vw t5 2010 2.0 відгуки

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение tima1910 » 04 окт 2014, 22:05

Доброго вечора. Які відгуки про vw t5 2010 2.0 , як він в ремонті, ціни на запчастини? Кращий від своїх попередників в експлуатації? Можна його придбати для сімї? Попереднє авто VW T4 1.9. )ua)
tima1910

 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 09 июн 2012, 16:50
Откуда: Тернопіль
Модель и год выпуска машины: VW t4 1.9 td
Тип двигателя и объем: 1.9 td

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Romanoproddi » 05 окт 2014, 00:25

бери
lpg-service.com.ua
Аватар пользователя
Romanoproddi
Доктор
 
Сообщений: 14879
Зарегистрирован: 18 мар 2010, 22:43
Откуда: Землі партизанів - Луцьк
Модель и год выпуска машины: VW PASSAT B3 G60 SYNCRO 1990
Тип двигателя и объем: 2.0 ADY +ГБО

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 06 ноя 2014, 02:04

"бери" ...
До дідька лаконічно! Але, на жаль, на стільки ж малоінформативно.
Власне, з недавніх пір я задався таким же питанням, як автор теми. Скажу так - зараз мені не до нового авто, але в перспективі планую замінити свій Мерс і все більше схиляюсь в сторону Т5. Тут знову питання - до 2009-го року чи рестайл?.. З одного боку - добре відомий і вельми непоганий двигун (роздивляюсь тільки 1,9 л), з другого - архаїчні на сьогоднішній день насос-форсунки. Тим більше, що з власного досвіду я задоволений common rail'ом. Плюс самому молодому дорестайлінговому Т5 вже п'ять років, а поки то я ще збирусь купити... Одним словом, інформація про експлуатацію/обслуговування/ремонт T5 GP дуже мене цікавить. Перелопатив mikrob.ru, там майже нічого про GP немає; і vw-bus.ru, там декілька досить великих тем по цій машині, але то рускій сайт: мало того, що процентів 90 юзає новий і гарантійний GP, так то двинуті люди - їм подавай побільше наворотів і кінських сил, остальне по-барабану. Одним словом - інфи дуже мало. В реалі серед моїх знайомих власників цієї моделі не має.
Тож підтримую автора теми і жду розповідей про цю машину!
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Igora » 06 ноя 2014, 09:13

)ua) Знайомий взяв річного в 2012р з пробігом 35тис. - Довольний як слон. Нове - воно нове! Потужність двигуна вражає figase . Паралельно має Вітьку 2009р - каже по комфорту Мерс кращий. І ще розхід в Вітьки більший.
П.С. Переказую його думку. Сам ше не пробував :-):
)ua)
Igora

 
Сообщений: 383
Зарегистрирован: 28 фев 2013, 12:35

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение vova123 » 06 ноя 2014, 09:48

tima1910 писал(а):Доброго вечора. Які відгуки про vw t5 2010 2.0 , як він в ремонті, ціни на запчастини? Кращий від своїх попередників в експлуатації? Можна його придбати для сімї? Попереднє авто VW T4 1.9. )ua)

Не знаю, як саме ця модель, але мій друг мав необережність вдарити т5, і ніби не дуже то і сильно, але я поїхав з ним нарозборку т5 і купили ( по памяті) - крило 100у.о, фара 100у.о., корпус повітряного фільтра 100у.о, капот (голий без завіс) 250 у.о... жодної запчастини менше 100 баксів не було... набрав він запчастин на 2 штуки баксів... за роботу теж заплатив 2 штуки (то не самі дорогі майстри робили), в результаті вдарений передній правий бік обійшовся в 4000 баксулєт... тоді я поняв, шо я не дуже хочу т5 в любій комплектації.
Канеш, мій пост не сильно допоможе в виборі т5-го, але розказав просто то, від чого охєрів :)
t3 1986р.в. 1.9tdi 1z + UN1
Аватар пользователя
vova123

 
Сообщений: 215
Зарегистрирован: 25 ноя 2010, 11:54
Откуда: Надвірна
Модель и год выпуска машины: t3 1986
Тип двигателя и объем: 1.9tdi 1z

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение кацык » 06 ноя 2014, 10:20

