ac 9981 » 02 июн 2016, 15:42
Замінив термостат, деякі знаючі люди підказали що треба у термостаті просверлити дірочку на перегородці т.як у рідного стоїть клапанець (шарик) бо багато тосолу в системі і цей клапанець виконує функцію розвантаження системи охолодження. Я так і зробив просверлив, температура на приборці піднімається чуть вище виділеної білим позначки, ну приблизно напевно градусів 70. Думав на літо на бездоріжжі буде в самий раз. Недавно в лісі забуксував в піску і заглох. Через пару спроб "розкачки" замітив що здихає акумулятор і заводиться не з пів оберта а трохи треба покрутити. Була лебідка я вибрався і завівся і поїхав. Через пару кілометрів знов заглох і вже не завівся. Думав причина у топливній. Пішов за трактором. Поки він мене витягував з лісу в село пробував завести з товкача-безрезультатно, тільки чорний дим. Коли виїхали на бруківку ще раз попробували завести з буксира, з вихлопної вирвалося кучу чорного диму але мотор завівся. Поки акумулятор не поміняв. але пробував заводити вже на другий день-заводиться добре (на гарячу заводити ще не перевіряв куплю на днях акумулятор попробую). Питання чи експлуатація мотора який не прогрівається до робочої температури 90 град дозволяється. як це може повпливати на сам мотор. може купити нормальний термостат. чому не заводився мотор і звідки взялося стільки чорного диму?