Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Ремонт и обслуживание

Модераторы: stas, Мановар, кацык, Or4ik

Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Славіша » 08 ноя 2015, 20:50

Може хто підкаже чого у мене рве патрубки. 2 рази порвало так-званого павука, раніше (десь 4 міс. тому) також замінював коротенький думав, що лопнув від старості.
Місяців 2 тому на обгоні загорілась лампочка рівня ОР, став подивився, а там свище тосол із так-званого "паука". До дотягнув, вкоротив патрубок (бо тріщина була зкраю).
На днях знову схожа ситуація - на обгоні на 5-й передачі на "шаленній" для Т3-го швидкості (десь 90 км за год.) стрілка показує закипання і моргає лампочка рівня. Відкрив мотор, а там...... парилка. В розширювальному бачкові також наполовину нагнало тосолу, тобто клапан зтравлювання ніби працює. Може він не встигає зтравлювати? Перед цим "інцидентом" замітив, що пічка то гріє, то через пару км. знову не гріє. Кришка бачка стояла з одним клапаном, за 120 грн. рік назад куплена.
Зараз поставив кришку із просверленим клапаном, а "павука" зточив із двох порваних. Я було вже подумав, що ГБЦ накрилась, але заводиться ОК, постійно з прицепом груженим ізжу, температура вроді в нормі. Хоча зараз панічно боюсь розганятись до тої "шаленної" для мого самохуда швидкості.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Самара » 08 ноя 2015, 21:03

Самое простое, это клапан в крышке не стравливает давление избыточное.
Если с просверленной крышкой снова вдруг печка станет холодным резко дуть, то газы пошли в систему.
Проверить наличие вырывающихся газов можно если на крышку без клапана надеть шланг и опустить в будылку с антифризом. При прогретом моторе прогонять обороты и посмотреть идут ли сильные пузыри в бутылку.
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение кацык » 08 ноя 2015, 21:35

схоже на гази, хоча з розповіді не зрозумів чи є на бусі другий бачок чи нема?
клапана ті з кришки одразу до бісової бабці клятою викруткою нахрен виковирюйте!!!!!!! :de_vil: :de_vil: :de_vil:
бачок основний завжди має бути повним, а другий до рівня.
якшо порвало прокладку ГБЦ то може гази не встигають виходити через кришку от і рве де найслабше місце.
налий повний бачок і подивись на холостих обертах чи йдуть бульбашки :uch_tiv:
Любые запчасти для Т2 и Т3, новые и б/у с доставкой по всей Украине
:te_le_fon: О66 7З 655 З7 Игорь О98 З9 З6 ЗО5
Ich bin, ja-ja, Volkswagen-наркоман
Ремонт и продажа КПП Т2 и Т3. Покупаю коробки в любом состоянии постоянно.
Аватар пользователя
кацык
маладой
 
Сообщений: 3069
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 00:28
Откуда: столица полевого загара Херсон
Модель и год выпуска машины: 5 штук т3
Тип двигателя и объем: 1.6 1.7 1.9 2.1 1.8 2.0

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Andriy_123 » 08 ноя 2015, 21:44

Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі http://vw-bus.org.ua/forum/viewtopic.ph ... 6&start=60

Коли у мене гази в сисетемі були і кришка з клапаном, то теж порвало патрубок, що на пічку йшов, антифриз витік
Последний раз редактировалось Andriy_123 09 ноя 2015, 00:24, всего редактировалось 1 раз.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Рыжий » 08 ноя 2015, 21:48

похоже Игорь ты прав,что газы помогают рвать патрубки.лучше снимать башку и проверять башку. :JC_JC_goodpost:
СТО по ФОРД,VW и не только. Ремонт ДВС,КПП и т.д. Сварка
тел067-408-69-59, 099-262-87-00
Аватар пользователя
Рыжий
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2864
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 00:29
Откуда: Киев, пгт. Пуща-Водица
Модель и год выпуска машины: Т-3 Синхро 1987
Тип двигателя и объем: AFN 1.9 TDІ

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Славіша » 09 ноя 2015, 09:06

Добродію Ігору - бачок розширювальний стоїть на штатному місці (біля номерного знаку).
Ще забув сказати, що коли останній раз порвало патрубка то разом з тим і сильно деформувало! бачок заливання тосолу. Тобто тиск в системі нагнало норматєльний.
Мож хто скаже чи довго можна яздити із газами і кришкою із пробитим клапаном? Заводиться машинка файно без коптяви тому не сильно щось хочеться на "вскритіє" їхати.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Самара » 09 ноя 2015, 10:35

Риск попасть на новую ГБЦ должен победить лень.
Прокладка' новые болты' шлифовка. На три дня делов.
Прокладку по результатам шлифовки подбирай.

