Заглушки в пічці.

Ремонт и обслуживание

Модераторы: Мановар, stas, кацык, Or4ik

Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 01 фев 2016, 23:29

Занявся ремонтом пічки. Про заглушений вихід знав давно.Тепер вирішив докопатись.На фото внизу видно заглушений вихід (є з двох сторін). Цікавить на яких моделях і для чого він виготовлений, як використовуєть і де під'єднується ?
ИзображениеИзображение
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение lexussiemess » 01 фев 2016, 23:49

Rozvidnuk писал(а):Занявся ремонтом пічки. Про заглушений вихід знав давно.Тепер вирішив докопатись.На фото внизу видно заглушений вихід (є з двох сторін). Цікавить на яких моделях і для чого він виготовлений, як використовуєть і де під'єднується ?
ИзображениеИзображение

З цих отворів повинно дути тепле повітря на обдув зліва і з права ті що закриваються в ручну кожна
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 451
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leshiy_40 » 02 фев 2016, 00:45

Rozvidnuk писал(а):як використовуєть і де під'єднується ?


Це задіяно в породистих пасажирах,(вентиляція салону) без потреби не рухайте, бо там іще всяких яєць кучу треба.
Я недавно свою перебирав, якщо цікаво, то щось і підкажу.(робіть фото) :uch_tiv:
( я так заївся, що і не фотографував, а шкода)

Це не ті воздухховоди, що вказав попередній бусовод.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leopolis » 02 фев 2016, 08:08

А хіба вентиляція салону - це не ті нижні великі вікна корпусу пічки, що прилягають до поперечного брусу-коробу? Потім повітря прямує через двері і бокові стійки до дефлекторів салону під дахом?
А ті заглушки на фото - це атавізм, побочний продукт еволюції.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 02 фев 2016, 09:00

leshiy_40
Розповідай що куда, мені цікаво. Особливо коли можна подати тепле повітря в стелю пасажорам.Бо після сауни там по вікнах конденсат рікою.
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leopolis » 02 фев 2016, 11:00

leshiy_40 писал(а):
Rozvidnuk писал(а):як використовуєть і де під'єднується ?



Це не ті воздухховоди, що вказав попередній бусовод.


Як не ті? У мене саме так як на фото lexussiemess: Від овальних ідуть гофри з теплим повітрям на боковухи, а круглі з холодним повітрям - заглушені.

Изображение
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение vovat2 » 02 фев 2016, 11:31

leopolis
:a_g_a:
Любі запчастини Т3. 0972093734 0951323669
vovat2

 
Сообщений: 674
Зарегистрирован: 09 сен 2012, 20:04
Откуда: Володимир-Волинський
Модель и год выпуска машины: vw t3 Syncro 89р
Тип двигателя и объем: 1.9ТД

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leshiy_40 » 02 фев 2016, 13:29

Піду букваря полистаю, похоже leopolis
правий. (я прмахнувся, фото не цільне)

Ну так, овальні на дуйки по бокам, маленькі круглі на бокове скло, а те що вентиляцію, то перед піччю, через двері і по стійках під кришу. У мене великі круглі заглушені, а у колеги був, що із бокових льодом обдавало. Тепло до заду Тільки під ноги.

У мене бюджетний грузовик(від народження), тому там всього немає.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение vit » 02 фев 2016, 16:25

leopolis
ти свою зняв?
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6912
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leopolis » 02 фев 2016, 21:19

Зняв.
Ось результат розслідування методом мозкового напруження.
Існує два незалежних варіанти виконання пічки - умовно "Сахара" і "Арктика". Перший випадок - акцент зроблений на вентиляцію, в передні повітропроводи панелі віддається свіже повітря прямо з вулиці - і це дуже круто влітку, бо мені наприклад завжди здається що моя пічка влітку піддуває гарячим (у мене варіант "Арктика") хоч кран рідини ніби повністю перекритий - думаю все-таки якась калорія проривається...
Другий випадок - в передні повітропроводи панелі завжди йде тепле повітря після радіатора - наскільки тепле залежить від температури радіатора. Зимою відповідно дуже комфортно.
Яка у вас пічка - залежить від того де ваш бус виїхав з салону - якщо це Швеція-фінляндія, то швидше за все у вас буде Арктика, а якщо Іспанія-греція, то Сахара.
Наша зона особлива тим, що було-б геть незле мати два варіанти "зима-літо". Як це зробити - треба думати.
Додаткова вентиляція салону - це окрема опція, третя заслонка в корпусі пічки і четвертий повзунок керування. Пускає свіже повітря складним маршрутом під дах до пасажирів. Переробити просту пічку в вентильовану - на перший погляд не складно.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leshiy_40 » 02 фев 2016, 22:05

