Хелп по ситемі охолодження.

Ремонт и обслуживание

Модераторы: Мановар, stas, кацык, Or4ik

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Andriy_123 » 18 янв 2018, 17:52

А саму ГБЦ ремонтували?
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 665
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 18 янв 2018, 18:19

З слів попереднього власника міняв перед продажом ГБЦ з донора, в підзаборному СТО. Прокладку по ходу не металопакет. Та й термостата не було.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Andriy_123 » 18 янв 2018, 19:27

По старій прокладці видно, що проблема в ній?
Краще віддати ГБЦ на перевірку (опресовку). Та й ГБЦ шліфанути треба. Заодно клапани, направляючі, гідрокомпенсатори перевірити.
Бо проблема може не зникнути
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 665
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 18 янв 2018, 20:21

А при чому тут до охолодження клапана, направляючі,гідрокомпенсатори !!!!???
Мотор тягне добре, не димить, заводиться без проблем.
проблема в підбитій лівій прокладці ГБЦ, через яку давить гази в блок і таке інше. Тут і розбирать не треба вже видно неозброєним оком шо усьо.
ГБЦ звичайно ж буде шліфоваться , це по замовчанню.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение ac 9981 » 19 янв 2018, 18:25

Вовчикк писал(а):А при чому тут до охолодження клапана, направляючі,гідрокомпенсатори !!!!???
Мотор тягне добре, не димить, заводиться без проблем.
проблема в підбитій лівій прокладці ГБЦ, через яку давить гази в блок і таке інше. Тут і розбирать не треба вже видно неозброєним оком шо усьо.
ГБЦ звичайно ж буде шліфоваться , це по замовчанню.

До охолодження може і не до чого я знаю що цей мотор не так давно робився (якість роботи могла бути не дуже) як знімиш головку все уважно передивись і на циліндри також зверни увагу (це дружня порада)
ac 9981

 
Сообщений: 116
Зарегистрирован: 27 сен 2014, 19:54
Модель и год выпуска машины: vw t3 1989
Тип двигателя и объем: 1,6 turbo

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 21 янв 2018, 17:48

Доброго всім. Ну шо голову скинув.Завтра на шліфовку на роботу. По блоку циліндров візуально все вроді гуд. ГГБЦ то же вроді норм. АЛЕ але. Тосол в топку. Начав піджирать люмінь. Після шліфовки однозначно антифриз. Постараюсь купить ВАГовський.
По прокладці знайшов на мій погляд одне місце. В принципі прокладка рівно прилягала. Але прокладка якщо можна так сказати звичайна.Пароніт, або типа того. З моїх вражень при експлуатації Волги. Ставить треба те що завод пише. Всі ті приколи ноухау з полосками герметика,на прикладі Волги не ходили. Постійно пробивало прокладку. Поки не поставив заводського зразка. І не залив антифриз,теж голову тосол жрав.
Фото прикладаю. Хотя й може не те. Але пробой проявлявся коли мотор начинав набирать ,,свою,, температуру.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Andriy_123 » 21 янв 2018, 22:45

Ще раз вам пораджу, перевірте ГБЦ. Вартість перевірки набагато нижча ціни запчастин і втраченого часу.
Не один я мав таку халепу і з 1.6 і з 1.9. Візуально ви нічого не побачите, а при нагріві будуть гази. Це хронічна проблема старих форкамерних дизелів з алюмінієвими ГБЦ.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 665
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 31 янв 2018, 23:50

Доброго всім. Ну шо ж на правах звіту. Все більш менш працює.Дуже боявся яких тріщін. Але слава Богу все норм. Пічка гріє.На ХХ температура строхи спадає, але вже не пропадає зовсім.
Ну а на ходу просто жар. Особливо як повністтю прогріється мот. Залив антифриз.Але не імпортний.ВАГовський взагалі космічних грошей стоїть. Поки в тестовому режимі залив вітчизняний.
Бо грошей на реєстрацію пішло, резина по кругу, барабан, замок заж, ремінь ГРМ. Ну й по охолодженню системі теж .То обезжирений зара.
Одне трохи таки радіатор пічки десь підпускає. Як добре прогрів мотора, жар з пічки чується трохи підпахує антифриз. По цьому питання. Чи допоможе який герметик в антифриз. Якісний.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение leopolis » 01 фев 2018, 08:07

