Зараз сформулюю питання, задай йому пліз.
Може відповість правдиво. Бажано з ссилками на відповідні пункти законодавства.
П.С. лічильник газу у
нежитловому приміщенні. Постачання газу
не для населення.1. При зняття газ. лічильника на повірку, які умови його перевезення до організації яка його робить повірку. Чи обов'язково запаковувати та пломбувати упаковку з лічильником, щоб в нього не потрапили сторонні предмети та бруд які можуть мати вплив на похибку. Складається акт про пломбування пакету?
2. Яким чином регламентується встановлення технологічної вставки на період повірки - тобто чи потрібна на це окрема заява власника чи зобов'язані ставити замінні лічильники на період повірки з обмінного фонду.
3. В якій термін повинні зробити повірку ? Від дати демонтажу. Читав що протягом одного дня. Якщо ні, якій принцип та строки доставки до організації. яка проводить повірку.
4. У випадку якщо лічильник не пройшов повірку, яким чином мусять про це повідомити і в які строки?
5. В яких випадках лічильник Галлус2000 Г4 піддається ремонту, 2003 року випуску, накрутив 9200м3 (похибка при повірці начебто 19,5%).
6. Від чого може статися така похибка? Брудний газ, пошкодження під час транспортування, монтажу/демонтажу, штучне пошкодження ? В лічильнику щось калатає.
7. Якій термін повірки лічильника, якій використовується лише для опалення в нежитловому приміщенні . Є така інфа -
Міжповірочний термін для лічильників, які використовуються у побуті ( для населення, опалення невиробничих приміщень на підприємствах - 8, а окремих моделей - 10 років.