Отже після зимового анбіозу, нарешті бусік в роботі. Поїхав на поварку.
Як я вже казав, зовнішній лук буде такий як є, малювати наразі не планую.
Але, роки роблять своє, а також колхоз попередніх власників. Тому бус поїхав на поварку проблемних місць. Отже, що буде зроблено:
-поварка дна, де треба
-вирізання колхозної педальки газу і вварювання всього оригінального.
-приварювання оригінальних кріплень сидіння пасажира
-заварювання дюрок від водяного охолодження
-облагородження вирізаного отвору під двигун, вварювання люка від Т3
-лікування лонжеронів в місцях де були приварені кронштейни від двигуна ВАЗ
-заміна колхозної кришки мотору(та що кагбе капот, але ззаду) на оригінальну.
Поки бус в ремонті, я планую спробувати запустити двигун. Оскільки він повітряний, можна заводити просто в гаражі від акумулятора.
Прикро, але карбюратори, які я придбав на Allegro, трошки не такі, вони мабуть від повітряного Т3. Впираються мені в генератор і не стають(((
Я придбав Solex 34 Pict 4, а треба Solex 34 Pict 3...
може хто шарить, як їх поставити, може через високу пластину, або може хто має пікт 3, то кажіть!
Пару фоток. Хоча гальма і ходова зібрана, але на буксирі не ризикнув їхати, організували лавету. Проїхався за рулем перших 20м на бусіку, коли мене пхали з гаражу на лавету. Ура!
Файно, треба поскоріше вже доробити!