Вспомогательный охлаждающий насос

Ремонт и обслуживание

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Олексій Кудряков » 03 окт 2016, 10:00

Всем привет!
Обнаружил отсутствие вспомогательного охлаждающего насоса. Чем можно заменить, может кто сталкивался и ставил себе подобный?

На этой схеме номер 34
autonovad.ua/index.html?id=cat&m=1&ml=43&my=579&pc=2&pg=178733

или вот на картинке из святой книги:
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Andriy_123 » 03 окт 2016, 10:16

Я же вам написал несколько способов недопускать перегрев в конце движения, для той функции, которую он выполняет можно и без него обойтись. 107градусов это много, у кого он стоит, очень редко включается.

Некоторые ставят в качестве дополнительного для лучшей циркуляции и теплоотдачи печки, но у меня 2 печки и так отлично греют.
И третий вариант он нужен для автономного предпускогвого подогрева ОЖ (ебершпехер, вебасто), но то отдельная система.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Олексій Кудряков » 03 окт 2016, 10:21

Нет Андрей. Я должен иметь такой насос. И кнопка будет стоять не только на карлосоне, но и на этот насос тоже. Кто закипал, тот знает:)
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Andriy_123 » 03 окт 2016, 10:25

Я два раза кипел, насос не обязателен.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение leopolis » 03 окт 2016, 15:38

claytrgthunter писал(а):Всем привет!
Обнаружил отсутствие вспомогательного охлаждающего насоса. Чем можно заменить, может кто сталкивался и ставил себе подобный?


Насос потрібен - інакше його б не було. Андрій неправий - бо в автомобілі можна знайти багато "необов"язкових" пристроїв - реле свічок наприклад, чи клапан в пробці - без яких можна обійтись по великому рахунку, але це - на любителя.
107 градусів - це нормальна температура, при ній нічого не кипить, якщо система справна. Але якщо заглушити турбодизель відразу після "віджару" - рідина перестає циркулювати, і можливе локальне підняття температури рідини більше ніж може втримати клапан в пробці - і рідина забулькає. Щоб цього не ставалось, насос після глушіння включається - якщо це потрібно. Якщо клапана в пробці немає - то рідина закипає при нижчій температурі, тут уже звичайно штатний 107 градусів вимикач не спрацює.
Я колись ставив замість рідного електронасос від газелі - шумний, ненажерний і слабокачаючий, ці параметри в у даному випадку некритичні, гірше те що патрубки не підходили по діаметру, треба було якось викручуватись. Плюс він дуже швидко потік. Виявилось по ходу, що знайти нормальний насос не проблема - на фолькс-шротах бошовских насосів нємєряно, важливо не зациклюватись на Т3, любий підходящий по розміру-діаметру патрубків свою функцію виконає. Можливо тільки доведеться мудрувати з роз"ємом.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение gavrilov8 » 03 окт 2016, 15:59

Я вже десь писав.Не уявляю собі свого буса без цього насоса.Причин декілька;1-накрилася помпа(було таке що лопасті на помпі зносились).2-обірвався ремень помпи(прихватило було помпу при -28).3-нічна стоянка на холостих оборотах!!!!!(на рибалці користуюсь постійно щоб гарно гріла печка-в салоні ташкент).Зрозумів що без нього не обійтись зразу в перші півроку як купив буса.Тоді насос купив на шроті від якоїсь моделі БМВ(ціна була 150гр),по діаметру патрубків підійшов без питань,врізав в обратку передньої пічки та розмістив під топливним фільтром на рівні картера движка.Працює по сьогоднішній день.Ще,до речі,дуже гарно допомагає в морозах коли відігріваю лобове скло.
Аватар пользователя
gavrilov8

 
Сообщений: 213
Зарегистрирован: 12 ноя 2011, 14:06

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Andriy_123 » 03 окт 2016, 18:05

gavrilov8 писал(а):Я вже десь писав.Не уявляю собі свого буса без цього насоса..


