Заводиться з третього разу.

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

Заводиться з третього разу.

Сообщение esfero » 28 июл 2016, 10:27

Після тривалої стоянки, в пару днів, буса щоб завести треба три-чотири рази крутнути стартером. Іноді хапає і зразу глохне. По відчуттям десь дівається солярка із паливної, але на зовні не витікає ніде. Чи є там якийсь клапан, що утримує солярку у паливному насосі, до якого треба глянути?
esfero

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 15:48
Откуда: Черкаська обл.
Модель и год выпуска машины: Volkswagen Т3 1989
Тип двигателя и объем: 1,7

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение leshiy_40 » 28 июл 2016, 10:46

esfero

Що перед тим робили???
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение vit » 28 июл 2016, 11:02

стояли
Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
Аватар пользователя
vit
_Рада форуму
 
Сообщений: 6918
Зарегистрирован: 11 ноя 2009, 21:35
Откуда: Lemberg & Crimea
Модель и год выпуска машины: Т-3 1986
Тип двигателя и объем: cs

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение Sawa67 » 28 июл 2016, 11:03

esfero Поставь на подачу от фильтра к насосу и на обратку прозрачную трубку и посмотришь--уходит ли топливо из насоса. Частенько бывает, что подсасывает воздух на штуцерах фильтра. Можно поставить обратный клапан от наших авто и посмотреть на результат. Удачи.
Т3 1,9Д 1987г. двигатель 1Х.
Аватар пользователя
Sawa67

 
Сообщений: 644
Зарегистрирован: 13 сен 2011, 20:42
Откуда: Харьков.Салтовка.
Модель и год выпуска машины: Т3 1,9D 1Х 1987г.Caravelle GL.
Тип двигателя и объем: 1,9D 1X

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение esfero » 28 июл 2016, 12:15

Sawa67 писал(а):esfero Поставь на подачу от фильтра к насосу и на обратку прозрачную трубку и посмотришь--уходит ли топливо из насоса. Частенько бывает, что подсасывает воздух на штуцерах фильтра. Можно поставить обратный клапан от наших авто и посмотреть на результат. Удачи.

На подачу стоїть прозорий шланг, попробую і на обратку поставити. Буду дивитись.
Один "спеціаліст" рекомендує аж два вазовських клапана - на вхід і на вихід з насоса.
esfero

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 15:48
Откуда: Черкаська обл.
Модель и год выпуска машины: Volkswagen Т3 1989
Тип двигателя и объем: 1,7

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение esfero » 28 июл 2016, 12:29

leshiy_40 писал(а):esfero

Що перед тим робили???

Розбирав. Міняв втулки приводного вала, розрайберив їх. Сальник і всі резинки теж нові. Пів року приблизно як робив, весною ще.
Якщо стоїть не довго, то схоловший чи гарячий не важливо, заводиться з четверті оберта, я навіть роботу стартера не завжди чую. Ключом торкнув і мотор робить.
esfero

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 15:48
Откуда: Черкаська обл.
Модель и год выпуска машины: Volkswagen Т3 1989
Тип двигателя и объем: 1,7

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение leshiy_40 » 28 июл 2016, 12:46

esfero


У мене була проблема із прокладками на штуцерах паливного насосу.(від старості)
Якщо все справне, то ніякого кАлхозу не потрібно.
Хто зрозумів життя - той не поспішає.
дописи написані язИком окупанта вважаються другорядними
Аватар пользователя
leshiy_40
_Кістяк форуму
 
Сообщений: 5594
Зарегистрирован: 16 май 2010, 16:23
Откуда: Радзивилов

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение leopolis » 28 июл 2016, 13:07

Спробуй "відсікти" всі паливні магістралі пляшкою з ДП в моторному відсіку - пусти в неї обратку і забір. Відразу зрозумієш, чи це насос, чи паливопроводи.
Бій одлунав. Жовто-сині знамена затріпотіли на станції знов.
Аватар пользователя
leopolis

 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 23 сен 2009, 13:45
Откуда: Львів
Модель и год выпуска машины: T3 TDI / Sharan TDI
Тип двигателя и объем: AHU / 1Z

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение esfero » 21 авг 2016, 10:55

Думаю що проблему вирішив. Викрутив редукційний клапан з паливного. Продув, замінив на ньому резинове кільце нижнє. Видно сам наплутав коли збирав насоса. Резинка, яка там стоїть, ледь помітно більша за ту, що я втулив раніше. І на всіх клапанах, що я бачив, іншого кольору, якась сіро-зелено-коричнева. Таку і поставив.
У флаговському ремкомплекті нормальна інструкція і там важко наплутати, а бошовський, який я брав, видно для "профі", хоть би пронумеровали якось.
esfero

 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 21 фев 2015, 15:48
Откуда: Черкаська обл.
Модель и год выпуска машины: Volkswagen Т3 1989
Тип двигателя и объем: 1,7

Re: Заводиться з третього разу.

Сообщение gavrilov8 » 21 авг 2016, 12:52

esfero писал(а):Викрутив редукційний клапан з паливного.

В мене також проблема в ньому була,але промивка не допомогла.Тому,-після фільтра перед паливною врізав єлектронасос(підкачующий) від старого запорожця(в ньому присутній обратний клапан).Тепер як довго стою то на пару секунд через вимикач включаю цей насос(він проганяє все повітря та соляру через ПНВТ в обратку) :men: .Особливо допомагає взимку,та при довгих простоях.
Аватар пользователя
gavrilov8

 
Сообщений: 213
Зарегистрирован: 12 ноя 2011, 14:06


Вернуться в Клубная помощь

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 4