Дядька купив такого рік тому наче... Мотором в цілому задоволений, проблеми з щепленням, як на ранішніх Т5 вже немає. Але казав, що ціни просто figase
Треба було поміняти підшипник ступиці, наче стандартна процедура, але потрібен зйомник, вартість якого 300 євро, а поміняти на станції коштує теж 300 євро. Отакої :nez-nayu:
Любые запчасти для Т2 и Т3, новые и б/у с доставкой по всей Украине
:te_le_fon: О66 7З 655 З7 Игорь О98 З9 З6 ЗО5
Ich bin, ja-ja, Volkswagen-наркоман
Ремонт и продажа КПП Т2 и Т3. Покупаю коробки в любом состоянии постоянно.
Аватар пользователя
кацык
маладой
 
Сообщений: 3069
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 00:28
Откуда: столица полевого загара Херсон
Модель и год выпуска машины: 5 штук т3
Тип двигателя и объем: 1.6 1.7 1.9 2.1 1.8 2.0

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение crayfish » 06 ноя 2014, 11:13

В тому то і справа - сучасне авто комфортне і економічне, але ремонт... це Изображение
Висвітлювання будь якої лампи на панелі - це пряма дорога на СТО, або сам купуй собі ВАГ-Ком, і т.д.
На мою скромну думку - хочеш комфорт, швидку їзду, економію дизеля, маєш гроші - купуй Т5, мало грошей, а треба бус - Т4 ваш вибір.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение кацык » 06 ноя 2014, 11:57

згоден! якшо є гроші на його постійне обслуговування - то вперед.
Але ж якшо ввалюати в т4 ті самі кошти що і в нового т5, то коняка буде мама нігга рюй :co_ol:
Любые запчасти для Т2 и Т3, новые и б/у с доставкой по всей Украине
:te_le_fon: О66 7З 655 З7 Игорь О98 З9 З6 ЗО5
Ich bin, ja-ja, Volkswagen-наркоман
Ремонт и продажа КПП Т2 и Т3. Покупаю коробки в любом состоянии постоянно.
Аватар пользователя
кацык
маладой
 
Сообщений: 3069
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 00:28
Откуда: столица полевого загара Херсон
Модель и год выпуска машины: 5 штук т3
Тип двигателя и объем: 1.6 1.7 1.9 2.1 1.8 2.0

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 06 ноя 2014, 17:04

Та ну, люди... Т4 не варіант. Нєє, машина більш ніж достойна, тут без мови! Але в норм. стані знайти вкрай важко, бо більшість з них не ...опу власника возили, а гроші заробляли. І за 10+ років вони вже по-любе попросять грошикі в себе вкласти. За ті, шо дійсно в хорошому стані, ціну просять неадекватну, і, знову ж, не факт, що завтра в ньому не прийде фініта якій-небудь недешевій залізяці - вік є вік, тут як пофартить.
Крім того, маючи машину 2000-го року міняти її на аналог 2003-го ... якось сенсу не особо. Ну і ще одне, я знаю, що зараз в мене може полетіти каміння, але то є моя думка - між Т4 і Віто 638 я віддаю перевагу останньому. Можу аргументувати, але то вже інша тема. Суть в тому, що Т4 я на даний момент не розглядаю, бо хочу машину новішу. Мені свіжий Трафік 2004-го за 7,5 пропонували, але нафіг нада. Вкладай в нього, не вкладай - нової машини не зробиш!
Тому і цікавлюсь порівнянням Т5 і Т5GP. Що стосується грошей, то дочку мільйонера не тр...аю, але з досвіду, новіша машина в експлуатації дешевше виходить. Тому і назріває питання заміни буса, мені він для роботи треба, а не тільки кататись. Серед інших марок варіантів взагалі небагато. Що стосується цін на з/ч, то на новіші моделі завжди так. Коли я купив Віто, словом CDI дітей лякали, форсунка 350 евро коштувала і відкручувати їх боялись. Сам хотів простий дизель, але "прохідних" їх майже не було, от і взяв цей. А тепер простих ніхто не хоче, от так воно...
За підшипник Т5 не скажу, але любий підшипник із ступиці витягнути - треба якусь приспособу, пальцями він не вийметься. Не думаю, що на машині, яка одинадцять років випускається, наші специ ще не придумали, як його виколупати більш бюджетно.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Олег М » 06 ноя 2014, 17:48

