Хелп по ситемі охолодження.

Ремонт и обслуживание

Модераторы: Мановар, stas, кацык, Or4ik

Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 31 дек 2017, 20:57

Доброго всім. І з Наступаючими Святами.
дві неділі як купив буса. І намалювалась така проблемка. На холостому ходу росте температура, і перестає гріть пєчка. Коли погазуєш,трохи пробиває печка.І температура падає. На ходу взагалі стрєлка еле появляеться в приборі. На низах все.
Є думка або термостат, або що більше думается прокладку ГБЦ пробило. Воздух вроді з пробки нв радваторі виходить. Ну а мало що міняється,або я щось пропустив. Хелп поможіть розібратися.
Шланги вроді як під тиском. Не знаю чи так має буть.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Aandron » 31 дек 2017, 21:14

По перше, треба щоб повітря не було в тосолі, по друге, може і термостат ; по третє, може ГБЦ, і т.п.
Аватар пользователя
Aandron

 
Сообщений: 187
Зарегистрирован: 28 авг 2016, 23:05
Откуда: Украина, Винница, тел.0977480258, 0939432513
Модель и год выпуска машины: VW LT28 1986, 2,4DW
Тип двигателя и объем: 2,4D

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 31 дек 2017, 21:49

Повітря я випускав. Може ще завтра попробую. Але з ранку сьогодні повітря випускав, нічого не міняється. Як трохи на ХХ поробить лізе температура. Пєчка взагалі не працює.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Vagonettka » 31 дек 2017, 21:56

На 1.9 прокладка металл, не пробиваемая.
Golf III,AAZ
У жены Golf III,AFN
Аватар пользователя
Vagonettka

 
Сообщений: 148
Зарегистрирован: 27 янв 2013, 15:51
Модель и год выпуска машины: Т3 1987
Тип двигателя и объем: JR 1600

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 31 дек 2017, 22:22

Так вже легше. Можна сказати камінь з душі.Тоді виходить термостат виносить мозги!!!!!!
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение kudrik » 31 дек 2017, 22:25

я б відразу зняв кришку термостата. Та перевірив роботу термостата.
Потім переглянути крильчатку помпи. Та перевірити на зазор "крильчатка-посадочне" місце в корпусі помпи.
Крильчатка повинна бути повноцінною, з "правильними" лопатками.
Зазор має бути не більш як 1,0 - 1,5 мм
Ремонт диз. двиг. Т-3, Т-4 тел. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 629
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Найк » 01 янв 2018, 10:44

И посмотри правильно ли стоит ремень привода помпа,должен крутить щкив обратной стороной ремня
Найк

 
Сообщений: 158
Зарегистрирован: 13 июн 2012, 08:16
Откуда: Крайний Север Украины
Модель и год выпуска машины: T4 1999
Тип двигателя и объем: ABL 1,9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение kudrik » 01 янв 2018, 11:07

Найк писал(а):.... правильно ли стоит ремень привода помпы...


ремень 1.jpg
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Ремонт диз. двиг. Т-3, Т-4 тел. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 629
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 01 янв 2018, 11:42

Доброго всім в Новому Році. Щодо помпи я думаю там все норм. Тому що гнав з Луцька,то вроді ж робило. Питання чому на великих оборотах температура злазить майже до нуля. А на ХХ печка перестає гріть, і лізе температура. Не могла ж помпа от так раз і перестать працювать.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение lexussiemess » 01 янв 2018, 12:36

На мою думку проблема якраз в поспіху бо при малих оборотах помпа слабо качан коли зношуються крильчатка або збільшується зазор між крильчаткою і корпусом помпи погано прокачуеться тосол і при стоянці мотор більше гріеться . А при Русі наобород і плюсь обдурити більше 1.9 і без того тяжко нагріти в дорозі також глянь як в тебе підключена система циркуляції зверху на моторі там легко могли кулібіни переплутати ...
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 451
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение lexussiemess » 01 янв 2018, 12:39

А ще краще ляй не тосол в антіфріз зелений і все буде ок ів тебе це теж важливо
моб 096 242 39 60 Саша
якщо нема на звязку пишіть на Vaiber
або скайп: lexussiemenss
Аватар пользователя
lexussiemess

 
Сообщений: 451
Зарегистрирован: 20 янв 2013, 16:09
Откуда: Файне місто Тернопіль
Модель и год выпуска машины: T-3 (1982 p.)
Тип двигателя и объем: Дизель 1.9TD AAZ (кпп ABH)

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 01 янв 2018, 16:14

Дякую за поради. Але все таки до помпи думаю що не то. Сьогодні ще раз поліз випускати повітря. Майже нічого нема. Але вроді знайшов причину. Нижній патрубок який йде на радіатор, при нагріві зразу стає теплим. Є в мене підозра , що таки термостату прийшов кирдик. Питання чи може заклинений термостат приводить до вище описаних симптомів.
Думка така що термостат заклинив в відкритому положенні. А може й десь посередині. При цьому виходить що на великих обертах мотор звичайно що не прогріть, і стрілка майже не видна на приборі. на холостих мабуть мотору легше качать, або йти тосолу мо малому колу тому на ХХ мотор починає гріться. Хоть і не критично, але температура росте. Хотя й загадка чому пєчка охолоджується.
Про тосол курсі. В мене й на Волзі антіфриз залитий. Після того як почала кородувать ГБЦ . Залив антифріз і забув про цю проблему. Тосол зараз по складу за граню чогось доброго.
Вирішив почати з заміни термостата.
Питаня до панства де зливать тосол.Або як.
До речі порекомендуйте виробника. в пріорітеті якість.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение kudrik » 01 янв 2018, 18:28

Вовчикк писал(а):.... Нижній патрубок який йде на радіатор, при нагріві зразу стає теплим. Є в мене підозра , що таки термостату прийшов кирдик......


