Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Ссылки на юридические и законодательные сайты

Модераторы: stas, Мановар

Правила форума
Реклама запрещена

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 06 июн 2011, 09:57

Назар Ружицький - він же Ружик :-):
Знаємо таких! :dr_ink:
Давненько він на зустріч не з"являвся... :JC_threaten:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение Мановар » 06 июн 2011, 22:49

На весіллі з ним гуляв :-)
Він двойорідний брат нареченої, а молодий - мій ліпший колєга :-):
Він був за кермом, а поруч дружина...
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 07 июн 2011, 09:50

:co_ol:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 07 июн 2011, 10:45

Ну що-ж. Все, наче, в порядку, вибачення будуть вже у четвер (09.06.2011) у газеті місця Львова. Газета зветься "Ратуша", її тираж 20 000 примірників. Спробую максимально розповсюдити цю інфу серед свого кола знайомих, і постараюсь купити побільше примірників
Скан виложу тут обов"язково!
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение kds » 07 июн 2011, 10:50

Ждем! :uch_tiv:
Это впервые будет такое в жизни автомобилистов. :bra_vo:
Т-4 чистый пассажир.ААВ 2,4Д. 94г.в.

Скайп dronho1
Аватар пользователя
kds

 
Сообщений: 16584
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 17:06
Откуда: Донбасс

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 09 июн 2011, 10:24

Ну ось і я дочекався:

Изображение


газета "Ратуша" від 09.06.2011
B-)
Последний раз редактировалось crayfish 09 июн 2011, 11:26, всего редактировалось 1 раз.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 09 июн 2011, 10:25

:ya_hoo_oo: :ya_hoo_oo: :ya_hoo_oo:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение kds » 09 июн 2011, 10:55

Батальон ГАИ Львова уже принес извинения за незаконные действия
Четверг, Июнь 9, 2011 - 10:54, Гость


Я думаю и до Херсона это дойдет,вот сегодня львовская газета Ратуша опубликовала извинения человеку,за неправомерные действия сотрудника ГАИ,который уже там не работает!
http://fotky.com.ua/view/full/91955_8ejwl
Этому предшествовала очень долгая и юридически грамотная позиция водителя.Есть весь пакет документов по этому долгому делу,приятно читать такое.
Я думаю,что и в Херсоне до этого дойдет.
Как говорят-с почином!
http://roadcontrol.org.ua/node/1027#comment-33258
:bra_vo:
Т-4 чистый пассажир.ААВ 2,4Д. 94г.в.

Скайп dronho1
Аватар пользователя
kds

 
Сообщений: 16584
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 17:06
Откуда: Донбасс

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 09 июн 2011, 11:13

Ого! не знав я, що вже в ДК мої публікації є :smu:sche_nie:
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение kds » 09 июн 2011, 11:24

Вы несете пользу людям!
Т-4 чистый пассажир.ААВ 2,4Д. 94г.в.

Скайп dronho1
Аватар пользователя
kds

 
Сообщений: 16584
Зарегистрирован: 11 авг 2009, 17:06
Откуда: Донбасс

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 09 июн 2011, 16:27

Резюме:
- сержанта міліції Окілка О. Т. - звільнено;
- заступнику командира взводу ДПС п. Свищу В.П. - оголошено догану;
- командира взводу ДПС капітана міліції Маковецького Т.Р. - притягнуто до суворої дисциплінарної відповідальності (мабуть теж догана);
- командиру батальйону ДПС і його заступнику обидвоє в чинах майора міліції - мали наганяй від начальника міського ДАІ та особисто їздили за мною для персонального вибачення (так само як і капітан міліції Маковецький Т.Р.).

Мій результат спілкування з державтоінспектором.
або
Від протоколу до публічних вибачень за 193 дні.

