Страница 2 из 3

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 янв 2018, 17:52
Andriy_123
А саму ГБЦ ремонтували?

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 янв 2018, 18:19
Вовчикк
З слів попереднього власника міняв перед продажом ГБЦ з донора, в підзаборному СТО. Прокладку по ходу не металопакет. Та й термостата не було.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 янв 2018, 19:27
Andriy_123
По старій прокладці видно, що проблема в ній?
Краще віддати ГБЦ на перевірку (опресовку). Та й ГБЦ шліфанути треба. Заодно клапани, направляючі, гідрокомпенсатори перевірити.
Бо проблема може не зникнути

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 янв 2018, 20:21
Вовчикк
А при чому тут до охолодження клапана, направляючі,гідрокомпенсатори !!!!???
Мотор тягне добре, не димить, заводиться без проблем.
проблема в підбитій лівій прокладці ГБЦ, через яку давить гази в блок і таке інше. Тут і розбирать не треба вже видно неозброєним оком шо усьо.
ГБЦ звичайно ж буде шліфоваться , це по замовчанню.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 19 янв 2018, 18:25
ac 9981
Вовчикк писал(а):А при чому тут до охолодження клапана, направляючі,гідрокомпенсатори !!!!???
Мотор тягне добре, не димить, заводиться без проблем.
проблема в підбитій лівій прокладці ГБЦ, через яку давить гази в блок і таке інше. Тут і розбирать не треба вже видно неозброєним оком шо усьо.
ГБЦ звичайно ж буде шліфоваться , це по замовчанню.

До охолодження може і не до чого я знаю що цей мотор не так давно робився (якість роботи могла бути не дуже) як знімиш головку все уважно передивись і на циліндри також зверни увагу (це дружня порада)

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 21 янв 2018, 17:48
Вовчикк
Доброго всім. Ну шо голову скинув.Завтра на шліфовку на роботу. По блоку циліндров візуально все вроді гуд. ГГБЦ то же вроді норм. АЛЕ але. Тосол в топку. Начав піджирать люмінь. Після шліфовки однозначно антифриз. Постараюсь купить ВАГовський.
По прокладці знайшов на мій погляд одне місце. В принципі прокладка рівно прилягала. Але прокладка якщо можна так сказати звичайна.Пароніт, або типа того. З моїх вражень при експлуатації Волги. Ставить треба те що завод пише. Всі ті приколи ноухау з полосками герметика,на прикладі Волги не ходили. Постійно пробивало прокладку. Поки не поставив заводського зразка. І не залив антифриз,теж голову тосол жрав.
Фото прикладаю. Хотя й може не те. Але пробой проявлявся коли мотор начинав набирать ,,свою,, температуру.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 21 янв 2018, 22:45
Andriy_123
Ще раз вам пораджу, перевірте ГБЦ. Вартість перевірки набагато нижча ціни запчастин і втраченого часу.
Не один я мав таку халепу і з 1.6 і з 1.9. Візуально ви нічого не побачите, а при нагріві будуть гази. Це хронічна проблема старих форкамерних дизелів з алюмінієвими ГБЦ.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 31 янв 2018, 23:50
Вовчикк
Доброго всім. Ну шо ж на правах звіту. Все більш менш працює.Дуже боявся яких тріщін. Але слава Богу все норм. Пічка гріє.На ХХ температура строхи спадає, але вже не пропадає зовсім.
Ну а на ходу просто жар. Особливо як повністтю прогріється мот. Залив антифриз.Але не імпортний.ВАГовський взагалі космічних грошей стоїть. Поки в тестовому режимі залив вітчизняний.
Бо грошей на реєстрацію пішло, резина по кругу, барабан, замок заж, ремінь ГРМ. Ну й по охолодженню системі теж .То обезжирений зара.
Одне трохи таки радіатор пічки десь підпускає. Як добре прогрів мотора, жар з пічки чується трохи підпахує антифриз. По цьому питання. Чи допоможе який герметик в антифриз. Якісний.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 01 фев 2018, 08:07
leopolis
Герметик в антифриз полікує пічку (необов"язково), але загробить десь-щось інше. Призначення такого герметика - щоб порятувати людині життя (зима, мороз, ніч, треба їхати) Для ремонту він непридатний!
З антифризами така ситуація. Найважливіша складова сучасного антифризу - це інгібитори корозії, те що не дає електроліту (антифриз поступово стає електролітом) зжерти алюмінієву голову. Я десь в американців на самбі бачив - чувак тестером міряє опір між кузовом і рідиною в розширювальному бачку, і були цифри - при досягненні яких той антифриз треба замінити. Це правильний підхід. Електролітом з роками стає будь-який антифриз, навіть оригінальний. Всякі рідини "папрощє" деградують швидше, ну і звичайно повний треш - це коли купуєш електроліт відразу... Для ФВ моторів я бачив навіть таку рекомендацію - при заміні будь-якої металевої частини системи охолодження - автоматом міняти весь антифриз. Типу свіжа залізяка в тому середовищі чомусь стає каталізатором деградації антифризу і подальших неприємних процесів.
Висновок - дешеві антифризитреба частіше міняти.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 28 апр 2018, 10:28
Вовчикк
Доброго всім.Ну шо ж накатаю невеличкий звіт.
Возня вся таж. З ситемою охолодження. З предостанньої заміни корпуса помпи, куда вона прикручується. І після моїх спроб дотянути пару тройку км до дому,коли потікла. Шара не пройшла. Треба було таки тянуть на шворці .
Але як то кажуть то було не все. Мало того що я дав ГБЦ ,,прикурить,,.
Поки їздив з пічкою. Було все більш менш. Хотя тиск після заміни корпуса став в ,,СО,, вище. До прогнивання корпуса.
Але ще більш менш,з пічкою зиму їздив норм. Але як стало жарко, і відключив пічку. Тут все й проявилось. Став випирать антифриз.
Пішли пузирі в бачку. Ну і звичайно їздить нельзя.
Шо ж думаю сам накосячив, треба виправлять. На роботі фрезерую голову. А там свіщі до колодців болтів. Я до аргонщика.
Він скривився.Каже можна в принципі зробить , але в яку суму стане точно не скаже.Знову ж фрезеровка потім.
Приймаю рішення, і нахожу на форумі , людину і купую голову. В зборі вже з притертими клапанами,форсунки, вал ГРМ,свічки накала вобщим з усім гамузом.
В підсумку голова стала в 3600грн+ 210грн доставка. Нова Почта взагалі обалдєла. За 10кг ваги..Сюди знов порокладка 650грн.І туди ж болти 350грн.
Ну і = 4600грн попадалова. Отаке.