Еще проще' снять отправить Новой поштой Кудрику' получить проверенную сделанную головку и поставить.
Ездить и радоваться .
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение kudrik » 09 ноя 2015, 10:42

Я на "сторону" категорично нічого не роблю. Тільки, якщо сам встановлюю.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Самара » 09 ноя 2015, 10:49

Там одной фрезеровки явно не достаточно будет..
Все можно обговорить Сергей..
Самара - це притока Днiпра
Аватар пользователя
Самара

 
Сообщений: 934
Зарегистрирован: 18 дек 2011, 23:12
Откуда: Днепр
Модель и год выпуска машины: три T-3
Тип двигателя и объем: 1,8 RP, ADZ, 2.0 2Е

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение vit » 09 ноя 2015, 11:23

Andriy_123 писал(а):Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі http://vw-bus.org.ua/forum/viewtopic.ph ... 6&start=60

:co_ol: :ya-za: :JC_JC_goodpost:
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение leopolis » 09 ноя 2015, 20:06

Вихлопні гази в бачку мені колись шукали спеціальним газоаналізатором на одному в міру прадвінутому сервісі. По ідеї, це дуже точна діагностика, далі методом виключення. Спробуй десь біля себе пошукати, сервіс був пежотний фірмовий.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Славіша » 09 ноя 2015, 21:40

Andriy_123 писал(а):Перенесіть сюди, а то проблеми та симптоми схожі viewtopic.php?f=166&t=11376&start=60

Коли у мене гази в сисетемі були і кришка з клапаном, то теж порвало патрубок, що на пічку йшов, антифриз витік

Анджей! Може ніц переносити не потрібно. Бо тамечки тема навкруги кришки з клапаном ходить, а тутечки бачу доходить до того дядька що ГБЦ прикручував.
1.Коли збирав я той двиг, то пригааааааадується мені , що коли я крутив болти (купляв нові фірмові) які кріплять ГБЦ, то один болт в кінці операції закручування, коли там потрібно по четверть оберта кожного пройти (в певній звісно послідовності), то один болт в мене дуже легко пішов. Я навіть подумав, що він або "хоче зламатись" або щось із різьбою в блокові. Так і оставив правда позначив нього фарбою.
2.Прокладку ГБЦ коли купляв, то замовив якусь польську ( в назві фірми по памяті здається є цифра 4), бо вона коштувала всього 80 грн (червень 2015), проти інших по 300-400грн. Хоча про ту фірму добродій Кудрік вроді схвально відизвався.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение kudrik » 09 ноя 2015, 22:19

То була розмова, про польську фірму 4max. Але в нас зараз такі коштують близько 260гр.
роздаю поради тлф. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 695
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Славіша » 09 ноя 2015, 23:16

Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение leopolis » 09 ноя 2015, 23:26

Динамометричного?
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Рыжий » 10 ноя 2015, 00:21

Славіша писал(а):Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.

У меня есть динамометрический ключ, но по моему его легче найти у собратьев на Волыне :hi_hi_hi: :JC_JC_goodpost:
СТО по ФОРД,VW и не только. Ремонт ДВС,КПП и т.д. Сварка
тел067-408-69-59, 099-262-87-00
Аватар пользователя
Рыжий
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 2864
Зарегистрирован: 13 дек 2010, 00:29
Откуда: Киев, пгт. Пуща-Водица
Модель и год выпуска машины: Т-3 Синхро 1987
Тип двигателя и объем: AFN 1.9 TDІ

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Славіша » 10 ноя 2015, 18:32

leopolis писал(а):Динамометричного?

То акцент у мене такий. Вибачаюсь.
Славіша

 
Сообщений: 729
Зарегистрирован: 25 июн 2013, 12:51
Откуда: Волинь
Модель и год выпуска машины: VW T3 1990
Тип двигателя и объем: 1.6 d

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение kruslan6 » 10 ноя 2015, 19:06

Рыжий писал(а):
Славіша писал(а):Може хто продає, альбо порадить не міцно дрогого МАНОМЕТРИЧНОГО КЛЮЧА.

У меня есть динамометрический ключ, но по моему его легче найти у собратьев на Волыне :hi_hi_hi: :JC_JC_goodpost:

Є,але не продаю. ::yaz-yk:
В Романопроді спитай.
Руслан.
Аватар пользователя
kruslan6

 
Сообщений: 2100
Зарегистрирован: 09 фев 2012, 23:38
Модель и год выпуска машины: VW-BUS Т3,1986,9 мест
Тип двигателя и объем: RP.1.8

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение Andriy_123 » 05 мар 2017, 23:46

Вже багато сперечались про клапан/кришку.
Я їздив з клапаном і без, як не дивно, але з клапаном циркуляція чи щось інше, але охолоджується швидше.
Я не до того, зібрав ПОБУТОВИЙ стенд з бачка і армованої велокамери, для перевірки клапанів.
Лежало 2 кришки нова JP group 1114800100 і якась більш дорога написано Blay чи u (й) Germany ідентифікувати не зміг, куплена і поставлена роки 3 назад, на ній я проїхав 100км !!! , поки не пробило ГБЦ :nez-nayu: ;;-)))

По нормі в книзі вказано 0,9-1,1 БАР

Підключив до блоку живлення копмрессор, накачав до ~1,5-1,6 Атм, блок живлення не витягнув більше, жодна не відкрилась.
В реальних умовах не витримана температура 80-90 гр C, думаю теж впливає трохи.
При спробі розібрати кришку і вкоротити пружину, німецька була зламана і вибула з гри, але все ж таки жертва вартувала того, бо спосіб розборки знайдений.
Випробування були перенесені в гараж/бус, від АКБ.

При досягненні тиску 2,2Атм :sh_ok: клапан з хлопком відкрився і надалі зтравлював при 1,6-1,7 Атм.
Далі буде...

IMG_20170304_140559.jpg
IMG_20170304_140858.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 689
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Чого рве патрубки на 1.6 Д.

Сообщение leopolis » 06 мар 2017, 08:03

Одне зауваження - це точність китайського манометру. А на ньому весь експеримент побудований.

"як не дивно, але з клапаном циркуляція чи щось інше, але охолоджується швидше" - не дивно, так має бути.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

След.

Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5