Страница 3 из 3

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 00:54
Марк
Про світло - даа, штатний Н4 м'яко кажучи дивує на цій машині... Минулий вік, мля :-( Дальній ще куди не йшло, а ближній бідовинький. Протитуманки допомагають мало. Міняти фари на мультовські Н1/Н7 ні разу не бюджетно. На Віто я з такої ж ситуаціі теж вийшов заміною ламп на більш потужні, то там фари досить старі вже ... а тут практично нова машина і таж ...опа! Німецька економія, матьїїї, так як і на датчику температури :-(

По фарах теж питання : лампочки денного світла тільки для краси стоять в фарах??? Бо шось я не знайшов, де в них кнопка :ne_vi_del:



І ще запитання. Чи можна закрити машину, щоб не мигали поворотникі і не включалась сигналізація ?

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 20:43
WolfWagen
Марк писал(а):Таке питання : на одометрі 125000, пас ГРМ ще не мінявся, його ресурс по Європах 200000. Машина тільки приїхала, пробіг реальний і всі відмітки про ТО в оф. ділера німецького є. Які думки - міняти пас, чи ще можна поїздити, хоч би до весни, це тисяч 5-7, не більше?

мова йде про Буллі? :-) на мій погляд, їздь та не заморочуйся... якщо я на джетті 08 р.в.1,9 ТДІ ГРМ міняв на 120 тис - був як новий, то це комерційний траспорт. якщо впевнений в реальному пробігу, в сервісній (до речі - де брав? тут чи їздив сам?), то до весни спокійно можеш їздити... але без фанатизму :-)
якщо для т-5 міжсервісний інтервал у бундесі - 40 000!!!! figase ...
денне світло - воно в тебе не вмикається автоматично при запуску двигуна? на нього нема кнопки.
в тебе стоїть сигналізація заводська чи просто ц/з?

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 22:46
Марк
Про Фолькс :a_g_a: (для Мерса це питання не актуальне )
В пробігу впевнений, бо приганяв надійний чоловік, + сервісна книжка, + по Декрі 115000 в лютому.
Світло саме не вмикається :ne_ne_ne:
Про сигналку - ти мені клин забив :-) бо я не знаю. Ключ з двома кнопками, діод в обшивці дверей... Як взнати, сигналка чи ЦЗ ?

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 22:55
crayfish
Марк писал(а):Про Фолькс :a_g_a: (для Мерса це питання не актуальне )
В пробігу впевнений, бо приганяв надійний чоловік, + сервісна книжка, + по Декрі 115000 в лютому.
Світло саме не вмикається :ne_ne_ne:
Про сигналку - ти мені клин забив :-) бо я не знаю. Ключ з двома кнопками, діод в обшивці дверей... Як взнати, сигналка чи ЦЗ ?

По віну тре розшифровувати, бо сигналка дорога опція, або старухою глянути, якщо це мерс, чи васею - для фолькса.
Найбільш імовірно у вас простий ц/з.

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 23:35
Марк
Також думаю, що ЦЗ. Бо є ключі з трьома і чотирма кнопками, а такий, як в мене - самий простий.

Але, як замикаєш/відмикаєш - аварійка блимає, а воно мені нафіг не треба... І той діод в дрерях ше б відключити

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 16:31
WolfWagen
ц/з - без питань...
що до ходових вогнів, відключення світлової сигналізації при замиканні - це тобі треба на шнурок і до компа... там все побачиш - чи активовані DLR, чи можна відключити ілюмінацію....

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 21:00
Марк
До шнурка я ще не доріс, от якраз сиджу, читаю всякі форуми по цьому питанню, щоб дозріти.
Про ДХО читав, що вони активовані не на всіх машинах. Та й щоб вони постійно були ввімкнені мені не дуже треба. Вірніше, зовсім не треба.

Тут ще такий трабл : підсвітка номерного знака не працює. На запобіжнику SB11 ток є, на колодці ззаду біля стопа вже нема... Куди далі копати?..

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 02 дек 2016, 12:16
vovanmultivan
Купил Т5 2010года 2л.103 кВт.4х4 с пробегом 200.000 с Германии.Откатал 100.000 и продал.Бус БОМБА.С самого начала поменял радиатор охлаждения газов и все.Притензий нет.Все зависит от того кто ездил на бусе до тебя.Как был обслужен.Но болячки что до 10 что после почти теже.Замена Демфера и.т.д.Моторы лучше и тише.но как все любят хорошее масло и топливо.У немцев интервал 40.000.км а у нас 20.000.

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

СообщениеДобавлено: 26 янв 2017, 20:31
Сан-санич
кацык писал(а):Дядька купив такого рік тому наче... Мотором в цілому задоволений, проблеми з щепленням, як на ранішніх Т5 вже немає. Але казав, що ціни просто figase
Треба було поміняти підшипник ступиці, наче стандартна процедура, але потрібен зйомник, вартість якого 300 євро, а поміняти на станції коштує теж 300 євро. Отакої :nez-nayu: