні, робота і т.д. Всього чоловік 100. Столи порожні - тільки ножі-виделки і всякі скляні причандали для пиття, дві пляшки вина, потім цьоця-офіціантка принесла два срібних цеберка з пляшками горівки. Закуски ніякої. Запитала щось - я зрозумів типу сік-кола-вода - вибрав колу, принесла цеберко з охолодженою колою. Я взяв пляшку горілки, став вивчати етикетку - типу знаток, з зерна якого року урожаю спирт? Виявилось - це мінеральна вода... це ж треба, а як подібно... Принесли по тарілці грибної зупи. За той час поляки наші сусіди по столу збігали в бар і принесли собі по стопочці білої - ну що ж, я не гордий, теж сходив. Водка Горбачов, Берлін - я її сьорбнув, дивлюсь на кєлишок - а на ньому риска 20 мілілітрів... а на вигляд як справжня. Почав вивчати всі бокали-стакани - а вони усі з рисками, німці люблять точність. І принцип такий - хочеш сьорбнути - йдеш до бару береш що хочеш. Коли пішла жара - барменші як білки в колесі - віскі-кола, водка, джин-тонік - але це все добровільно, через бар, а там пару людей і трошки чекаєш, відходиш, спілкуєшся, я від віскі з колою став добре розуміти польську, а від джину з тоніком - навіть трохи німецьку, але то вже десь аж під ранок. Німці виявились люди дуже відкриті - якийсь старичок хоче пригостити тебе особливим лікером - розповідає, що коли він колись плавав на кораблях то з тим лікером була якась історія - показує етикетку, мішає щось до купи... але то все абсолютно ненав"язливо і під повним контролем. Так само з їжею. Прийшов час- старша офіціантка оголосила - другий стіл бітте брати їсти - довжелезний ряд контейнерів з їжею на спиртовках, береш тарілку накладаєш, щось дуже сподобалось - йдеш береш іще. І все! Наситився - і не хочеш більше, нема такого свинства як у нас - коли та їжа зі столів на тебе дивиться, ти по кавалку кожного взяв, випив, закусив, перше-друге-десяте - і ти вже не людина а худоба. Мені такий німецький формат дуже заімпонував. У нас на весіллі ти поглинаєш відро вінігрєту, а якщо весілля круте то три відра - навіть найвишуканіші страви, перемішані між собою і з нашим важким алкоголем і у великій кількості, це свинство... І що цікаво - у нас вже теж почали робити окремо бари, окремо десертні столи, "козацькі" столи - але це чомусь не замість нашого застільного свинства - а навпаки, в додаток до нього. Ти навіть якщо зможеш вилізти з-за нашого щедрого українського столу - то тебе там в тих барах-і козацьких столах доб"ють.
Тут-же - повний контроль самого себе. Ти будеш ситий, хмільний трошки, веселий і розкутий, але не більше.
Потім почалися танці - і танці аж до ранку, поляки разів 10 заряджали свою хітяру "буде забава",група називається "Груди" або напевно "Цицьки"
https://www.youtube.com/watch?v=Pqaxe5o2Apo
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение leopolis » 19 окт 2017, 10:19

Танцювали всі. Бабульки-німкені і всі хто був годен. Я колись давно мав нагоду побачити німецьку дискотеку - веселу і безпощадну, але вже призабув... а тут таке - починається якась мелодія - молодьож впізнає радісно кричить - дружно сідають дупами на підлогу один за другим впритул довгим рядком - і дружно починають розхитуватись в такт, імітуючи руками і тулубом типу греблю веслами на човні... потім старики приєднуються позаду, у кого ще ноги згинаються, дуже весело. Є у них якась така дискотечна груповуха в традиції. Був такий фільм "Велика прогулянка", так там був момент де німецькі офіцери розважались, гарцюючи верхи на стільцях, дуже характерний момент для їхніх розваг. А так - німецька дискомузика, польська, балканська і хіти 80-х - якщо замінити польські мелодії на дзідзя чи ласковий май хто як любить - то все як у нас майже.
Зранку прийшли у свою хатину, переспались трохи. Я ще раз - перед пізнім сніданком і дорогою додому- пішов пройтись по німеччині. Вразила кількість коней, але коні тут не працюють, вони радують око. Дойшов до місця, де малих дітей навчають верхи. Ідилія.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение Ddream76 » 19 окт 2017, 12:13

Вам, шановний, потрібно книжки писати.... про мандри европою))).
0677086912
Аватар пользователя
Ddream76

 
Сообщений: 116
Зарегистрирован: 08 фев 2013, 10:18
Откуда: Ракитное что в Киевской области
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1Z 1.9TDI

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение leopolis » 19 окт 2017, 20:15

