vw t5 2010 2.0 відгуки

Модераторы: Чивас, stas, Мановар

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 19 дек 2014, 00:54

Про світло - даа, штатний Н4 м'яко кажучи дивує на цій машині... Минулий вік, мля :-( Дальній ще куди не йшло, а ближній бідовинький. Протитуманки допомагають мало. Міняти фари на мультовські Н1/Н7 ні разу не бюджетно. На Віто я з такої ж ситуаціі теж вийшов заміною ламп на більш потужні, то там фари досить старі вже ... а тут практично нова машина і таж ...опа! Німецька економія, матьїїї, так як і на датчику температури :-(

По фарах теж питання : лампочки денного світла тільки для краси стоять в фарах??? Бо шось я не знайшов, де в них кнопка :ne_vi_del:



І ще запитання. Чи можна закрити машину, щоб не мигали поворотникі і не включалась сигналізація ?
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение WolfWagen » 19 дек 2014, 20:43

Марк писал(а):Таке питання : на одометрі 125000, пас ГРМ ще не мінявся, його ресурс по Європах 200000. Машина тільки приїхала, пробіг реальний і всі відмітки про ТО в оф. ділера німецького є. Які думки - міняти пас, чи ще можна поїздити, хоч би до весни, це тисяч 5-7, не більше?

мова йде про Буллі? :-) на мій погляд, їздь та не заморочуйся... якщо я на джетті 08 р.в.1,9 ТДІ ГРМ міняв на 120 тис - був як новий, то це комерційний траспорт. якщо впевнений в реальному пробігу, в сервісній (до речі - де брав? тут чи їздив сам?), то до весни спокійно можеш їздити... але без фанатизму :-)
якщо для т-5 міжсервісний інтервал у бундесі - 40 000!!!! figase ...
денне світло - воно в тебе не вмикається автоматично при запуску двигуна? на нього нема кнопки.
в тебе стоїть сигналізація заводська чи просто ц/з?
Аватар пользователя
WolfWagen

 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 12 окт 2014, 19:36
Модель и год выпуска машины: T-5 2010
Тип двигателя и объем: 2.0

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 20 дек 2014, 22:46

Про Фолькс :a_g_a: (для Мерса це питання не актуальне )
В пробігу впевнений, бо приганяв надійний чоловік, + сервісна книжка, + по Декрі 115000 в лютому.
Світло саме не вмикається :ne_ne_ne:
Про сигналку - ти мені клин забив :-) бо я не знаю. Ключ з двома кнопками, діод в обшивці дверей... Як взнати, сигналка чи ЦЗ ?
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение crayfish » 20 дек 2014, 22:55

Марк писал(а):Про Фолькс :a_g_a: (для Мерса це питання не актуальне )
В пробігу впевнений, бо приганяв надійний чоловік, + сервісна книжка, + по Декрі 115000 в лютому.
Світло саме не вмикається :ne_ne_ne:
Про сигналку - ти мені клин забив :-) бо я не знаю. Ключ з двома кнопками, діод в обшивці дверей... Як взнати, сигналка чи ЦЗ ?

По віну тре розшифровувати, бо сигналка дорога опція, або старухою глянути, якщо це мерс, чи васею - для фолькса.
Найбільш імовірно у вас простий ц/з.
Збудись, могутня Україно!
Козацьке плем'я, стань на змаг
Туди, де сонце, де вершини,
Де перемоги йде Твій шлях.
Аватар пользователя
crayfish
Турист
 
Сообщений: 2001
Зарегистрирован: 07 май 2010, 09:44
Откуда: Бандерштадт
Модель и год выпуска машины: SEAT Toledo III
Тип двигателя и объем: 1,6 BSF

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 20 дек 2014, 23:35

Також думаю, що ЦЗ. Бо є ключі з трьома і чотирма кнопками, а такий, як в мене - самий простий.

Але, як замикаєш/відмикаєш - аварійка блимає, а воно мені нафіг не треба... І той діод в дрерях ше б відключити
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение WolfWagen » 21 дек 2014, 16:31

ц/з - без питань...
що до ходових вогнів, відключення світлової сигналізації при замиканні - це тобі треба на шнурок і до компа... там все побачиш - чи активовані DLR, чи можна відключити ілюмінацію....
Аватар пользователя
WolfWagen

 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 12 окт 2014, 19:36
Модель и год выпуска машины: T-5 2010
Тип двигателя и объем: 2.0

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Марк » 21 дек 2014, 21:00

До шнурка я ще не доріс, от якраз сиджу, читаю всякі форуми по цьому питанню, щоб дозріти.
Про ДХО читав, що вони активовані не на всіх машинах. Та й щоб вони постійно були ввімкнені мені не дуже треба. Вірніше, зовсім не треба.

Тут ще такий трабл : підсвітка номерного знака не працює. На запобіжнику SB11 ток є, на колодці ззаду біля стопа вже нема... Куди далі копати?..
Марк

 
Сообщений: 206
Зарегистрирован: 10 ноя 2013, 22:56
Модель и год выпуска машины: Vito 638 ; Т5
Тип двигателя и объем: Common Rail

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение vovanmultivan » 02 дек 2016, 12:16

Купил Т5 2010года 2л.103 кВт.4х4 с пробегом 200.000 с Германии.Откатал 100.000 и продал.Бус БОМБА.С самого начала поменял радиатор охлаждения газов и все.Притензий нет.Все зависит от того кто ездил на бусе до тебя.Как был обслужен.Но болячки что до 10 что после почти теже.Замена Демфера и.т.д.Моторы лучше и тише.но как все любят хорошее масло и топливо.У немцев интервал 40.000.км а у нас 20.000.
vovanmultivan

 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 02 дек 2016, 11:39
Модель и год выпуска машины: MULTIVAN 4x4 2008
Тип двигателя и объем: 2.5 kWt

Re: vw t5 2010 2.0 відгуки

Сообщение Сан-санич » 26 янв 2017, 20:31

кацык писал(а):Дядька купив такого рік тому наче... Мотором в цілому задоволений, проблеми з щепленням, як на ранішніх Т5 вже немає. Але казав, що ціни просто figase
Треба було поміняти підшипник ступиці, наче стандартна процедура, але потрібен зйомник, вартість якого 300 євро, а поміняти на станції коштує теж 300 євро. Отакої :nez-nayu:
Сан-санич

 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 26 янв 2017, 19:03
Модель и год выпуска машины: Т-3 1990. Т-5 2006.
Тип двигателя и объем: 1.7 - 1.9

Пред.

Вернуться в Выбор буса. Советы и отзывы

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4