Герметик в антифриз полікує пічку (необов"язково), але загробить десь-щось інше. Призначення такого герметика - щоб порятувати людині життя (зима, мороз, ніч, треба їхати) Для ремонту він непридатний!
З антифризами така ситуація. Найважливіша складова сучасного антифризу - це інгібитори корозії, те що не дає електроліту (антифриз поступово стає електролітом) зжерти алюмінієву голову. Я десь в американців на самбі бачив - чувак тестером міряє опір між кузовом і рідиною в розширювальному бачку, і були цифри - при досягненні яких той антифриз треба замінити. Це правильний підхід. Електролітом з роками стає будь-який антифриз, навіть оригінальний. Всякі рідини "папрощє" деградують швидше, ну і звичайно повний треш - це коли купуєш електроліт відразу... Для ФВ моторів я бачив навіть таку рекомендацію - при заміні будь-якої металевої частини системи охолодження - автоматом міняти весь антифриз. Типу свіжа залізяка в тому середовищі чомусь стає каталізатором деградації антифризу і подальших неприємних процесів.
Висновок - дешеві антифризитреба частіше міняти.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 28 апр 2018, 10:28

Доброго всім.Ну шо ж накатаю невеличкий звіт.
Возня вся таж. З ситемою охолодження. З предостанньої заміни корпуса помпи, куда вона прикручується. І після моїх спроб дотянути пару тройку км до дому,коли потікла. Шара не пройшла. Треба було таки тянуть на шворці .
Але як то кажуть то було не все. Мало того що я дав ГБЦ ,,прикурить,,.
Поки їздив з пічкою. Було все більш менш. Хотя тиск після заміни корпуса став в ,,СО,, вище. До прогнивання корпуса.
Але ще більш менш,з пічкою зиму їздив норм. Але як стало жарко, і відключив пічку. Тут все й проявилось. Став випирать антифриз.
Пішли пузирі в бачку. Ну і звичайно їздить нельзя.
Шо ж думаю сам накосячив, треба виправлять. На роботі фрезерую голову. А там свіщі до колодців болтів. Я до аргонщика.
Він скривився.Каже можна в принципі зробить , але в яку суму стане точно не скаже.Знову ж фрезеровка потім.
Приймаю рішення, і нахожу на форумі , людину і купую голову. В зборі вже з притертими клапанами,форсунки, вал ГРМ,свічки накала вобщим з усім гамузом.
В підсумку голова стала в 3600грн+ 210грн доставка. Нова Почта взагалі обалдєла. За 10кг ваги..Сюди знов порокладка 650грн.І туди ж болти 350грн.
Ну і = 4600грн попадалова. Отаке.

P.S. Шось закрутився і не провірив схему підводу патрубків на основний радіатор. Сьогодні провірив , так як вказав на фото пан Кудрик. І вуаля вони таки поплутані.
Цікавить наскільки критично що вони попутані.

Р.P.S. На фото верхня ГБЦ куплена. Нижня моя ГБЦ. Є сквозний свіщ в колодець болта. Наслідки експлуатаціїї на ,,наших,, тосолах.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 01 май 2018, 21:41

Народ є таке ,,колхозне,, питання. А вірніше думка.
Проблема зараз в мене завоздушується радіатор. Фіг його зна откуда. Втомився виловлювать.
ГБЦ замінив прокладка металопакет ну і таке інше.
Заміна ГБЦ трохи вирівняло обстановку. Закипань немає. Але температура крутиться від норм , до критичної.Приміром як у Зайзера старого пічка. Або сильно холодно , або сильно жарко.

Прийшла думка з огляду на те що кришка в розширювальному бачку вроді 1.1 атм.
І з огляду на те що сама верхня точка радатор. (пробка). І воздух всей йде туди,плюс помпа качає.
А чи не вкрутить замість пробки клапан . Тобто взяти і нагло ,,приколхозить,, туда клапан. Скажемо на 0.8атм.
Щоб цей довбаний воздух стравлять.Бо як тільки воздушну пробку убираю, все зразу стає норм.

Не стісняйтесь ))) виказуйте думки. Буду дуже вдячний.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение leopolis » 02 май 2018, 08:44

Став у найвищій точці радіатора клапан такий як на бачку 1,1, і шланг переливу в компенсаційний бачок ( недавно на росфорумі дядько ставив двигун від рено впоперек з хондокоробкою, і охолодження так зробив. Все спереду біля радіатора). Бо якщо зробиш по своєму, то з одного боку буса будеш воду доливати, а з другого вона буде втікати разом з повітрям при розширенні від нагрівання.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение SergPassSyn » 02 май 2018, 11:09

Коли у мене через тріщини в головці йшли гази в систему охолодження доводилось кожного дня розвоздушувати радіатор.
Коли стояли круглі фари то незручностей це не викликало - бо ключик чітко проходив у решітку і відкручував спускний болтик, але коли встановив квадратну оптику, потрібно було знімати решітку, а це стало незручно.
Першим кроком поставив шланжик з соском до того болтика і вивів у решітку (і кожного вечора стравлював гази), потім мені набридло це робити, другим кроком я протягнув пластикову трубку до мотору і підєднав разом з патрубком що йшов з пічки на вхід до розширювального (основного) бачка.

