Голову сьогодні зняли. ЛТ 2,5 сді двиг AGX
![Сообщение Сообщение](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Значить, ситуація така. Ще весною своїм музичним слухом замітив, що немає гармоніі на холостих, хоч і 5 вихлопів на 1 оберт, (у 4-циліндрових тільки 2) але все одно замітив, що трошки дисонанс є, нерівна робота. Запропонував хлопцям перевірити форсунки, але вони їх не виколупали, десь місяць поливав всякими ведешками = все одно.
Першими осінніми холодами замітив, що не так весело заводиться. Вирішив замінити всі свічки. Помучився, замінив, але ефекту ніякого, до того ж всі старі свічки виявилися справними!
І при викручуванні після 200 км дороги 3-я і 5-а були мокрі...
При морозах машина заводилася на ура, але дуже цікаво, спочатку наче всі циліндри, а потім, при добавлянні обертів троїла, білий дим довго валив, поки добре не прогріється.
Поділився цими дослідами зі своїм гуру - він мені : Це клапана попідгорали, буває з такими движками, буде час, вскриємо.
Ну от сьогодні такий час прийшов. Результат.
![Изображение](http://lh6.ggpht.com/_AFpBtv1uX8k/S0uCngx0EHI/AAAAAAAAA5M/oaG37-hJdS8/DSC07681.JPG)
![Изображение](http://lh4.ggpht.com/_AFpBtv1uX8k/S0uCoJf8z_I/AAAAAAAAA5c/tLwcI0KLCII/DSC07685.JPG)
Як і прогнозувалося, клапана трохи підпускали
![Изображение](http://lh6.ggpht.com/_AFpBtv1uX8k/S0uCnz8XNRI/AAAAAAAAA5U/ZmLUjC5ngt8/DSC07683.JPG)
![Изображение](http://lh5.ggpht.com/_AFpBtv1uX8k/S0uCnwJGmwI/AAAAAAAAA5Y/FnBgMAu9cb4/DSC07684.JPG)
У форсунок досить великий розбіг в тиску.
Але нічого особливо кримінального. Забув циліндри сфотати, на них ще заводська хона. Завтра збацаю. Це після 440 тис км. Ну і відповідно, виработки в циліндрах не має.
Завтра ще до коленвала подивимося, але блок розточки не потребує, заміна клапанів і втулок, регулювання форсунок, заміна помпи, прокладки. І кільця свіжі попідкидаю.
Ремонт носить більше профілактичний характер. Не люблю доїзжатися, поки не стане.
Друган каже: Машина, яка заїзжає в бокс на ремонт своїм ходом, завжди виїзжає теж своїм!
Першими осінніми холодами замітив, що не так весело заводиться. Вирішив замінити всі свічки. Помучився, замінив, але ефекту ніякого, до того ж всі старі свічки виявилися справними!
![Шокирован :sh_ok:](./images/smilies/ai.gif)
При морозах машина заводилася на ура, але дуже цікаво, спочатку наче всі циліндри, а потім, при добавлянні обертів троїла, білий дим довго валив, поки добре не прогріється.
Поділився цими дослідами зі своїм гуру - він мені : Це клапана попідгорали, буває з такими движками, буде час, вскриємо.
Ну от сьогодні такий час прийшов. Результат.
Як і прогнозувалося, клапана трохи підпускали
У форсунок досить великий розбіг в тиску.
Але нічого особливо кримінального. Забув циліндри сфотати, на них ще заводська хона. Завтра збацаю. Це після 440 тис км. Ну і відповідно, виработки в циліндрах не має.
Завтра ще до коленвала подивимося, але блок розточки не потребує, заміна клапанів і втулок, регулювання форсунок, заміна помпи, прокладки. І кільця свіжі попідкидаю.
Ремонт носить більше профілактичний характер. Не люблю доїзжатися, поки не стане.
Друган каже: Машина, яка заїзжає в бокс на ремонт своїм ходом, завжди виїзжає теж своїм!