Сигнал додаткової секції світлофора

Ссылки на юридические и законодательные сайты

Модераторы: stas, Мановар

Правила форума
Реклама запрещена

Сигнал додаткової секції світлофора

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 18:29

Мучає мене одне питання. На місцевому форумі мені пояснили що я порушник...
мав неприємну розмову з гаішниками, посперечались трохи, протоколу при мені не писали але запрос все одно потім в ДАІ кину...
Так ось Тернопіль, їду від Збаразького кільця в сторону Оріона і хочу повернути на Злуки, займаю крайню ліву смугу, там світлофор з додатковою секцією наліво...загоряється основне зелене (стрілка не горить) і я виїжджаю на середину перехрестя, пропускаю авто і повертаю ліворуч, а там з розпортертими обіймами вже чекають кровососи.
Хотіли приписати проїзд на заборонений сигнал світлофора, я попросив докази і даішник на свому Панасоніку продемонстрував як я виїжджаю на центр перехрестя при чому сигналів світлофора не видно...ну тут суперечки і таке далі але поняв шо на лапу не дам і відпустив. Але суть не в тому...
Мене хвилює питання правильності проїзду...

ПДР
8.7.3. Сигнали світлофора мають такі значення:
з) вимкнений сигнал додаткової секції забороняє рух у
напрямку, вказаному її стрілкою (стрілками).

г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції



на основному зеленому повинні бути нанесені контурні стрілки (прямо і направо), тоді я згідний - я порушив...
але на цьому перехресті основне зелене без стрілочок тому я трактував його як дозволений рух у всіх напрямках і пох на стрілку, яка вмикнулась із зеленим десь через 20сек...
ну а якби я був з іншого міста і в темноті не побачив негорящої дод секції, а повертав на основне зелене? знов у ж таки порушення? якось так..
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:00

шо нема водіїв тут? :-)
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение leshiy_40 » 10 апр 2011, 20:04

Мановар
-не хотів розтроювати, але ти порушник. (як нормальні юристи попадуться, то ні)
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:06

незгоден
та говори як є :-)
я буду до правди докопуватись :uch_tiv:
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение leshiy_40 » 10 апр 2011, 20:07

- дорого ниньки пиравда матка коштує... :du_ma_et:
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:09

запрос в ДАІ безкоштовний
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение leshiy_40 » 10 апр 2011, 20:19

Мановар
а ти на яку відповідь від них розраховуєш... :-) Тиж не сьогоднішній.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: ГАИ и водители

Сообщение stas » 10 апр 2011, 20:32

Мановар
Мені завжди дивно було якого біса можна повертати тільки на стрілку а на головний світлофор - ні. Бред. За кордоном такого немає. В такому разі мали-б вішати два світлофора.
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9689
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:34

папір все витримує, згадай боротьбу львівянина крейфіша :uch_tiv:
Стас, такі світлофори стоять з порушенням ДСТУ я майже до істини докопався ...
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение stas » 10 апр 2011, 20:35

Мановар писал(а):Стас, такі світлофори стоять з порушенням ДСТУ я майже до істини докопався ...



Вже добре....

Давай виклади в окрему тему.
VW T2 ??? 1979
VW T4 2,5 2003 TDI
Аватар пользователя
stas
Адміністратор
 
Сообщений: 9689
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 21:57
Откуда: Івано-Франківськ
Модель и год выпуска машины: T4-2003 / Т2-1979
Тип двигателя и объем: 2,5tdi, AJT/ ???

Re: ГАИ и водители

Сообщение jeka.s » 10 апр 2011, 20:35

вообще-то по правилам на основном зелёном должны быть стрелки направления движения при дополнительном зелёном, но видать этот дополнительный установили позже основного, а на том стекло не поменяли, ночью действительно можно легко нарушить если не местный, это как у нас стоит знак стоп, по правилам я должен остановиться, но при повороте на-право полоса для разгона, отсюда- знак стоп должен распространяться на полосы для проезда прямо и налево, а на полосе для разгона должен стоять знак уступи дорогу, но вся прелесть этого в том что гаи и дорожная служба это две организации которые не дружат с головой, дорожники поналепили знаков, а гаишники штрафуют за их маразм
Аватар пользователя
jeka.s

 
Сообщений: 228
Зарегистрирован: 02 дек 2010, 15:35
Откуда: Херсон

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:44

jeka.s писал(а):вообще-то по правилам на основном зелёном должны быть стрелки направления движения при дополнительном зелёном

+100500
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение vizit-3 » 10 апр 2011, 20:45

согасен с нарушеним :a_g_a: . Правда на основном зеленом должна быть нанесена стрелка прямо и направо...
vizit-3

 
Сообщений: 10306
Зарегистрирован: 19 сен 2010, 22:43
Модель и год выпуска машины: *
Тип двигателя и объем: *