P.S. Шось закрутився і не провірив схему підводу патрубків на основний радіатор. Сьогодні провірив , так як вказав на фото пан Кудрик. І вуаля вони таки поплутані.
Цікавить наскільки критично що вони попутані.

Р.P.S. На фото верхня ГБЦ куплена. Нижня моя ГБЦ. Є сквозний свіщ в колодець болта. Наслідки експлуатаціїї на ,,наших,, тосолах.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 01 май 2018, 21:41
Вовчикк
Народ є таке ,,колхозне,, питання. А вірніше думка.
Проблема зараз в мене завоздушується радіатор. Фіг його зна откуда. Втомився виловлювать.
ГБЦ замінив прокладка металопакет ну і таке інше.
Заміна ГБЦ трохи вирівняло обстановку. Закипань немає. Але температура крутиться від норм , до критичної.Приміром як у Зайзера старого пічка. Або сильно холодно , або сильно жарко.

Прийшла думка з огляду на те що кришка в розширювальному бачку вроді 1.1 атм.
І з огляду на те що сама верхня точка радатор. (пробка). І воздух всей йде туди,плюс помпа качає.
А чи не вкрутить замість пробки клапан . Тобто взяти і нагло ,,приколхозить,, туда клапан. Скажемо на 0.8атм.
Щоб цей довбаний воздух стравлять.Бо як тільки воздушну пробку убираю, все зразу стає норм.

Не стісняйтесь ))) виказуйте думки. Буду дуже вдячний.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 02 май 2018, 08:44
leopolis
Став у найвищій точці радіатора клапан такий як на бачку 1,1, і шланг переливу в компенсаційний бачок ( недавно на росфорумі дядько ставив двигун від рено впоперек з хондокоробкою, і охолодження так зробив. Все спереду біля радіатора). Бо якщо зробиш по своєму, то з одного боку буса будеш воду доливати, а з другого вона буде втікати разом з повітрям при розширенні від нагрівання.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 02 май 2018, 11:09
SergPassSyn
Коли у мене через тріщини в головці йшли гази в систему охолодження доводилось кожного дня розвоздушувати радіатор.
Коли стояли круглі фари то незручностей це не викликало - бо ключик чітко проходив у решітку і відкручував спускний болтик, але коли встановив квадратну оптику, потрібно було знімати решітку, а це стало незручно.
Першим кроком поставив шланжик з соском до того болтика і вивів у решітку (і кожного вечора стравлював гази), потім мені набридло це робити, другим кроком я протягнув пластикову трубку до мотору і підєднав разом з патрубком що йшов з пічки на вхід до розширювального (основного) бачка.

