Страница 1 из 2

Радіатор T3 - правильний, як оригінал

СообщениеДобавлено: 24 фев 2017, 13:42
Andriy_123
Який доступний у нас в продажу виробник виготовляє радіатори з конструкцією алюмінієвих сот зиг-загом і товщиною >40мм? (фото 1)
Всі дешеві і не дуже - круглі трубки з вертикальними пластинами і товщиною 35мм максимум. (фото 2)
Може для 1,9 ТДІ без різниці, а для 1,6TD критично.

Чи є тому розумна (колхозна дешева :-) ) альтернатива від Казелі якоїсь?
Б/в не хочу, за 4 роки 2 куплені потекли, при їх ціні figase :fool:

В продавців реальних фото немає, гуглив, здається тільки HELLA 8MK 376 713-634 (Ціна ~$80-90) і -631 від BEHR мають таку конструкцію

8MK 376 713-631 = 10,45 Liter
8MK 376 713-634 = 10,16 Liter

Hella.jpg

Hella.jpg

Hella.jpg

Nissens.jpg

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 28 фев 2017, 08:47
Рыжий
Анрей,а ты мне объясни. Цена за новый радиатор 90$ это дорого?

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 28 фев 2017, 10:13
Klaviat
Изображение
VAN WEZEL
Размеры радиатора 570 - 440 - 45
80$ :du_ma_et:

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 28 фев 2017, 11:28
Zogras
BEHR, HELLA - бренд немецкий (хотя HELLA - бюджетное подразделение филипса), делает китай. Поставил себе такой радиатор на 1.6 Д. Уверен, что его хватит и на 1.6 ТД при условии, что все остальное ОК (каналы в блоке не засраны землей, помпа имеет номинальную производительность, стоит адекватный рабочий термостат).

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 28 фев 2017, 13:11
Andriy_123
Cправа не в ціні, а в ПРАВИЛЬНІЙ конструкції радіотора! Починаючи від форми трубок, їх з"єднанням з боковими стінками/бачком, формою сот тепловідводу. Від цього залежить чи він потече і тепловіддача у них різна. І товшина , у дешевших товшина 35 (на фото вище в профіль видно економію), а в оригіналі 45мм. У магазинів/постачальників фото немає, лише схематичне креслення/розміри, не грати ж в лотерею.

VAN WEZEL - а фото? Якщо це він, то товщина :co_ol: , а конструкція проста, проте трубки запаяні чи завальцьовані до стінок, а не через гумові кільця.

Изображение


PS Замовив Хеллу, отримаю - закину фото.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 28 фев 2017, 14:13
Zogras
Andriy_123 писал(а):PS Замовив Хеллу, отримаю - закину фото.

20151018_184428 (600 x 450).jpg

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 00:05
RAMZES
Я собі трохи колхозу зробив, але ще ні разу не пожалкував. Поставив від газелі мідний трирядний з його ж дифузором і електровентилятором. Ставив його бо тягав причіп Таберт дуже здоровий і важкий. Рідний радіатор не справлявся літом по Криму, а вентилятор не виключаючався з другої швидкості. Зараз вже біля восьми років з газелєвським так і їздив.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 00:53
Славіша
Нафіг вам на Те третьому дуже правильний радіатор?
В мене вентилятор включався за 9 років експлуатації лише декілька разів і то на Карпатських перевалах.
Я знав дядьку котрий в місці де мав би бути вентилятор не спіша "товар" в Польщу возив, і нічого казав не закипало.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 10:22
kudrik
RAMZES писал(а):....Рідний радіатор не справлявся літом по Криму, а вентилятор не виключаючався з другої швидкості.....


Он был просто уже "заросший" внутри. Глазом то не видно....
Не поверю , что родной от VAG(был бы чистый) не мог справиться.
Эти бусики возили(когда-то) туристов по песку, вокруг пирамид хеопса и не перегревались...

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 14:35
Andriy_123
Славіша писал(а):Нафіг вам на Те третьому дуже правильний радіатор?
В мене вентилятор включався за 9 років експлуатації лише декілька разів і то на Карпатських перевалах.
Я знав дядьку котрий в місці де мав би бути вентилятор не спіша "товар" в Польщу возив, і нічого казав не закипало.


Коли ви знімали турбодизель ДОКИ, треба було уважно оглядати, як ви сказали, "кузов старого зразка". Конструктори не просто встановили потужніший двигун, а змінили конструкцію кузова під нього, щоб радіатор краще продувався.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 21:12
Славіша
Andriy_123 писал(а):
Славіша писал(а):Нафіг вам на Те третьому дуже правильний радіатор?
В мене вентилятор включався за 9 років експлуатації лише декілька разів і то на Карпатських перевалах.
Я знав дядьку котрий в місці де мав би бути вентилятор не спіша "товар" в Польщу возив, і нічого казав не закипало.


Коли ви знімали турбодизель ДОКИ, треба було уважно оглядати, як ви сказали, "кузов старого зразка". Конструктори не просто встановили потужніший двигун, а змінили конструкцію кузова під нього, щоб радіатор краще продувався.