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 20:47

vizit-3 та в тому то і справа що я знаю якщо є контурні стрілки на основному, то на виключену дод секцію їхати не можна...але стрілок то нема :nez-nayu:
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение vizit-3 » 10 апр 2011, 20:53

Я-то это уже понял, только если в другой раз возникнет такая ситуация -тебе нужно сделать фотосъемку ВСЕХ режимов светофора, чтобы потом, в суде, переложить вину с себя на СМУ ГАИ!!! А так- все равно не прав..... :ne_vi_del: ИМХО...
vizit-3

 
Сообщений: 10306
Зарегистрирован: 19 сен 2010, 22:43
Модель и год выпуска машины: *
Тип двигателя и объем: *

Re: ГАИ и водители

Сообщение leshiy_40 » 10 апр 2011, 20:55

Мановар
- дерзай, розкажеш чим закінчилось.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 21:00

Короче так, є такий гост ДСТУ 4092-2002 "СВІТЛОФОРИ ДОРОЖНІ
Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки" http://proftaxi.org.ua/zakon_ua.php?z=124 можете його собі розпечатати щоб не попадати на розвод... :uch_tiv:
Так ось виходячи з цього госту цей світлофор, що я зобразив на першому фото (якраз мій випадок "порушення") взагалі є дублюючим і відноситься до групи світлофорів Т3, які самі по-собі не можуть бути встановлені на перехресті, а лише дублюють основний світлофор. Крім того вони повинні бути меншими від основного світлофора і встановлуватися нижче основного
7.4 Транспортні світлофори типу 3 треба застосовувати як повторювачі сигналів світлофорів типу 1 у разі, якщо їх видимість ускладнена для водія першого транспортного засобу, що зупинився біля стоп-лінії на крайній смузі проїзної частини даного напрямку.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 21:01

там мають обов"язково бути такі світлофори
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 21:03

vizit-3 писал(а):А так- все равно не прав.....

якщо є порушення стандартів, то вину мою не доведуть...
leshiy_40 писал(а):- дерзай, розкажеш чим закінчилось.

запит буду слати :uch_tiv:
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: ГАИ и водители

Сообщение Мановар » 10 апр 2011, 21:05

+ прочитайте це :uch_tiv:
Додаткова секція світлофора
На наших вулицях часто можна побачити світлофор, що має додаткову секцію. Для прикладу припустимо, що додаткова секція містить у собі зелену стрілку, яка дозволяє поворот направо. І типова ситуація: дві смуги для руху - з лівої поворот тільки наліво, з правої, відповідно, тільки направо. На світлофорі горить основий зелений сигнал. Ліва смуга автомобілів сміливо починає рух наліво, права стоїть, чекаючи, поки увімкнеться додаткова секція. Чи правильно чинять у цій ситуації всі учасники руху ми зараз і спробуємо розібратись.
Не будем звертатись до державних стандартів, чи подібних документів. Як правило, про них відомо вузькому колу спеціалістів. Зазирнемо, натомість, у правила дорожнього руху. Отож, який пункт правил регламентує нам, звичайним автомобілістам, правила проїзду перехресть, обладнаних світлофорами. Насамперед це:
п.8.3 Сигнали світлофорів, крім жовтого миготливого, мають перевагу перед дорожніми знаками пріоритету.
п.8.7.3 а) зелений дозволяє рух;
Все, думаю, на цьому можна було б зупинитись. У нас горить зелений, він дозволяє рух. Чому ж тоді стоять автомобілі у правому ряду, і покірно чекають ввімкнення додаткової секції? Читаємо далі:
б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.
Про тут є одне але. Уявіть, що на вулиці йде дощ, година пізня, фари зустрічних машин, відбиваючись від мокрого асфальту, сліплять в очі. Ви вперше рухаєтесь вулицями незнайомого міста. Чи здатні будете ви за таких умов розгледіти, є там на світлофорі додаткова секція, чи немає? Передбачивши це, в правилах існує ще один гарний пункт:
г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;
У нашому випадку ніякої контурної стрілки світлофор не має. Отже рух дозволений у всіх напрямках.

Такі ситуації не поодинокі, і ними часто користуються нечесні інспектори для своєї наживи. Хоча насправді вина тут дежить на дорожніх службах, які встановили неправильний світлофор на перехресті. Тому, якщо така ситуація відбувається біля вашого будинку, не стійте осторонь — повідомте про неї у найближчий відділок ДАІ.
Отож, підсумуємо. Зелений сигнал основної секції світлофора, що не містить стрілок, дозволяє рух у будь-якому напрямку. Якщо ж світлофор обладнаний додатковими секціями, основна обов'язково повинна мати стрілку. Вона й буде вказувати інші дозволені напрямки руху, ніж сигнал додаткової секції.
Маю надію, що ви засвоїли цей простий урок, і надалі будете уважнішими на дорогах свого міста. А у разі виникнення спірної ситуації з інспектором, знатимете, що йому відповісти.
Скопіював з Взяткам нет.
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

След.

Вернуться в Юридические ссылки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1