Страница 1 из 2

работающие технологии

СообщениеДобавлено: 22 дек 2014, 11:17
Denisfox

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 22 дек 2014, 11:55
breakneck
а если волны не стоят, как их поднять? :-)


ЗЫ Чтобы сэкономить топливо, надо меньше давить на газ. А это все баловство (если на шару)/лохотрон (если за бабки)

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 22 дек 2014, 15:10
Denisfox
Если это развод, то почему обычные люди говорят обратное?
Приезжайте, проверьте сами, Вы же в Киеве.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 22 дек 2014, 15:20
breakneck
потому что так работает пирамида

уже до вас 100 раз проверяли, не работает, факт.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 22 дек 2014, 23:22
Romanoproddi
пілять :-) пам*ятаєте як недавно купка дебілів велась на магнітика, через який проходить бензин і атоми стаюсть так, що паливо згорає. уявіть, що в мене бензинові клапана на авто по такому ж типу побудовані з ціллю економії матеріалу :-) я як вперше побачив той турецький клапан - то аж офігів. і зразу ідея появилась не по 6 євро а по 100 заганяти лохам :-)

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 23 дек 2014, 00:49
Марк
ггг :-) от як воно, значиця - викинули турбу, вварили якусь свиспоперділку і вуаля! - отримали Євро-5 + 30% економії палива, + 30% потужності! Все геніальне - просто! А тупі німці мочевину для цього бризгають, ще й кіловати втрачають ;;-))) ;;-)))

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 23 дек 2014, 00:58
Марк
Romanoproddi писал(а):пілять :-) пам*ятаєте як недавно купка дебілів велась на магнітика


Там тож про якийсь магнітик співають. Тіко тепер до магнітика прикрутили валшебну коробочку з чіпом, бо без чіпа нині ніхто не ведеться. Так шо, назва топіка правильна - технології "работают"! Технології розводу зайців :-)

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 23 дек 2014, 10:56
Svit
кто нибудь применял добавки в топливо FFI ?

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 21:58
Марк
Svit писал(а):кто нибудь применял добавки в топливо FFI ?



Ні, є набагато цікавіші способи вбити двигун .

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 22:22
Самара
Как то лил MPG BOOST в дизельный 1'9.
Реально стал помягче работать мотор и показалось' что тяга подросла..
Потом мотор умер по другой причине.
В другие машины свои применять не рискую.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 22:58
Марк
"М'ягше працює", "пропав вихлоп", "зменшився розхід", "зросла тяга/потужність" (особо обдаровані співають ше й про ріст моменту!), "плавніше їде" - мля, як ви це все оцінюєте??? Я проїздив трохи менше, ніж прожив, і до сих пір не можу розгадати таємницю, як декому вдається вирахувати падіння витрати палива, скажімо, з 8,2 до 7,8 л/100 км ... На це ж купа факторів впливають! Я заміряю розхід, двічі заправляючись до повного баку і рахуючи пробіг, і то маю більш ніж приблизний результат, а 5%-ну економію вмудряються вирахувати ті, в кого повного баку зроду не бувало. Як???
Ще більш ефемерним мені видається ріст потужності. Ви хоч бачили, на яких оборотах знімається цей показник? Ви так їздите??? Їздять, в кращому випадку, на оборотах, близьких до макс. моменту. А дизель еластичний, момент з полкою, фіг там шо побачиш. Знову ж таки, зовнішні фактори, там, вітер в харю - потужність "впала".
"М'ягше", "плавніше" та ін. - вапше з розряду тонких ефірних матерій.
Якщо додати сюди ефект "плацебо", то стає зрозумілим механізм розвода кроликів. Думайте, перш ніж повестись.
Маєте можливість - зніміть показники з свого мотора до і після використання присадки. Тільки не послушавши/понюхавши/попукавши, а на стенді, з мірною посудиною, з газоаналізатором, шумоміром. Тоді можна про щось говорити, хоч приблизно, бо для точного аналізу треба сотню таких замірів. Не маєте такої можливості - не лийте всяку гадость в машину, кормлячи при цьому всяких пермякових, або напишіть собі на лобі "ЛОХ".

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 23:47
Romanoproddi
:co_ol: \
в мене один агроельф замахував - "то шо мені того балона хватить на 267 кілометрів?" :fool:

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 23:52
Марк
Romanoproddi писал(а): агроельф

                                     
                                     
                                      ;;-)))

                                                                           ;;-)))
                                                                                                                ;;-)))

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 24 дек 2014, 23:55
Самара
Марко ти для мене такий пост настрочив ?
Або для всіх ?

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 00:21
Svit
вообще то экономию обещают до 30 процентов . на разных машинах по разному . я купил когда ездил на жигулях ( на газе ) . залил в бензин и в газ . экономии как то не уловил ( на газе ) . разве что бензин стал вонять по другому . продала мне эту бадягу старая знакомая . в интернете много роликов об экономии . но опять же , на разных машинах по разному . вот и думаю , что делать с бутылкой MPG BOOST .

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 02:01
Марк
pilotsu, Марко гусей з тобою пас.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 07:04
Самара
Ось гусям і треба чути про ефемерний пук Марк.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 07:06
Самара
Svit
Выбросить этот флакон и забыть.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 11:14
Славіша
breakneck писал(а):а если волны не стоят, как их поднять? :-)


ЗЫ Чтобы сэкономить топливо, надо меньше давить на газ. А это все баловство (если на шару)/лохотрон (если за бабки)

Поміняти МАЗДУ.

Re: работающие технологии

СообщениеДобавлено: 25 дек 2014, 18:54
игорь.л
заливал ffi на прошлой машине проехал тыс 130 продал другу до сих пор ездит.мерял выхлоп .инжекторщик удивился говорит ты что на воде ездишь.