В Т-5 идет ступица в сборе на все четыре колеса и выпресовывать ничего не надо, но и цена соответственно 75 евро.
Олег М

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 04 июл 2013, 23:00
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: VW T-5 2005
Тип двигателя и объем: AXA 2.0i

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение crayfish » 06 ноя 2014, 21:05

Ну-ну... В крафтера піввісь поміняйте, чи, власне підшипник маточини. Нові машини розраховані на ремонт агрегатно, чи вузлами, тобто, якщо щось ламається, то швидко замінюється відповідний вузол і в рейс, в старших навпаки - можна поміняти окрему зношену/зламану деталь. Зараз в світі найдорожчий ресурс - час і робота людини руками від того німці не міняють підшипники в генераторі чи в колесі, там заїхав на СТО замінили генератор чи маточину в зборі за зо-40 хв, доки герр каву попив і в путь, але через касу, а у нас навпаки - ми краще довше пововтузимось із машинкою, але замінимо копійчаний підшипник, чи сальник, чи ще щось. От від того і ціна на запчастини і час роботи майстра на СТО (чули про нормогодини?). Десь так. Тому, я маючи авто 2008 року хочу його поміняти на авто 2000 року. Сам мав Крафтер і знаю про що кажу.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 06 ноя 2014, 23:45

Все відносно. В свій час ремонт ВАЗ-21011 вважався надзвичайно складним і неможливим в звичайному гаражі, потім те ж говорили про 2108, пізніше Кадети і Гольфи здавалися страшенно складними машинами. Трохи раніше вставити лобове скло на гумі в ЗіЛ-130 і М-407 в гаражних умовах вважали чимсь за межею можливого... Ну не повернемось ми до 2101 і Кадетів, і навіть той же Т4 поступово, але безповоротньо відходить в минуле. Ну є в мене машина 2000-го року, і всім вона мене влаштовує (справді!), але час не стоїть на місці, і ось я роздивляюсь варіанти заміни. Були би в мене вільні час і кошти, для душі взяв би я Т3 1,6 TDI (про Т2 я й не мрію...), або ще краще бензиновий, довів би до ума механіку, файно б помалював і їздив би ним по вихідних на шашлики чи просто покататись для власного і навколишніх суб'єктів задоволення, отримуючи заодно задоволення від колупання в ньому по мірі необхідності.. Але сувора реальність заставляє мене думати про заробіток, а для цього бусик - вельми помічний агрегат. І дуже бажано, щоб час колупання в ньому був зведений до мінімуму. Тож доводиться приймати як дійсність нинішнє положення речей в світовому автопромі.
Тому, маючи авто 2000-го року, я хочу поміняти його на авто ... навіть не 2008-го, а по можливості - новіше.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 07 ноя 2014, 00:03

Що стосується Крафтера, то це вантажна машина, і купуючи його (чи Спрінтер), ви повинні розуміти і оцінювати як необхідність подібної машини, так і ціну її експлуатації. Багато хто "купився" на ціну і розмір, і лише потім зрозумів, шо не "потягне" такий агрегат. Так і я міг би взяти Крафтер/Спрінтер/Мастер, але питання - навіщо??? Мені не потрібна така машина. І це при тому, що при бажанні я знайшов би на неї роботу (сфера діяльності дозволяє завантажити роботою великий бус) і вона себе б забезпечила. З іншого боку, трохи потіснившись, мені б вистачило чогось типу Кадді/Партнера/Кенго/Добло. І на експлуатації зекономив би трохи. Але я ХОЧУ машину класу Т5/Віто, бо то оптимальний для мене варіант по роботі, відпочинку і витратах. Перш ніж дати гроші продавцеві, визначтесь, що саме вам потрібно, і тоді половина питань по ціні з/ч і експлуатації відпадуть самі собою.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение кацык » 07 ноя 2014, 00:40

Олег М
ну может не подшипники. помню сумму в 300 евро, за что-то очень обычное...
Любые запчасти для Т2 и Т3, новые и б/у с доставкой по всей Украине
:te_le_fon: О66 7З 655 З7 Игорь О98 З9 З6 ЗО5
Ich bin, ja-ja, Volkswagen-наркоман
Ремонт и продажа КПП Т2 и Т3. Покупаю коробки в любом состоянии постоянно.
Аватар пользователя
кацык
маладой
 
