Модераторы: Чивас, stas, Мановар
leopolis писал(а):Кришка має клапан, який тримає тиск в системі охолодження вище атмосферного. Це дає можливість підняти температуру кипіння рідини охолодження.
Але масло в рідині - це несправність однозначно.
leopolis писал(а):Якщо присутнє масло в контурі охолодження- то клапан перевіряти недоцільно, у тебе проблеми серйозніші. Прокладка головки наприклад.
kudrik писал(а):Коли масло пішло в тосол - то найпершим ділом може винен маслокулер (маслоохолоджувач). Якщо такий встановлений на цьому двигуні.
kudrik писал(а):Коли масло пішло в тосол - то найпершим ділом може винен маслокулер (маслоохолоджувач). Якщо такий встановлений на цьому двигуні.
Рыжий писал(а):легче воду убрать от маслокулера и посмотреть не появляется ли масло, а потом рыть дальше.
Рыжий писал(а):легче воду убрать от маслокулера и посмотреть не появляется ли масло, а потом рыть дальше.
TruckDriver писал(а):...Т.е. соединить шланги через какую-нить трубку, и погонять мотор?
Подскажите пжлст алгоритм действий. Заранее благодарен!
TruckDriver писал(а):...Шановний, де взяти таку схему? Зранку полізу колупати, стане в нагоді.
kudrik писал(а):Коли масло пішло в тосол - то найпершим ділом може винен маслокулер (маслоохолоджувач).
leopolis писал(а):Зафоткай свій кулер, там важливо як патрубки дивляться. Маю від 1,9 тді беушку справну, якщо підійде - піде під мобілізацію. Чи нехай спеціалісти скажуть - такий він чи ні.
Вернуться в Эксплуатация автомобилей и технические вопросы
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2