Страница 1 из 2

подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 20 окт 2016, 13:53
father igni
Мой вопрос такой, как считаете салонную печку лучше подключить параллельно основной или последовательно?

На рос форуме целая перепалка была на эту тему, а тут что скажут уважаемые знатоки?

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 20 окт 2016, 16:17
limousine82
Я подключал параллельно печки

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 20 окт 2016, 17:03
leopolis
Паралельно, бо бачу такі плюси:
- дає змогу регулювати окремо кожен теплообмінник, якщо водію жарко, він перекриває - пасажири від того не страждають. І навпаки.
- зима-мороз-темна ніч, потік радіатор пічки. Саморобним чопіком з найближчої пальми глушиш коло радіатора, а інший працює, екіпаж виживає.
- так зробив фольксваген, а це означає що так краще у сукупності. Теоретично - послідовне підключення вимагає менше деталей і метрів шлангу, і якщо капіталіст свідомо іде на додаткові витрати - значить це необхідно.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 20 окт 2016, 20:58
SEREGALUZK
Только параллельно! Даже ради того, что салонная печка будет прогреваться быстрее и греет даже на холостых оборотах.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 21 окт 2016, 00:26
Самара
Немаловажно что стоковый тройник отвода на печку - меньшего диаметра 16 12 16

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 21 окт 2016, 08:40
leshiy_40
father igni писал(а):Мой вопрос такой, как считаете салонную печку лучше подключить параллельно основной или последовательно?

На рос форуме целая перепалка была на эту тему, а тут что скажут уважаемые знатоки?



А якого хЄра шаритися по свинеособачих форумах...(там інший клімат і інший менталітет)

Піч найкраще в паралель, якщо перекрити передню, то від додаткової(задньої) салон прогрівається набагато швидше. Перегородка у мене вирізана.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 08:42
Andriy_123
На додаткову пічку в параллель обов"язково ставте кран (якщо не оригінальна пічка)

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 08:50
leopolis
А як оригінальним краном задньої пічки керувати? Там був якийсь трос, чи як? Ніколи не бачив... переважно ті крани завжди відкриті, без всякого приводу.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 19:58
leshiy_40
leopolis

Для чого керувати???

Кран необхідний, щоб перекрити на літо. На зиму перемикач на пару позицій ШВИДКОСТІ ВЕНТИЛЯТОРА.(зазвичай вистачає дві)

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 20:10
Самара
Заводская задняя печка не перекрывается краном полностью.
Там есть проточка и жидкость перетекает постоянно.
Сделано это для того чтобы датчик указателя температуры, который в торце ГБЦ, отслеживал температуру движущейся жидкости.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:22
leshiy_40
Самара писал(а):Сделано это для того чтобы датчик указателя температуры, который в торце ГБЦ, отслеживал температуру движущейся жидкости


То це інструкція із свинокацаськимфорум... :-)

А як без додаткової печі на грузовиках??? :-):

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:30
Самара
Олег, я разбирал кран задней печки. Чего тебя так колбасит ?
Если нет задней печки, то видимо в боковом фланце ОЖ предусмотрены места для установки нескольких датчиков.
:mi_ga_et:

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:37
leshiy_40
Самара



Я не розбирав, у мене грузовик.(да і не колбасить нікого ТУТ)

По інших питаннях, нічого сказати не можу. Авто перероблене[url]кимось[/url] із бензинки(мені таке дісталось).

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:43
Самара
Я к чему, Олежка...
Нужно смотреть есть ли датчики на торцевом фланце мотора .
Если ничего не висит , то печку краном закрывать можно, если есть, то перекрывать кран неродной задней печки нельзя. :mi_ga_et:

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:50
SEREGALUZK
Кран назад ставить сразу обязательно, или потом придется это делать летом!

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:52
leopolis
leshiy_40 писал(а):leopolis

Для чого керувати???

Кран необхідний, щоб перекрити на літо. На зиму перемикач на пару позицій ШВИДКОСТІ ВЕНТИЛЯТОРА.(зазвичай вистачає дві)

Ну щоб калорії спрямувати вперед до водія. Бо з відкритим заднім - потік роздвоюється, частина теплої води циркулюватиме під задньою сідухою, а тобі наприклад терміново треба скло розморозити лобове.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:53
leshiy_40
SEREGALUZK


Не по темі.
Чий бус на волинських номерах???

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 21:59
leopolis
У мене був вантажний фургон без другої пічки і стояв рідний турбодизель, там два чи три датчика температури висіло на торцевому патрубку (тому дальньому на голові). Так що теорія неправильна, ось ця "Нужно смотреть есть ли датчики на торцевом фланце мотора .
Если ничего не висит , то печку краном закрывать можно, если есть, то перекрывать кран неродной задней печки нельзя"

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:00
Самара
Интересно, что на кране задней печки предусмотрено крепление для тросика управления.
Можно организовать через электропривод с тросиком.

Re: подключение печки в салоне

СообщениеДобавлено: 22 окт 2016, 22:01
leshiy_40
leopolis писал(а):частина теплої води циркулюватиме під задньою сідухою, а тобі наприклад терміново треба скло розморозити лобове.



Відповідь в ЛОБ.
Спробуй маленьким дизельком нагріти 16-17л. тосолу при -20С і так щоб розморозити велику шибу менш ніж за пів години.