Це вже інша функція і інакша схема підключення в систему охолодження, влітку при такому підключенні (коли пічка перекрита) заводську функцію він не виконає.

У мене через сигналізацію підключений турботаймер, окрім того я не глушу двигун при підвищеній температурі, перед кінцем руху їду спокійно, відкриваю пічку (холодна ОР виганяється з довгої магістралі) - температура знижується. Ще можна вивести кнопку примусового включення вентилятора радіатора - і охолодити двигун до. Тим більше, що часто буває, що датчик радіатора спрацьовує в момент заглушення :-): А 107С то занадто. Термостат в 1,6TD на 80С.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Andriy_123 » 07 окт 2016, 14:08

Щоб не перегріватись поставте датчик JP GROUP 1194000900 Точка включения [°С] 1-ша 87/76 2-га 93/82. Частіше включається ніж штатний, але проблем з перегрівом не має.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Найк » 07 окт 2016, 20:52

При покупке буса насос был,но не рабочий и наверно очень давно. Другой не стал покупать,но поставил лампочку на панель и подключил её на контакты насоса (При срабатывании датчика должна загораться лампочка.
За два года не загорелась ни разу.
Найк

 
Сообщений: 171
Зарегистрирован: 13 июн 2012, 08:16
Откуда: Крайний Север Украины
Модель и год выпуска машины: T4 1999
Тип двигателя и объем: ABL 1,9

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Олексій Кудряков » 09 окт 2016, 09:59

Найк писал(а):При покупке буса насос был,но не рабочий и наверно очень давно.
За два года не загорелась ни разу.

Он должен включаться каждое включение двигателя на недолго, тут вероятно что то с проводкой
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение kudrik » 09 окт 2016, 10:22

claytrgthunter писал(а):....Он должен включаться каждое включение двигателя...


Это так на Т-3 должно быть. У Найк Т-4, там другая схема.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение leopolis » 09 окт 2016, 11:38

Нашим машинкам по 30 років. Ми не знаємо, хто на них їздив, і як. При наших дорогах, паливі, мастилах і загальній технічній культурі - рік життя в Україні, принаймі в 90-х, можна рахувати за два... Про ремонти - і думати страшно, хто і що там міг начудити. Від проблем з авто нікуди не дітись... "у вас на стройке несчастные случаи были? -Нет?- Будут"
І тут є два підходи. Перший - це Гаражна Технічна Творчість. Не гріє - додати електробензонасос. Далі не гріє - додати другий, на обратці. Гріється - просвердлити клапан. Гріється далі - просвердлити більшим діаметром. Завоздушується - підняти бачок вище голови, підливати на ходу, поміняти шланги місцями... Основне гасло Гаражної Творчості - "Ну що ти хочеш, машині вже 30 років!" Тут і датчики з іншими порогами, і термостати.
Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника. Автомобіль ніколи не стане новим - але він завжди може бути з продуктивною помпою, прохідними магістралями і ефективними теплообмінниками. В далекому 1979-му році в Німеччині були автобани (вже років сорок) - і на них ніколи не було обмеження швидкості, жар скільки хочеш. І жарили, і не грілись ніколи, нам же до тих режимів - ще дуже і дуже далеко. А потім ці машинки приїхали в наші колгоспи, і почалось... асліная мача замість палива, тумблєр замість реле і кукурудзяний качан замість клапана в бачку - і чомусь гріється сабака, ну німці там і начудили, два бачка поставили...
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Олексій Кудряков » 10 окт 2016, 09:05

ІМХО функція поганяти ОЖ дуже корисна для гарячого двига після того як робота закінчена. Робота вхолосту знизить температуру, але циркуляція ОЖ після зупинки - це відмінна ідея, закладена виробником.
Аватар пользователя
Олексій Кудряков

 
Сообщений: 141
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 11:50
Откуда: Київ
Модель и год выпуска машины: T3 1985
Тип двигателя и объем: 1,6TD JX