1.Про конструкторів-інструкторів спорити не буду. Я про сурові реалії нашого буття .
В мене в документах Т3 1990 р.в. і 1.7двиг. То все записано, а на практиці я в житті не бачив того двигуна 1.7Д, мені достався бус із двигуном 1.6ТД(певно вже поставленим попереднім перед попереднім хазяїном) із полом не перевареним і проїздив я на ньому років 4. Їздив би той турбодизель іще але біда в тому,що я мав недобру звичку - з гірки вимикати двигун .
Потім було ще 5 років експлуатаці на інших двигунах. І от на 9-му! році я від Вас взнав про "високий пол".
2.Про Охолодж. рідину пару слів. Тут я прошу вибачення, якщо як-то кажуть "чув дзвін, а не зна де він".
В ті далекі часи коли конструювали ті агрегати, то тоді примінялась ОР із температурою кипіння 98-100град., зараз тосоли киплять при температурах десь 106град. От ці 6 градусів вони мотор не перегріють ніколи, а от охолодження через радіатор стало набагато ефективніше.
3. З досвіду мого і не тільки - майже всі перегріви повязані із тим що в системі охолодження були повітряні пробки , або дуже забиті соти радіатора.
4. Анджей, радіатор з ДОКи ще в мене.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 22:46
Andriy_123
Ну от я і вляпався в халепу.
Зв"язався з менеджером магазину http://www.repart.com.ua/, попросив реальне фото Hella 8MK 376 713-634
прийшло на пошту ось це
novyy-tochechnyy-risunok.jpg

Добре, воно, оформлюю замовлення, проплатив, чекаю пару днів, сьогодні отримав якраз те, чого за будь-яку ціну не купив би :sh_ok: figase

IMG_20170301_203855_1.jpg
IMG_20170301_203710_1.jpg
IMG_20170301_211149.jpg
IMG_20170301_211219.jpg



Завтра буду пробувати повернути, але проблема в тому, що

Возврат запчастей купленных под заказ, срок поставки которых более 2-х дней невозможен, кроме случаев когда товар не соответствует заказанному или при наличии заводскоого брака.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 23:07
SergPassSyn
Andriy_123 писал(а):кроме случаев когда товар не соответствует заказанному

і два фото додати.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 01 мар 2017, 23:10
Zogras
SergPassSyn писал(а):
Andriy_123 писал(а):кроме случаев когда товар не соответствует заказанному

і два фото додати.

Согласен. Они задекларировали одно, а поставили другое.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 02 мар 2017, 08:56
Славіша
На рахунок цитати:
"Возврат запчастей купленных под заказ, срок поставки которых более 2-х дней невозможен, кроме случаев когда товар не соответствует заказанному или при наличии заводскоого брака."
На мою думку вона не відповідає ЗАКОНУ і здоровому глузду. Там мало би писати не 2-х дней, а 2-х недель.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 02 мар 2017, 09:31
Zogras
Славіша писал(а):На рахунок цитати:
"Возврат запчастей купленных под заказ, срок поставки которых более 2-х дней невозможен, кроме случаев когда товар не соответствует заказанному или при наличии заводскоого брака."
На мою думку вона не відповідає ЗАКОНУ і здоровому глузду. Там мало би писати не 2-х дней, а 2-х недель.

более 2 - 3 дней - это имеется в виду импорт под заказ.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 02 мар 2017, 12:46
Andriy_123
Zogras писал(а):более 2 - 3 дней - это имеется в виду импорт под заказ.

Правильно, тепер радіатор - проблема посередника.

На жаль, замінити не можна. Немає гарантії, що від іншого постачальника
він приїде такий, як на зображенні, а не такий, як приїхав цього разу.
Поверненню товар під замовлення не підлягає, а створювати у себе склад
радіаторів ми також не можемо. Тому повернемо Вам кошти.


Радіатор повертаю. Як мені відповіли в інтернет-магазинах, функції реального фото від поляків немає :fool:
Доставка мені обійшлась в 70грн Інтаймом, назад домовились за їх рахунок. Може десь на складах і лишилась "правильна" версія 2014року, як у Zogras, але вірогідність її знайти малоймовірна, цей радіатор 2016р. Спробую в Києві без предоплати, під замовлення.

Здешевлення продукціїї і бабло з нічого. Помпи Хепа, тепер і Хелла... "Х..йова мода" Лесь.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 02 мар 2017, 14:01
Andriy_123
Zogras, у вас точно -634 ?
Версія -631 виготовлена на заводі BEHR і 100% правильна, коштує в 2,5рази дорожче.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 02 мар 2017, 19:32
Zogras
Andriy_123 писал(а):Zogras, у вас точно -634 ?
Версія -631 виготовлена на заводі BEHR і 100% правильна, коштує в 2,5рази дорожче.

точнее некуда. на фото есть бирка.

Re: Радіатор T3 - як оригінал

СообщениеДобавлено: 03 мар 2017, 10:15
Klaviat
Andriy_123
Приїхав на разі Нісенс під клієнта - можешь заїхати помацати в живу :-):
Або дай пошту - скину зображення