Таким чином "зловив" гази в основному бачку і при підвищенні тиску вони переходили у переливний.
Причому на магістраль пічки поставив дод помпу щоб гарно прокачувало і виганяло гази з пічки.
Так їздив два роки, потім зробив головку, проїхав 10т км, і як знову побачив що пішли гази, скинув головку а там знову тріщинка, плюнув і поміняв мотора взборі.

П.С. В мене небуло оригнального павука, а був колхоз зі шматків, тому можна було легко змінювати конструкцію системи охолодження, і основний бачок від бензинової версії (з малим верхнім входом).

На даний момент конфігурація трохи інша, вірніше така як на гольфі 3.
З повагою Сергій
О67 74О 57 7О
Аватар пользователя
SergPassSyn

 
Сообщений: 435
Зарегистрирован: 20 май 2010, 16:48
Откуда: Бровари
Модель и год выпуска машины: Т3 `86 syncro
Тип двигателя и объем: 1.9 tdi

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 17 май 2018, 19:56

Доброго всім. Накатаю звіт для тих хто надумає цей пепелац купувать.Ну шо народ трохи навтикав. :ps_ih: :ps_ih: :ps_ih: :-)
І вийшли можливо непотрібні затрати . Хотя є тепер в запасі ГБЦ ,форсунки, свічки накалу. olen
Щоб хто не вскочив по незнанню як я.
А причина революціїї в ,,СО,, виявилась до банального смішна. А можливо і фантастична. :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok:
А суть в тому що всі мої маніпуляціїї, а це правильнне підключення радіатора, (там є різниця як виявилось), термостат викидав, глушив внутрішній контур,виточив штуцер під шланжик, і виводив окремо бачок.
Все це давало єфект, але проблему не вирішувало.Воздух в систему все одно давило.
От сидів яі думав шо ж за чудеса,чому завоздушується ,,СО,,. І остався в моєму списку один пункт, а це шланг контрольки. Який впаяний заводом в основний патрубок взагалі патрубков там багато smile2 ).І йде на розширювальний бачок.
І шо мене ввело в оману так це його товщина. Там 20мм. Ну думаю шо там може забиться.
А виявилось може. На місці припайки до основного патрубка, всередині виявилось стоїть вставка.І тій вставці отвір 5-6мм.
І треба ж було з усієї обширної системи охолодження, з кучою патрубків, мотора. Кусок обрізаного застившого герметика,з носика тюбика герметика,затянуло не куди інше, як в цю грьобану ,,дюрку,, контрольки.
І ,,революція в системі охолодження, Течика гарантовано.
Я розрізав цей патрубок, бо інакше ніяк нельзя було витащить. І відкруткою видавив цей кусочок герметика.
Івуаля п"ять минут рорботи,спрацював клапан на кришці бачка, випустив повітря. я щез радіатора через пробочку випустив.
і всьо.
Я просто був в шоці :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok:
Отака історія. Мабуть я таки лохонувся. olen olen olen olen
Але ж хто міг би подумать. :sh_ok: :sh_ok: :sh_ok: :-)

P.S. Провіряйте все , даже якщо ви впевнені .
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Мановар » 17 май 2018, 22:51

Вовчикк
:-ok-:
добре що знайшов демона :-)
за то конструкцію добре вивчив і практику дістав :-)
РАБІВ ДО РАЮ НЕ ВПУСКАЮТЬ...
T-4 2.4D AJA 1998р. long violet traktor
Нет машины лучше в мире, чем Фольксваген Т4
ДОБРОВIЛЬНІ внески на розвиток Клубного Руху VW
Аватар пользователя
Мановар
Салогриз
 
Сообщений: 14795
Зарегистрирован: 16 авг 2009, 10:18
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T4, 1998р
Тип двигателя и объем: 2.4D AJA

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 17 май 2018, 23:04

Таки так. Практика велике діло :-)
Ранком як на роботуїду стрілку температури не бачив. Робота поруч. шось я думаю треба термостат на місце тулить.
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение kudrik » 18 май 2018, 02:13

Вовчикк писал(а):..... Кусок обрізаного застившого герметика,з носика тюбика герметика, затянуло не куди інше, як в цю грьобану ,,дюрку,, контрольки.
І ,,революція в системі охолодження, Течика гарантовано..... .


Вовчикк писал(а):..... На верхньому вході в бачок ну так якісь інколи бульки проскакують. Не сказать щоб піна, але трохи є.....
Ремонт диз. двиг. Т-3, Т-4 тел. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 629
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 18 май 2018, 17:17

То бульки шли знижньго патрубка. Бо повітрю діватись нікуди було
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение kudrik » 18 май 2018, 17:39

Вовчикк писал(а):То бульки шли з нижньго патрубка......


То бачок такой чистый, что фиг что поймёшь.........:) :)
Ремонт диз. двиг. Т-3, Т-4 тел. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 629
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 18 май 2018, 22:47

Ну в принципі він просто жовтуватого відтінку :-)
Вовчикк

 
Сообщений: 47
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Пред.След.

Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron