Блін, саме такий зібрався їхати дивитися) Вже є два варіанти, подобаються обидва)
З.І. На екзісті насос-форсунка - 6 тищ грн з копійками, це трохи зупиняє.
З.І.І. Нє, не трохи - сильно зупиняє.
Модераторы: Чивас, stas, Мановар
novak_rv писал(а):Наведу аргумент яким керувався в першу чергу і про який тут не сказано ні слова, поясню чому так.
Мав свого часу досвід попасти в аварію на легковій машині, також поховав декого з близьких ...
Тому процитую людину з дружнього російського форума яка попала в лобове на Т-4 :
"... в очередной раз убеждаюсь что бус спас моё здорове, а возможно и жызнь ..." - дослівно не памятаю якось так там написано.
Ніхто не застрахований - задумайтесь при виборі. Не кажу шо Т-4 самий безпечний, але він високий і при лобовому ударі це відіграє не аби яку роль, "понимающие - поймут".
Мановар писал(а):
ти часом 2,0 двигуна на кадді не вздумай брати...
VITALKA писал(а):Мановар писал(а):
ти часом 2,0 двигуна на кадді не вздумай брати...
Чому?
Basil87 писал(а):VITALKA писал(а):Мановар писал(а):
ти часом 2,0 двигуна на кадді не вздумай брати...
Чому?
не добрий він, так само як 2,5 на Т5-их
Tost писал(а):P.S. Хлопці підкажіть заодно чи можна "швидку" як вантажне розмитнити і на облік у нас поставити?
sergiostr писал(а):да бачив аварію т4 з рено трафік,так т4 тільки морду трохи підімяло а трафіку морду аж в салон заперло.
DeeDee писал(а):stas писал(а):По грошам точно не буде однаково. Роки різні.
Запевняю, по грошах однаково. Саме тому, що роки різні. Т4 2003 року - 10200 (укр. реєстрація), Кадді 2007 - 10500 (доторгувалися до значно меншої суми, але це не суттєво).
Мені потрібен універсальний варіант, ну ви розумієте, як завжди у нас - щоб одна машина могла робити все. В принципі, і та і друга годяться - Кадді трохи слабший, але зі своїми задачами справиться.
Вернуться в Выбор буса. Советы и отзывы
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2