Страница 1 из 1

Сирена від сигналізації - методи ремонту

СообщениеДобавлено: 21 авг 2016, 13:27
stas
Сирена від сигналізації - методи ремонту.

Не знаю, наскільки ця порада буде актуальна для всіх систем та для України (по рівню шроту) взагалі, але напишу свої ідеї.

Короче, на двох машинах у мене пропав звук сирени. Начеб-то ще недавно працювали, а приїхав, а їх не чути. Причому одночасно якось.
На одній машині стоїть класичний Авітал (Avital), якісь там. На другій не класичний Кліффорд 60-ка (Clifford Concept 60) .

Спочатку думав, може виключений звук через налаштування, але звуку не має навіть при сервісних перемиканнях, чи постановці на/з охорону. Ні в одній.
Полазив по нету - пишуть про дві проблеми.
1.Горять вихідні транзістори у блоці.
2. Горить сама сирена.

Донорів не було, тому вирішив розібратися сам.
І якщо зі звичайним Авітал-ом, все було більш менш зрозумілим - класична 12-ти вольтова піщалка, то по опису Кліффорда, там використовується якась супер-пупер потужна/захищена від зовнішніх впливів сирена - Медальйон. Більш того, програмується тон (чи точніше послідовність тону) і захищена таким чином (як пишуть), що вся електроніка, яка може вийти з ладу :-) у "агресивному" середовищі знаходиться у самому блоці.

Це було фігово, оскільки знайти саме того Медальйона було проблематично. Тому вирішив оперувати. По факту, після розборки цього Медальйона, виявилося, що в середині стоїть класичній (може і потужний) динамік. Ось і весь фінт від Кліффорда з його супер-пупер захищеною ;;-))) сиреною. І по факту, саме цей динамік і здох. Для перевірки, підкинув замість тої сирени звичайний динамік з дверей - звук з'явився. :co_ol: Вже добре, що вихідні каскади сигналки виявилися живими а вся проблема була саме у спаленому динаміку. Яким чином!?!?!? Х.З. Єдине, що сигналка барахлила (відходили контакти блока) і часто вмикалася сирена.

По Авіталу, з його класичною системою від 12 вольт з електронікою на боту (яка на думку виробників престижного Кліффорду може вийти з ладу) пошкодження те саме - тупо згорів динамік. Розібрав сирену, підключив замість старого динаміку звичайний динамік - звук з'явився.

Рішення :
1. Бюджетне для Авітала і Кліфорда, у випадку згорівшого динаміку, підпаяти будь якій інший дінамік з потужністю близько 20 W . Розмістити його окремо в якомусь корпусі (або вставити у саму сирену, якщо розміри дозволять.)
2. Не бюджетне.
Для Авітала - заміна цілої сирени.
Для Кліффорда з його Медальйоном - купити класичну сирену з електронікою та викинути всю електроніку. Підпаяти контакти безпосередньо до самого динаміка. І маєте супер-пупер захищену патентом ;;-))) сигналку Кліффорд.

Re: Сирена від сигналізації - методи ремонту

СообщениеДобавлено: 21 авг 2016, 13:58
Andriy_123
Так повно недорогих сирен на олх, чи там щось особливе? то віддайте на перемотку майстрам, що мотають аудіодинаміки.

Re: Сирена від сигналізації - методи ремонту

СообщениеДобавлено: 21 авг 2016, 14:29
stas
На Кліффорд-е якраз і особливе. Там сам динамік без електроніки. Знайти окремо не вийшло.

А стосовно Авітал-у - так там класика. Елементарна та широко-розповсюджена. Розібрав бо по-перше, цікавило причина поломки (чи сирена, чи блок). По-друге - був час та викрутка в руках. :-) Ну і як варіант - заміни для Авітал-у.

А стосовно мотати. Про таких не чув. Недавно було потрібно зробити малому на електромобіль елементарний плавний пуск. Так майстр два тижня завтра-завтра-через тиждень.... Думаю забув вже про моє замовлення.