Ті мандри Європою добігали кінця - виїхали на автобан і вжарили назад до Бидгощі, 800 км тепер вже без зупинки в Берліні. Німецькі автобани - відрізняються від тих що я вже бачив, перш за все вони мають в основному три смуги в напрямку (це усі основні магістралі, неосновні бувають по 2 смуги), по-друге вони дуже заповнені, рух напружений. Їхали туди у п"ятницю - вся права полоса суцільно фури, назад вертались у неділю - автобан просто переповнений легковиками з велосипедами, мотоциклами, кінними причепами, кемперами... рух сповільнений, хоч фур нема бо заборонено. І вздовж усього шляху - грандіозні роботи по розширенню, видно що цей 3-полосний формат себе вже вичерпав. У місцях де ремонт - клеять зверху тимчасову жовту розмітку, розмотуючи її з рулонів, ставлять тимчасові загорожі вздовж, їдеш 100 км, а та тимчасова збірна загорожа не закінчується, я пробував уявити - якщо ту допоміжну загорожу забрати і десь поскладати - це ж гектари займе, масштаб робіт вражає, задіяно величезну кількість складної техніки.
Їхали на хундаї і40 - швидкість 150 була основною, машинка доволі свіжа, але я б сказав що основна маса водіїв пересувається трошки повільніше, десь 120-130, від марки авто це не дуже залежить, були і конкретні пулялки які їхали спокійно. Швидкість на німецьких автобанах необмежена по замовчуванню, але присутньо досить багато знаків, які вимагають на окремих ділянках стримання. Наших Т3-х за всю подорож нарахував 4 шт, 3 на дорозі, 1 фермерська за парканом. Мало.
Аероплани. Моя дружина до цієї поїздки ніколи не літала. її це чомусь гнітило. Я не люблю літати, для мене всі літаки - прекрасні ззовні, але противні всередині, і я її завжди втішав - ти нічого не втратила. Я чудово знаю що статистика безпеки на боці літаків, особливо відносно пересування нашими українськими автобанами. Я знаю переваги літака при перетині кордону ЄС - перевірки в аеропортах строгі, але швидкі... не люблю літати все-рівно. Людина згідно Дарвіна, піднімаючись по стовбуру еволюції - ніколи не відпускала цей стовбур з рук і не літала, тому і вилізла так високо, польоти для людини як для біологічного виду - це збоченство. Коли наш близькомагістральник Бомбардьє наближався до Львова, я думав - сподобалось моїй дружині чи ні, все-таки вуха досить сильно позакладало на зниженні, щось там екіпаж з тиском в салоні не прослідкував. Коли почали заходити на посадку о п"ятій ранку - я дивлюсь на годинник - секунда в секунду, бачу під нами вулицю Городоцьку, нараховую на ній чомусь 10 смуг, і якісь сумніви закрадаються.... так і є, сіли у Варшаві. Хороша штука літак, швидко літає, але буває привозить тебе в іншу країну. У Львові була занадто гарна погода - таке теж буває, теплий осінній безвітряний день - це сильний ранковий туман.
І після того почався наш Великий Європейський Трансфер. Пощастило, що Варшава - "домашній" аеропорт авіакомпанії Льот, вони нас везли-не довезли, тому почали підшуковувати варіанти - а також принесли ящики сендвічів, води, давали сертифікати на аеропортовські ресторани - це не завжди так, деколи їх треба напрягати, тут же все було добре. Але наша дорога з Варшави до Львова пролягла через Відень і Київ... три перельоти замість одного. Деяким попутникам пощастило більше - летіли прямо у львів пізніше, дехто пізніше через Київ. Ми були сім"єю з дитиною - тому для нас трьох підшукали саме такий трансфер, по іншому не виходило, місця на прямий рейс були аж завтра. У переліку нашого авіапарку відповідно з"явилися додатково два ембрайєри і красень-боінг, стиковки між рейсами були від семи годин до семи хвилин, наш літак запізнився до Києва, ми перебігаємо з терміналу на термінал, дивимось на секундомір, - моя дружина. хекаючи, заявляє: "Ноги...моєї...більше тут не буде" Думаю, їй сподобалось.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1259
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение ac 9981 » 21 окт 2017, 19:47

З поверненням! Привикай до реаліїв рідної Батьківщини!
ac 9981

 
Сообщений: 86
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t3 1989
Тип двигателя и объем: 1,6 turbo

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение Чивас » 22 окт 2017, 00:07

Як завжди приемно читати )ua)
Слова стоят дёшево, мы платим свинцом!
---
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Чивас
_Рада форуму
 
Сообщений: 4700
Зарегистрирован: 10 янв 2011, 23:44
Откуда: Конотоп
Модель и год выпуска машины: Т-4 2000 белый
Тип двигателя и объем: 2.5 ajt 262 тыс км

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение vit » 03 ноя 2017, 09:09

:JC_JC_goodpost: )ua) :uch_tiv:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6887
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Фольксвагенщина галопом.

Сообщение Славіша » 04 ноя 2017, 22:25

Спасибо дєду за побєду.
Славіша

 
Сообщений: 703
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d



  • Объявления
ДОБРОВІЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW

Вернуться в Вокруг света

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1