leopolis

Отож-бо я і кажу.
У мене гарячим із бочин дує, а в колеги холодило. Колись дуже виручало, коли вночі засинаєш.
Там, хто розбирає, дивіться в середині є дві непримітних заслонки, вони просто балтаються і ні дочого не прикріпленні. Це щоб на ходу дуло напряму, а при зупинці моторчиком не виганяло в наружу. (у мене, чомусь вони відпали, але одягаються на защолках)
Удачі в творчості. :uch_tiv:

-до речі, не попався мені рідний моторчик, як альтернатива підходить від двірників, щоправда на одне пооложення дує слабше...
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение lexussiemess » 02 фев 2016, 23:01

Я скажу так те повітря шо дує через пічку у вері і в салон на стелю то воно буде холодним і тільки холодним а ці круглі і овальні отвори взагалі до того немають відношення там окремо е на дні пічки ще два отвора для такого холодного обдуву
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 451
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 03 фев 2016, 00:06

Все, розібрались ))) Значить так круглі отвори (великі) подають холодне повітря на жалюзі в панелі. Овальні подають гаряче. Поскільки в мене дуло зимним, то буду доробляти гаряче. Маю ще дві жалюзі комлектні, вріжу в панель, і буде чотири )))Скоріш за все гаряче на вікна (по краях),і холодне посередині +-.Отвори вже готові, шукаю овальні патрубки :smu:sche_nie:
ИзображениеИзображение
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 03 фев 2016, 00:09

Десь зустрічалось що є проблеми з плаваючими шторками.Що вони випадають.Буде когось цікавити опишу детально. Моє вирішення на фото.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение leopolis » 04 фев 2016, 17:17

Якщо матимеш можливість, зафоткай у себе на кузові ось-цей фрагмент
Изображение

Там де після пічки починається короб вентиляції салону - цікавлять ті хитрі жабра для розділення потоку. У мене там нічого нема - а в тебе там пластинки вварені, вони і цікавлять.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1357
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 07 фев 2016, 22:01

leopolis
Тільки приїхав з горів. Доберусь до буса ,сфоткаю.
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение SEREGALUZK » 08 фев 2016, 00:43

У меня плавающая шторка упала и живет своей жизнью, руки пока не доходят разбирать!
За деньги можно купить все, но все за деньги не купишь!
Аватар пользователя
SEREGALUZK

 
Сообщений: 209
Зарегистрирован: 30 ноя 2013, 23:32
Откуда: Луцк
Модель и год выпуска машины: VW Т3, 1989
Тип двигателя и объем: 1.7 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 10 фев 2016, 10:58

leopolis
Як і обіцяв, фото важко зробити так як вони розвернуті до стінки.Фото зроблено через отвір двірників.)
ИзображениеИзображение
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Andriy_123 » 10 фев 2016, 13:43

розібрав торпеду. буду відновлювати заслонки. вже 2 роки без гарячого повітря. проводка - жах. як вона повинна проходити7 під пічкою. за нею. над нею7
у мене повітропроводи йдуть так. овальні в салон. маленькі круглі з боків на скло.
вибачаюсь за орфографію. ноутбук старий. з клавіатурою проблеми

imgonline-com-ua-compressed9DpD1NUCIdFO.jpg
imgonline-com-ua-compressedFSQJ78Doz32N.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 665
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Заглушки в пічці.

Сообщение Rozvidnuk » 10 фев 2016, 23:08

Andriy_123
Дякую за фото , тепер знаю як має виглядати в оригіналі. Під'єднання овальних патрубків на гаряче повітря. :co_ol:

В мене проводка йде в основному за пічкою під склом.Фішка радіо і дроти в праву дверку (центральний замок і динамік) йдуть поверху. Але в вас дійсно щось дуже багато дротів перелізло направо.
Аватар пользователя
Rozvidnuk

 
Сообщений: 95
Зарегистрирован: 11 дек 2015, 23:06
Откуда: Стрий
Модель и год выпуска машины: T3 Caravelle , 1986
Тип двигателя и объем: 1,6 D

След.

Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron