Страница 2 из 2

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:06
Самара
А что меряли эти датчики в стоячей ОЖ при закрытии печки ?

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:18
leopolis
Там було всяке-різне в школі про передачу тепла - теплопровідність, випромінення, конвекція...Думаєш, якщо перекрити кран пічки, то в кінці поїздки дальній патрубок головки буде холодний? Думаю, циркуляція рідини в аспекті вимірювання температури саме в цьому місці була-б дуже важливою, якби двигун був видовбаний з дерева

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:26
leopolis
leshiy_40 писал(а):
leopolis писал(а):частина теплої води циркулюватиме під задньою сідухою, а тобі наприклад терміново треба скло розморозити лобове.



Відповідь в ЛОБ.
Спробуй маленьким дизельком нагріти 16-17л. тосолу при -20С і так щоб розморозити велику шибу менш ніж за пів години.


З тих двох відер антифризу півтора - у Великому Радіаторі і Довгому Трубопроводі, їх до певного часу термостат ізолює.
А з того що залишилось забирати частину і просто так ганяти по колу -то є гріх.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:29
Самара
Рома, я же не спорю, свои думки выкладываю. :mi_ga_et:
На JX насколько я помню, всего два датчика, вернее один из них термовыключатель 104 град для электропомпы.
Вот если термовыключатель в торец ГБЦ при закрытом кране, то может твоя версия и проканает.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:35
Самара
Как то я приладил датчик температуры масла через тройник в торец ГБЦ, где стоит 0,3 бар.
Температуру показывал не выше 60 град.
Переправил в кронштейн фильтра, сразу за 100 град на тех же режимах.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:42
leopolis
Примусова циркуляція рідини сильно прискорює прогрівання всіх датчиків - де б вони не стояли і скільки їх би не було. Але можливо це не настільки важливо для цього місця. Я чомусь запам"ятав там два датчика. Там їх три було всього на двигуні - ще реле свічок мало свій,якщо не помиляюсь

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:50
leopolis
Ну ось, масло від 105 стає 60, по дорозі десь мінус 45 - а ти питаєш, що той датчик в стоячій воді буде міряти... там градуси туди-сюди так чи інакше. Масло в мінус, залізяка і вода в плюс. Але точність тих вимірювань все рівно дуже умовна.
Цікаво, де то масло так сильно охолоджується - невже у теплообміннику вода-масло?

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 23:09
Самара
Там датчик был как бы вынесен за мотор .
Вкручивался в гбц тройник, а в тройник датчик давления и этот термодатчик для выносного прибора.
То есть масло вошло в тройник и циркуляции не было в нем. Фактически измерялась температура самого тройника. Вобщем неверное подключение.

Когда переставил в кронштейн фильтра, то пошло омывание датчика маслом. Температура на выносном указателе стала показывать более правильно.

Так и здесь. В перекрытом патрубке в торце ГБЦ.

Я бы и не заморачивался тогда, но когда нашел, что задняя печка заводская полностью не перекрывает ОЖ и врезается по заводу параллельно - пришел к выводу - это для циркуляции ОЖ в торцевом фланце . Тогда еще, один умный дядько это подтвердил.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 23:27
SEREGALUZK
leshiy_40 писал(а):SEREGALUZK


Не по темі.
Чий бус на волинських номерах???


Есть такой, даже когда знакомился с владельцем, но не больше. У метя тоже такой почтовик!

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 23:29
leopolis
Стопудово краще міряти температуру рідини в потоці. Але думаю деколи достатньо і температури залізяки, наприклад для реле свічок.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 08 янв 2017, 23:43
SergPassSyn
leopolis писал(а):А як оригінальним краном задньої пічки керувати? Там був якийсь трос, чи як? Ніколи не бачив... переважно ті крани завжди відкриті, без всякого приводу.


Так туди дійсно приєднується трос керування, але не в Т3. Сам корпус пічки має номер який починається на 867..... це поло 1/дербі, і це його передня (основна) пічка, вірніше її частина.
CImage.png

CImage (1).png


Але якщо пічки під'єднувати паралельно то дійсно треба краники на них щоб відрегулювати, по потребі.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 09 янв 2017, 23:59
Рыжий
для тех кто не знает, у Т-3 есть родной рычаг который закрывает и открывает печку. но он стоит на перегородке перед печкой и больше я его включения не встречал не где :-):