Таким чином "зловив" гази в основному бачку і при підвищенні тиску вони переходили у переливний.
Причому на магістраль пічки поставив дод помпу щоб гарно прокачувало і виганяло гази з пічки.
Так їздив два роки, потім зробив головку, проїхав 10т км, і як знову побачив що пішли гази, скинув головку а там знову тріщинка, плюнув і поміняв мотора взборі.

П.С. В мене небуло оригнального павука, а був колхоз зі шматків, тому можна було легко змінювати конструкцію системи охолодження, і основний бачок від бензинової версії (з малим верхнім входом).

На даний момент конфігурація трохи інша, вірніше така як на гольфі 3.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 17 май 2018, 19:56
Вовчикк
Доброго всім. Накатаю звіт для тих хто надумає цей пепелац купувать.Ну шо народ трохи навтикав. :ps_ih: :ps_ih: :ps_ih: :-)
І вийшли можливо непотрібні затрати . Хотя є тепер в запасі ГБЦ ,форсунки, свічки накалу. olen
Щоб хто не вскочив по незнанню як я.
А причина революціїї в ,,СО,, виявилась до банального смішна. А можливо і фантастична. :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok:
А суть в тому що всі мої маніпуляціїї, а це правильнне підключення радіатора, (там є різниця як виявилось), термостат викидав, глушив внутрішній контур,виточив штуцер під шланжик, і виводив окремо бачок.
Все це давало єфект, але проблему не вирішувало.Воздух в систему все одно давило.
От сидів яі думав шо ж за чудеса,чому завоздушується ,,СО,,. І остався в моєму списку один пункт, а це шланг контрольки. Який впаяний заводом в основний патрубок взагалі патрубков там багато smile2 ).І йде на розширювальний бачок.
І шо мене ввело в оману так це його товщина. Там 20мм. Ну думаю шо там може забиться.
А виявилось може. На місці припайки до основного патрубка, всередині виявилось стоїть вставка.І тій вставці отвір 5-6мм.
І треба ж було з усієї обширної системи охолодження, з кучою патрубків, мотора. Кусок обрізаного застившого герметика,з носика тюбика герметика,затянуло не куди інше, як в цю грьобану ,,дюрку,, контрольки.
І ,,революція в системі охолодження, Течика гарантовано.
Я розрізав цей патрубок, бо інакше ніяк нельзя було витащить. І відкруткою видавив цей кусочок герметика.
Івуаля п"ять минут рорботи,спрацював клапан на кришці бачка, випустив повітря. я щез радіатора через пробочку випустив.
і всьо.
Я просто був в шоці :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok:
Отака історія. Мабуть я таки лохонувся. olen olen olen olen
Але ж хто міг би подумать. :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok: :-)

P.S. Провіряйте все , даже якщо ви впевнені .

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 17 май 2018, 22:51
Мановар
Вовчикк
:-ok-:
добре що знайшов демона :-)
за то конструкцію добре вивчив і практику дістав :-)

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 17 май 2018, 23:04
Вовчикк
Таки так. Практика велике діло :-)
Ранком як на роботуїду стрілку температури не бачив. Робота поруч. шось я думаю треба термостат на місце тулить.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 май 2018, 02:13
kudrik
Вовчикк писал(а):..... Кусок обрізаного застившого герметика,з носика тюбика герметика, затянуло не куди інше, як в цю грьобану ,,дюрку,, контрольки.
І ,,революція в системі охолодження, Течика гарантовано..... .


Вовчикк писал(а):..... На верхньому вході в бачок ну так якісь інколи бульки проскакують. Не сказать щоб піна, але трохи є.....

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 май 2018, 17:17
Вовчикк
То бульки шли знижньго патрубка. Бо повітрю діватись нікуди було

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 май 2018, 17:39
kudrik
Вовчикк писал(а):То бульки шли з нижньго патрубка......


То бачок такой чистый, что фиг что поймёшь.........:) :)

Re: Хелп по ситемі охолодження.

СообщениеДобавлено: 18 май 2018, 22:47
Вовчикк
Ну в принципі він просто жовтуватого відтінку :-)