Початком акції можна вважати зупинку мого автомобіля сержантом міліції (тепер уже колишнім сержантом міліції). Це сталося 28 листопада 2010 року. Не буду вдаватися у подробиці цього малоприємного, для кожного водія дійства, але його результатом стало моє справедливе незадоволення роботою державтоінспекції та вкрай низький рівень свідомості даного сержанта, його рівень знання чинного законодавства. Отримавши від сержанта копії протоколу та постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності (у вигляді штрафу розміром 425 грн.), я, із твердим наміром оскаржити несправедливе рішення, подався додому.
Добравшись до комп’ютера, та проштудіювавши інтернет з наміром отримати інформацію про оскарження такого виду постанов, я склав адміністративний позов про визнання протиправною та скасування постанови, за якою мене мали-б притягти до відповідальності, та у перший-же робочий день відніс позов у суд.
02 грудня 2010 року я отримав ухвалу суду про відкриття провадження у моїй справі. Перше засідання (яке виявилось відразу-ж останнім), було призначене на 14 грудня 2010 року.
14 грудня 2010 року відбулось засідання суду, де мій позов повністю задовільнили, про що свідчить постанова Личаківського районного суду.
На основі цієї постанови я склав скаргу на ім’я начальника УДАІ ГУ МВСУ про неправомірні дії посадової особи ДАІ – сержанта Окілки О. Т. де чітко вказав усі негативні моменти спілкування із інспектором із проханням притягти його до дисциплінарної відповідальності та публічно вибачитись. На дану скаргу я досі не отримав відповіді. Коли термін відповіді на дану скаргу минув, я вирішив твердо стояти на своєму і таки добитись відповіді на скаргу.
Тоді, з мого боку, послідувала масова юридична спам-атака в органи МВС, прокуратури, мін. юстиції, департаменту ДАІ. Це тривало до 02 березня 2011 року, коли я отримав лист-відповідь з ГУ МВС підписаний паном Курочка М.І., де мене повідомили, що сержанта Окілку О.Т. звільнено.
Проте, я на цьому не зупинився, бо фактично, це внутрішня справа ДАІ, що робити з інспектором, але вибачень і тим більше відповіді на мою першу скаргу я не отримав. Послідувала друга хвиля юридичного спаму із скаргами та заявами.
І от, 23 травня 2011 року я отримав листа з ГУ МВСУ із повідомленням, про зобов’язання начальника ДАІ м. Львова провести публічне вибачення до 07 червня 2011 року. Дане вибачення має бути опубліковане у львівській газеті «Ратуша» від 09 червня 2011 року. Таким чином від зупинки мене інспекторм ДАІ на дорозі (28 листопада 2010 року) до публікації вибачень (09 червня 2011 року) пройшло 193 дні.
Окремо хочу сказати, що без допомоги працівників Управління ДАІ у Львівській області – публікації вибачень так швидко я би не дочекався. Вони фахово розглянули моє останнє звернення (яке їм передали за належністю з Києва – від Управління ДАІ МВС України). Та скерували до виконання у міське ДАІ наказ із вимогою публічних вибачень на мою адресу.

Мораль цієї історії:

Саме цим прикладом я хочу сказати всім автомобілістам: ми можемо змінити нашу країну, але починати треба з себе - зі свого світогляду, свого ставлення до подій, що нас оточують, не бути байдужим до того, що коїться. Якщо хоча-б такого результату я добився без юр. освіти, без зеленого поняття роботи структури МВС, то що ми б змогли зробити разом? Всім гуртом накинутись на ПРАВОВЕ вирішення звичайних питань - ми би змогли побороти оту купку жалюгідних привладних політиканів, що гноблять нас уже стільки часу.
Як писав Великий Кобзар:
"Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас сила
І воля святая!"
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 09 июн 2011, 16:28

Ну ось і все! Наче є логічний кінець по цій справі.
Тему не закривайте - я впевнений, що це не останній такий випадок
В разі чого - писатиму ще.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение Мановар » 09 июн 2011, 20:43

crayfish
браво!!! :bra_vo:
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14799
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение Romanoproddi » 09 июн 2011, 23:08

ну чувак - з тебе пляшка :-) :-) :-)
Вітаю!!!!!!! і радий за тебе!!!!!
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: Мій приклад оскарження постанови ДАІ (позитивний досвід)

Сообщение crayfish » 10 июн 2011, 07:55

Romanoproddi писал(а):ну чувак - з тебе пляшка :-) :-) :-)
Вітаю!!!!!!! і радий за тебе!!!!!

Приїжджай drink
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Пред.

Вернуться в Юридические ссылки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3