термостат ймовірно постійно відкритий.

І ще - Є в мене підозра, що можливо неправильно приєднали патрубки до радіатора.
Повинно бути так

шланги.JPG
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Ремонт диз. двиг. Т-3, Т-4 тел. КС 067-954-03-65 МТС 095-725-07-44
Аватар пользователя
kudrik

 
Сообщений: 629
Зарегистрирован: 07 июн 2011, 23:57
Откуда: Україна. Кривий Ріг.
Модель и год выпуска машины: Таврия-Нова 2005 г.в.
Тип двигателя и объем: 1.2L карб.

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 03 янв 2018, 14:28

Ну шо народ по ходу косяк таки в прокладці ГБЦ. Сьогодні подивися вона зовсім не стальна.Так шо таки пробой в систему охолодження. В наслідок чого гази давлять в систему.
По цьому прошу підкажіть де можа найти стальну прокладку. Поки що в інеті не знайшов.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 03 янв 2018, 17:01

Ще питання яка бітка під болти йде
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 06 янв 2018, 23:49

Доброго всім. Значиться нові подробиці. Все ж таки вирішив почати з помпи ,та термостата.Начав з термостата,і вуаля ,,СЮРПРАЙЗ,, а термостата взагалі нема. Я у шоці.Як я доїхав з Луцька не розумію. По суті малий круг не був нічим заглушений,ьі по ідеї помпа мала тянуть гарячий тосол. Поставив термостат вроді все стало на місце. Але є деякий тиск в патрубках.Не сказати що дубові.Але є.По цьому питання який має бути тиск, або критичний. На кришці бачка клапан вроді не зрабатує,але точно не знаю чи він робочий. Хотя й на ХХ все ж таки пєчка не дополучає тосол. Але на ходу просто жар.Так має бути. Чи всеж таки ГБЦ прокладка.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Aandron » 07 янв 2018, 00:28

У тебе може бути вуаля і в корпусі пічки. Треба, щоб де заходить повітря в корпус пічки з вулиці були шторки, які коли ти стоїш закриваються і не виходить повітря з вентилятора на вулицю, а в салон.
Аватар пользователя
Aandron

 
Сообщений: 187
Зарегистрирован: 28 авг 2016, 23:05
Откуда: Украина, Винница, тел.0977480258, 0939432513
Модель и год выпуска машины: VW LT28 1986, 2,4DW
Тип двигателя и объем: 2,4D

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Andriy_123 » 07 янв 2018, 19:30

Щоб перевірити, чи справні клапани-шторки пічки, різко включи вентилятор пічки на 2-3 швидкість, при цьому буде чутно хлопок клапанів, які перенаправляють повітря вже через радіатор пічки.
Ремонт і розборка блоку пічки є на форумі.

Тиск в системі 1.1-1.2 бара, але може бути і більше, такі клапани в продажу.
Додатковий бачок є? Якщо гбц "дує", то йдуть бульки в бачку, антифриз трохи піниться.
Київ 063-632 - один 5 - 9 сім
Аватар пользователя
Andriy_123

 
Сообщений: 665
Зарегистрирован: 16 янв 2013, 00:02
Откуда: Kиїв. From psychobilly land.
Модель и год выпуска машины: VW T3 Multivan 1988
Тип двигателя и объем: 1.6TD JX

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 07 янв 2018, 22:04

Дякую дуже за пораду по пічці.Контрольного бачка нема. Ну не те щоб піниться.До речі попередній власник залив тосол. На верхньому вході в бачок ну так якісь інколи бульки проскакують. Не сказать щоб піна, але трохи є. Шланги трохи дубоваті. Як мотор захолоне, так вроді і норм без осбого тиску. Хотя в мене в Волзі сам антифриз заливаю,бо тосол зараз це просто фініш. В мененачало головку жрать. А на роботі в начальника теж Волга сожрав блок взагалі. 105-та модель.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

Re: Хелп по ситемі охолодження.

Сообщение Вовчикк » 18 янв 2018, 17:36

Доброго всім. Ну шо ж шара не прошла. Як поставив термостат все більш менш було норм. Скорше всього це все прискорилопробой ГБЦ. На ХХ ходу почала завоздушуватись пєчка. Через деякий час почав рости тиск. Однасотановка в дорозі, долив тосол. Доїхав додому .І на цьому поставив машину. Купив прокладку ГБЦ металопакет. Помпу, і ремінь ГРМ. Зразуопт ом все це поміняю.Щоб голова не боліла.
По затяжці як хто може підкоректуйте.
Ту інфу яку я знайшоввиглядає так.
Динамометричним ключем спочатку 40ньт, потім 60-т. Ів кунці дві затяжки по 90-градусів.

P.S.Запчастини брав в нашому регіоні в Гостомелі. На Інтер-карс.
ГБЦ-660грн,болти-387грн,ремінь ГРМ-460грн. Помпа-560грн. Раніш куплена на Перова. На правах звіту, може кому цікаво.
У вас нет доступа для просмотра вложений в этом сообщении.
Вовчикк

 
Сообщений: 49
Зарегистрирован: 08 апр 2012, 18:56
Модель и год выпуска машины: WV Т-3 1985
Тип двигателя и объем: Д-1.9

След.

Вернуться в Печки, системы охлаждения, кондиционеры, догреватели и автономки

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2