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Ura FOX » 10 окт 2016, 16:34

[quote="leopolis"]Нашим машинкам по 30 років. Ми не знаємо, хто на них їздив, і як. При наших дорогах, паливі, мастилах і загальній технічній культурі - рік життя в Україні, принаймі в 90-х, можна рахувати за два... Про ремонти - і думати страшно, хто і що там міг начудити. Від проблем з авто нікуди не дітись... "у вас на стройке несчастные случаи были? -Нет?- Будут"
І тут є два підходи. Перший - це Гаражна Технічна Творчість. Не гріє - додати електробензонасос. Далі не гріє - додати другий, на обратці. Гріється - просвердлити клапан. Гріється далі - просвердлити більшим діаметром. Завоздушується - підняти бачок вище голови, підливати на ходу, поміняти шланги місцями... Основне гасло Гаражної Творчості - "Ну що ти хочеш, машині вже 30 років!" Тут і датчики з іншими порогами, і термостати.
Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника. Автомобіль ніколи не стане новим - але він завжди може бути з продуктивною помпою, прохідними магістралями і ефективними теплообмінниками. В далекому 1979-му році в Німеччині були автобани (вже років сорок) - і на них ніколи не було обмеження швидкості, жар скільки хочеш. І жарили, і не грілись ніколи, нам же до тих режимів - ще дуже і дуже далеко. А потім ці машинки приїхали в наші колгоспи, і почалось... асліная мача замість палива, тумблєр замість реле і кукурудзяний качан замість клапана в бачку - і чомусь гріється сабака, ну німці там і начудили, два бачка поставили...


:JC_JC_goodpost: :bra_vo:
Ura FOX

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 21 авг 2015, 19:21
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: T3 1987
Тип двигателя и объем: 1.6TD SB

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Zogras » 10 окт 2016, 21:35

leopolis писал(а):Другий варіант - чомусь він рідко зустрічається - це все-таки привести машину до порядку згідно критеріїв виробника....

Дело говорите. Как мне надоело находить следы творчества отечественных кулибиных. Я уже третий год их устроняю...
На счет дополнительной помпы, то концерн и по сей день использует такую схему на турбомоторах и бензиновых в том числе. Она действительно себя оправдывает в частности для охлаждения турбины.
Относительно перегрева замечу, что если вам пришлось ставить тумблер на вентилятор - значит причину перегрева вы не нашли и закончится это пробитой прокладкой - это всего лишь вопрос времени. Причин может быть миллион ибо наши соотечественники жутко талантливы.
Zogras

 
Сообщений: 277
Зарегистрирован: 22 июл 2013, 14:31
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: t3 1988
Тип двигателя и объем: 1.6D

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение RAMZES » 11 окт 2016, 10:34

Те що наші талановиті це факт, а от що мало освічені це другий факт. Насос повинен бути однозначно, але повинен бути правильно підключений до системи, як в електричному так і у розводці потрубків сенсі. Схем підключення небагато, а точніше дві, так само як і два варіанти підключення патрубків. Відрізняється тільки схема підключення з пізніших моделей ТДІ, починаючи з Пасату Б-5. Але щоб його хоч трохи нагріти, то переходимо до старої схеми як на наших Т-3....
0669128590, viber 0932402500, Роман
RAMZES
Больной на Т-3
 
Сообщений: 1801
Зарегистрирован: 18 ноя 2010, 20:05
Откуда: Київська
Модель и год выпуска машины: Т-3 Caravelle GL
Тип двигателя и объем: 1,9 AFN(чіплваний 140),абс, .

Re: Вспомогательный охлаждающий насос

Сообщение Самара » 11 окт 2016, 11:02

Роман, а на бензиновых 1,8 и 2,0 моторах рядных доп помпа в бусе так же необходима ?
Ни в одном у меня нет, но почитав тут, задумался ...
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е


Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2