Сообщений: 3069
Зарегистрирован: 01 авг 2011, 00:28
Откуда: столица полевого загара Херсон
Модель и год выпуска машины: 5 штук т3
Тип двигателя и объем: 1.6 1.7 1.9 2.1 1.8 2.0

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 07 ноя 2014, 01:00

Так може ОД і за підшипник 300 евро зацінив... Мені тож при покупці підшипника на Віто продаван довго розказував, як його непросто правильно поміняти, але ми ж не пальцем роблені - гвинт з гайкою, добрий молоток, прямі руки і пів дня роботи - не перший раз заміж )))
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 17 ноя 2014, 01:54

Таак... Бачу, власники GP тут не ночували. А питання вибору лишається. Більш того - назріває... Трохи пробив цю тему, з/ч не такі вже й казково дорогі, і, принаймі, форсунки виймаються без таких танців з бубном, як на Віто чи, тим більше, Трафіку. Хоча машина до дідька складна... Напр., нашо там три насоси на солярку я так і не допер. Ковирятися в ній теж не кожен візьметься.
Ще один фактор - ціна. Реально на сьогоднішній день різниця між T5 і T5 GP досить велика, при загальному падінні цін на машини вона дуже відчутна.
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Klaviat » 17 ноя 2014, 15:37

Марк
Розделю ваше мнение - чем новее будет повозка - тем меньше затрат на содержание.
Что же касается цен на запчасти - не забываем что это коммерческие авто, которые должны зарабатывать, а не жопы возить. От туда и цена на подшипники и их рессурс, ОлегМ подтвердит.
Мерседес бы не смотрел 639й - проехался, не понравилось (субьективно), цены на запчасти немного дороже чем на опель но подьемные если машина работает.
Не учите жить - помогите материально.
09616811ЧЧ если что..
Аватар пользователя
Klaviat

 
Сообщений: 1640
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 16:46
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: 2001-2002
Тип двигателя и объем: AJT

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Олег М » 17 ноя 2014, 17:47

Klaviat писал(а):Марк
Розделю ваше мнение - чем новее будет повозка - тем меньше затрат на содержание.
Что же касается цен на запчасти - не забываем что это коммерческие авто, которые должны зарабатывать, а не жопы возить. От туда и цена на подшипники и их рессурс, ОлегМ подтвердит.
Мерседес бы не смотрел 639й - проехался, не понравилось (субьективно), цены на запчасти немного дороже чем на опель но подьемные если машина работает.


Подтверждаю 100% :co_ol:
Олег М

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 04 июл 2013, 23:00
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: VW T-5 2005
Тип двигателя и объем: AXA 2.0i

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 18 ноя 2014, 00:09

Vito 639 мені подобається і суб'єктивно, і об'єктивно, та й машина більш ніж толкова. Двигун чуваки із Штутгарда за десяток років допиляли достойно, кузов від корозії після 2008-го майже вилікували, салончик - пісня, шо там може не сподобатись як він їде - я навіть не знаю, тихо, м'яко, затишно і передбачувано. Відчувається що то машина, а не засіб пересування. З/ч не дорожче, ніж на T5, тим більше на GP .
Але є кілька "але"...

Тому я тут. :men:
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Олег М » 19 ноя 2014, 13:53

Марк писал(а):Vito 639 мені подобається і суб'єктивно, і об'єктивно, та й машина більш ніж толкова. Двигун чуваки із Штутгарда за десяток років допиляли достойно, кузов від корозії після 2008-го майже вилікували, салончик - пісня, шо там може не сподобатись як він їде - я навіть не знаю, тихо, м'яко, затишно і передбачувано. Відчувається що то машина, а не засіб пересування. З/ч не дорожче, ніж на T5, тим більше на GP .
Але є кілька "але"...

Тому я тут. :men:


Задний привод? :-):
Олег М

 
Сообщений: 166
Зарегистрирован: 04 июл 2013, 23:00
Откуда: Киев
Модель и год выпуска машины: VW T-5 2005
Тип двигателя и объем: AXA 2.0i

След.

Вернуться в Выбор буса. Советы и отзывы

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4